پرورش بلدرچین در خانه از ۰ تا ۱۰۰ + [ رایگان و کاربردی ]

پرورش بلدرچین در خانه

پرورش بلدرچین در خانه (Raising quail at home) سودهای کلانی را با خود به همراه خواهد داشت. اگر از قسمتی از خانه خود استفاده نمی کنید و یا خانه قدیمی متروکه را غیر قابل استفاده گذاشته‌اید بهترین فرصت است که از آن برای پرورش بلدرچین استفاده کنید. با استفاده از این تکنیک می توانید هزینه های ناشی از تهیه زمین و ساخت سالن پرورش برای بلدرچین را از این کسب و کار کم کنید و هزینه های مورد نظر را در طول مسیر جهت بالا بردن کیفیت محصولات مورد استفاده قرار دهید. پرورش بلدرچین در خانه با توجه به میزان اجاره بها و ساخت سالن پرورش بلدرچین روز به روز در حال محبوب تر شدن و افزایش است. اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید پرورش بلدرچین در منزل را هر چه زودتر شروع کنید و نیازمند اطلاعات مفیدی برای شروع هستید، این مطلب مختص شماست! سایت پرآور صنعت در این مطلب قصد دارد شما را با صفر تا صد پرورش بلدرچین در منزل آشنا کند. شما با مطالعه این مطلب به راحتی هرچه تمام تر می توانید این کسب و کار را آغاز کنید و به سودآوری کلانی دست پیدا کنید. مطالعه این مطلب به ۷ دقیقه زمان نیاز دارد.

پرورش بلدرچین در خانه از صفر تا صد

پرورش بلدرچین در خانه از صفر تا صد نیاز به داشتن اطلاعات بسیار زیاد و دقیق است. چنانچه اطلاعات لازم در این زمینه را نداشته باشید نه تنها کارتان را با سوداوری مواجه نخواهید کرد، بلکه با نداشتن اطلاعات کسب و کار خود را به ضرر نزدیک خواهید کرد. اگر در پی مطلبی هستید که پرورش بلدرچین در خانه از صفر تا صد را به شما اموزش دهد، این مطلب از سایت پراور صنعت مخصوص شماست. پراور صنعت در این مطلب از سیر تا پیاز پرورش بلدرچین در منزل را به شما آموزش می دهد. برای دانستن نکات کلی درباره پرورش این پرنده می توانید به مطلب پرورش بلدرچین مراجعه کنید.

آموزش پرورش بلدرچین در خانه

آموزش پرورش بلدرچین در خانه را جدی بگیرید. با جدی نگرفتن اطلاعات در این زمینه می توانید کسب و کار خود را با سختی ها و ضررهای فراوانی همراه کنید. اگر برای آموزش پرورش بلدرچین در خانه مصمم هستید مطالب زیر را مو به مو مطالعه کنید و آنها را اجرایی نمایید.

بهترین زمان برای پرورش بلدرچین در خانه

بهترین زمان برای پرورش بلدرچین در خانه فصل بهار است. بلدرچین ها در فصل بهار و تابستان تخم گذاری خود را آغاز می نمایند. توجه داشته باشید بلدرچین های بالغ در فصل بهار بهترین بازدهی را از خود نشان می دهند. چنانچه دوست دارید از بلدرچین های بالغ در صنعت خود استفاده کنید باید جوجه بلدرچین ها را از اسفند خریداری نمایید تا در بهار به بلوغ کامل برسد و تخم گذاری جفت گیری خود را آغاز کند.

چنانچه نگران هزینه های موجود برای تهیه بلدرچین بالغ هستید، می توانید از تخم نطفه دار استفاده کنید. با استفاده از تخم های نطفه دار و تهیه دستگاه جوجه کشی به راحتی هرچه تمام تر می توانید بعد از ۱۷ روز جوجه بلدرچین در اختیار داشته باشید. بلوغ بلدرچین ۴۵ روز است توجه فرمایید بعد از ۱۷ روز که جوجه ها به دنیا آمدند به ۴۵ روز احتیاج دارند تا بتوانند به بلوغ کامل دسترسی پیدا کنند. برای این که بهترین بازدهی را در فصل بهار داشته باشید به اعداد و ارقام گفته شده توجه وافری داشته  باشید.

بهترین نژاد بلدرچین برای پرورش در خانه

برای اینکه بتوانید بهترین بازخورد را از پرورش بلدرچین در خانه داشته باشید ابتدا باید نوع پرورش خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید به دو صورت پرورش بلدرچین تخمگذار و پرورش بلدرچین گوشتی این کسب و کار را شروع نمایید. ما برای کسانی که دوست دارند با بالاترین بازخورد پرورش بلدرچین در خانه را انجام دهند بلدرچین ژاپنی و بلدرچین معمولی را توصیه می کنیم.

بلدرچین معمولی
بلدرچین معمولی

بیشتر بخوانید: آموزش پرورش مرغ در منزل

روشهای پرورش بلدرچین در خانه

برای این که بتوانید با استفاده از پرورش بلدرچین در خانه به سوددهی برسید، باید با روشهای انجام این کسب و کار در خانه به طور کامل آشنا شوید. به طور کلی برای اینکه بتوانید پرورش بلدرچین در خانه را انجام دهید می توانید از سه روشی که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد، استفاده کنید. شما باید با توجه به میزان هزینه، نوع آب و هوا، موقعیت جغرافیایی و میزان متقاضی یکی از آنها را جهت شروع کسب و کار انتخاب نمایید.

استفاده از تخم نطفه دار بلدرچین و دستگاه جوجه کشی، استفاده از جوجه بلدرچین، استفاده از بلدرچین های بالغ سه روش متداولی است که معمولاً با استفاده از آن پرورش بلدرچین در منزل را انجام میدهند. در ادامه مطلب هر یک از روش های گفته شده را به طور مختصر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

استفاده از تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی

در این روش از پرورش بلدرچین در منزل شما می توانید با استفاده از تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی پرورش بلدرچین را انجام دهید. در این روش شما تخم های نطفه دار را از مراکز معتبر فروش تخم نطفه دار بلدرچین خریداری می کنید و آنها را بعد از خریداری در دستگاه جوجه کشی قرار می دهید. بعد از قرار دادن تخم نطفه دار بلدرچین در دستگاه جوجه کشی اقدامات لازم را برای تبدیل شدن آن به جوجه را انجام دهید. بعد از تبدیل تخم نطفه دار به جوجه شما می توانید از فروش جوجه ها به علاقمندان به پرورش بلدرچین سود آوری داشته باشید.

یکی از متداول ترین روش ها برای پرورش بلدرچین در منزل استفاده از تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی است. توجه داشته باشید برای استفاده از این روش باید ریسک بالایی را بپذیرید. زیرا فاصله تبدیل تخم نطفه دار به بلدرچین بالغ بسیار زیاد است. شما در این روش در بازه زمانی بلندترین به سودآوری خواهید رسید اما سودآوری این روش نسبت به سایر روش ها بیشتر خواهد بود.

استفاده از جوجه های یک یا چند روزه بلدرچین

در این روش شما خطرات ناشی از دستگاه جوجه کشی بی کیفیت و تخم نطفه داره ناسالم را نخواهید داشت! در این روش شما بدون دغدغه جوجه های یک چند روزه بلدرچین را از  منابع معتبر خریداری میکنید و بعد از خریداری اقدامات لازم جهت رشد آن را فراهم می سازد. بعد از فراهم کردن اقدامات جوجه های یک یا چند روزه به بلدرچین بالغ تبدیل شده و آماده بهره وری می شوند.

استفاده از بلدرچین های بالغ

آخرین روش برای پرورش بلدرچین در منزل که می توانید با استفاده از آن به سودآوری برسید، استفاده از بلدرچین بالغ است. با استفاده از بلدرچین های بالغ به راحتی هرچه تمام تر می توانید تولید تخم نطفه دار را انجام دهید و با فروش آن به سوددهی دست پیدا کنید. فروش محصولاتی مانند تخم بلدرچین و گوشت بلدرچین نیز می تواند با استفاده از این روش به دست بیاید.

شما با توجه به هدفی که دارید می توانید یکی از روش های گفته شده را انتخاب کنید و با استفاده از آن به کسب درآمد بپردازید.

توجه به فضای مناسب در خانه

یکی از مهمترین نکات در پرورش بلدرچین در خانه داشتن فضای کافی است. چنانچه شما فضای کافی در خانه را نداشته باشیدT قطعاً در هنگام پرورش بلدرچین با سختی های فراوانی همراه خواهید شد. بلدرچین ها زمانی که سر از تخم بیرون می آورند به فضای زیادی احتیاج دارند. یا به این نکته توجه کنید که بلدرچینهای نر نمی توانند مدت زمان زیادی را در فضای کوچک و در کنار هم زندگی کنند. اگر می خواهید پرورش بلدرچین در منزل را انجام دهید توصیه می‌کنیم از قفس استفاده کنید.

داشتن چهار قفس استاندارد در پرورش بلدرچین بسیار کارآمد است. اگر این امر به بهترین شکل انجام نشود به طور قطع شما به سوددهی مناسبی نخواهید رسید. توجه داشته باشید هر بلدرچین حداقل به ۳۰ سانتی متر مربع فضا نیاز دارد تا بتواند به بهترین شکل رشد خود را پیگیری کند. فضای کوچک باعث استرس بلدرچین ها می شود. هرچه استرس بلدرچین ها بالاتر برود میزان پروار شدن از لحاظ گوشتی و تخم گذاری کاهش می یابد.

آیا پرورش بلدرچین در خانه میسر است؟

اگر در پی این سوال هستید که که آیا می‌توان پرورش بلدرچین را در منزل انجام داد؟ باید بگوییم این سوال شما با جوابی همراه است که می‌تواند موجب خشنودی شما گردد. بله می توان پرورش بلدرچین در خانه را به عنوان کسب و کار در نظر گرفت و با پرورش بلدرچین در خانه از هزینه های بسیار زیادی صرف نظر کرد.

اولین شرط برای پرورش بلدرچین در خانه داشتن مکانی مناسب برای شروع کسب و کار است. در این مواقع می توانید از پشت بام، حیاط منزل، زیر زمین و یا هر فضای دیگری که بتوانید قفس را در آن جای دهید، استفاده کنید. یکی دیگر از مهمترین نکاتی که برای پرورش بلدرچین در خانه باید آن را کنترل کنید، فضولات بلدرچین است. معمولا فضولات بلدرچین که به صورت سنتی  پرورش داده میشوند، بسیار بوی بدی دارد. برای رهایی از این کار می توانید محیطی را انتخاب کنید که دور از محیط ساختمانی باشد و یا از قفس را جایگزین بستر نمایید. با استفاده از قفس بلدرچین هر چند وقت یکبار به طور سریع و آسان زیر بلدرچین ها را تمیز خواهید کرد.

پرورش بلدرچین در منزل
پرورش بلدرچین در منزل

 بیشتر بخوانید: پرورش بلدرچین تخمگذار

مکان پرورش بلدرچین در خانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بلدرچین ها به راحتی می توانند پرواز کنند و از پشت بام و یا حیاط خانه شما فرار نمایند. شرایطی را فراهم کنید تا موجب فرار بلدرچین ها نشود. در طول شبانه روز باید این پرنده از تغذیه و آب سالم استفاده کند. محیطی را انتخاب کنید که در آن به آب شرب دسترسی داشته  باشید. محیط زندگی که برای پرورش بلدرچین در خانه در نظر گرفته اید، باید به دور از عوامل استرس زا باشد تا بر روی رشد و تخم گذاری بلدرچین تاثیر منفی نگذارد.

فضای مورد نیاز برای پرورش بلدرچین در خانه

برای اینکه بتوانید بلدرچین ها را در خانه پرورش دهید باید فضای مورد نظر برای زندگی راحت آنها فراهم کنید. معمولاً برای پرورش ۲۰۰۰ قطعه بلدرچین به روش سنتی سالنی به میزان ۶۰ متر احتیاج دارید. اما اگر پرورش بلدرچین در خانه را به وسیله قفس انجام دهید، می‌توانید هزینه های خود را به طور چشمگیری کاهش دهید. معمولاً کسانی که از فضاهای اندکی برای پرورش بلدرچین در منزل استفاده می‌کنند، استفاده از قفس را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

با استفاده از یک قفس بلدرچین ۵ طبقه می توانید ۱۶۵ تا بلدرچین را به راحتی هرچه تمام تر پرورش دهید. در روش سنتی به ازای هر ۲۰ قطعه بلدرچین شما باید یک دانخوری و آبخوری تعبیه کنید. توجه داشته باشید برای اینکه بیماری و ویروسی ها از بلدرچین ها به یکدیگر سرایت نکند، باید دانخوری و آبخوری را هر سه روز یک بار تمیز کنید.

دمای و رطوبت مناسب برای محیط پرورش بلدرچین در خانه

کسانی که دوست دارند پرورش بلدرچین در منزل را تجربه کنند باید دمای بین ۲۲ تا ۲۶ درجه سانتیگراد را برای بلدرچین ها فراهم سازند. این دما برای جوجه بلدرچین ها بالا است.  برای جوجه بلدرچین ها باید دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که در دو هفته اول باید نور را به صورت ۲۴ ساعته برای بلدرچین ها فراهم سازید.

تغذیه بلدرچین ها برای پرورش در منزل

برای بلدرچین هایی که تازه متولد می شوند از استارتر به عنوان غذا استفاده میکنید. انواع پلت ها و کنسانتره را نیز در جیره غذایی بلدرچین های بالغ میتوان جای داد. اگر دوست دارید غذای کاملی برای پرورش بلدرچین در منزل در نظر بگیرید، حتما از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین ها استفاده کنید. هر چه مواد افزودنی مانند ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئینی در جیره غذایی بلدرچین ها بیشتر باشد، می توانید به کیفیت بالاتری در محصولات این پرنده دست پیدا کنید. توجه داشته باشید هر بلدرچین در روز باید ۴۰ گرم دان مصرف کند و این ۴۰ گرم باید روزانه در سه بعد با آن داده شود. برای اطلاعات بیشتر به مطلب ” غذای بلدرچین چیست ” مراجعه کنید.

نکات مهم برای پرورش بلدرچین در منزل

  1. محیطی که در آن بلدرچین را پرورش می‌دهید باید بدون از عوامل استرس زا و حیوانات خانگی مختلف باشد
  2.  بلدرچین های تخمگذار در طول شبانه روز ۱۴ و ۱۶ ساعت احتیاج دارند
  3.  برای تامین نور می توانید به غیر از پروژکتورها و نورهای مصنوعی استفاده کنید
  4. برای این که بتوانید جوجه کشی بلدرچین ها را در خانه انجام دهید توصیه می کنیم از دستگاه های جوجه کشی استفاده کنید
  5. قبل از خرید بلدرچین حتما به سالم بودن و بیمار بودن آن توجه کنید
  6.  به ازای 5 بلدرچین ماده یک بلدرچین نر در نظر بگیرید
نکات مهم برای پرورش بلدرچین در منزل
نکات مهم برای پرورش بلدرچین در منزل

حتما بخوانید: پرورش مرغ گوشتی ۱۰۰% کاربردی + [ پرورش مرغ گوشتی در خانه ]

نحوه جوجه کشی بلدرچین در خانه

توجه داشته باشید بلدرچین یکی از پرنده های است که می‌تواند بر روی تخم خود بخوابد و با کرچ شدن جوجه کشی طبیعی را انجام دهد. چنانچه شما نتوانید بلدرچین را ترغیب به کرچ شدن کنید، می توانید از دستگاه های جوجه کشی استفاده نمایید.کار با دستگاه های جوجه کشی بسیار ساده است و می توانید به آسانی هرچه تمام کرد جوجه کشی بلدرچین را در خانه به وسیله آن انجام دهید.

دوره جوجه کشی بلدرچین معمولا بین ۱۷ تا 23 روز به طول خواهد انجامید. در هنگام جوجه کشی باید دمای مناسب برای رشد تخم های نطفه دار را که بین 37.5 تا 37.2 است را فراهم کنید. توجه داشته باشید دمای کم و یا زیاد می تواند دچار اختلال در رشد نطفه در درون تخم شود. رطوبت مناسب برای جوجه کشی بلدرچین ۶۰ درصد و در روزهای پایانی ۷۵ درصد است. تخم بلدرچین باید همیشه در حال چرخش باشد تا نطفه به داخل تخم نچسبد.

جوجه کشی بلدرچین در خانه از ابتدا تا انتها

ابتدا باید دستگاه جوجه کشی را تهیه کنید؛ سپس بعد از آن تخم نطفه دار را خریداری نمایید. دستگاه و تخم خود را با یکدیگر ضدعفونی کنید. تخم های نطفه دار را گرم کرده و آن‌ها را در داخل دستگاه میچینید. دما، رطوبت و تهویه دستگاه را تنظیم کرده و دستگاه را روشن می کنید. بعد از زمان معین شده تخم ها را به دوره هچر تغییر دهید و بعد از آن می توانید بین 24 تا 48 ساعت شاهد به دنیا آمدن جوجه بلدرچین باشید.

وسایل مورد نیاز برای پرورش بلدرچین در خانه

اگر می‌خواهید پرورش بلدرچین در خانه را انجام دهید، باید وسایل مورد نیاز آن را نیز فراهم کنید. از جمله وسایل مورد نیاز برای پرورش بلدرچین در منزل می‌توان به قفس، دانخوری، آبخوری، تغذیه مناسب و فضایی مناسب برای پرورش نام برد. تمام موارد گفته شده را می توانید با استفاده از قفس بلدرچین سایت پرآور صنعت فراهم کنید.

وسایل مورد نیاز برای پرورش بلدرچین در خانه
وسایل مورد نیاز برای پرورش بلدرچین در خانه

بیشتر بخوانید: پرورش کبک در خانه

مجوز پرورش بلدرچین در خانه

اگر مایلید پرورش بلدرچین در منزل را انجام دهید، باید آگاه باشید که برای پرورش این پرنده در خانه به مجوز احتیاج دارید یا نه! مجوز پرورش بلدرچین در خانه فقط برای ده هزار قطعه بلدرچین به بالا صادر می شود و برای ۱۰ هزار قطعه به پایین نیاز به دریافت مجوز نیست.

چه بیماری هایی  پرورش بلدرچین در خانه را تهدید می کند؟

یکی از مهمترین نکاتی که می تواند سود پرورش بلدرچین در خانه را به کمترین میزان خود برساند، بیماری است. چنانچه نتوانید بیماری های موجود در پرورش بلدرچین در خانه را بشناسید هرگز نخواهید توانست از شیوع و اتلاف آنها جلوگیری کنید. در این قسمت به بیماری‌هایی خواهیم پرداخت که اکثر بلدرچین ها در هنگام رشد در فضای منزل با آنها دست و پنجه نرم می کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بیماری نیوکاسل

بیماری نیوکاسل یکی از شایع ترین بیماری هایی است که می تواند پرورش بلدرچین در خانه را تهدید کند. این بیماری با علائمی چون خس خس کردن، نفس نفس زدن، آبریزش بینی و بی اشتهایی همراه می شود. برای اینکه بتوانید بیماری نیوکاسل را درمان کنید می توانید از قطره های چشمی و واکسن استفاده نمایید.

بیماری آنفولانزا

یکی از بیماری هایی که بین بلدرچین و انسان مشترک می باشد، بیماری آنفولانزا است. هنگامی که بلدرچین به این بیماری مبتلا میشود تمامی مجاری تنفسی آن درگیر خواهد شد. آبریزش چشم ها و کبودی سر و گردن از علائم این بیماری به شمار می رود. توجه داشته باشید بلافاصله بعد از ابتلای بلدرچین به بیماری آنفولانزا آن را از سایر بلدرچین ها جدا کنید و در صورت مداوا نشدن آن را دفع نماید تا سایر بلدرچین ها به این بیماری دچار نشوند.

بیماری مارک

بیماری مارک جزء بیماری های عصبی در بلدرچین ها به شمار می رود. بیماری مارک در بلدرچین ها علائمی چون فلج شدن بال ها و پا و گردن دارد. برای جلوگیری از بیماری مارک در بلدرچین می توانید در بیست روزگی به آنها از ناحیه گردن واکسن تزریق نمایید.

آبله

ابله نیز جزء بیماری های خطرناکی است که بیشتر بر روی ظاهر بلدرچین ها تاثیر می گذارد. این بیماری علائمی چون تاول بر روی تاج و سایر نقاط بدن این پرنده دارد. برای جلوگیری از بیماری آبله در بلدرچین ها می توانید در سن شش الی هشت هفتگی به آنها واکسن تزریق نمایید.

بازاریابی مهمترین اصل در سود پرورش بلدرچین در خانه

بسیاری گمان می کنند با به پایان رساندن رشد بلدرچین در خانه می‌توانند به سوددهی برسند. اما یک غول بسیار بزرگ به نام عرضه محصولات در پیش روی آنها قرار دارد. شما باید با استفاده از بازاریابی و در نظر گرفتن سلیقه مخاطبین خود محصولات را با بهترین کیفیت و تنوع به بازار عرضه کنید. چنانچه نتوانید رضایت مشتریان و مخاطبین خود را به دست آورید پرورش بلدرچین در خانه هیچگونه سودی برای شما در بر نخواهد داشت. برای اینکه بتوانید بهترین بازخورد را در این زمینه بگیرید توصیه ما به شما این است که از افراد متبحر در این زمینه استفاده کنید.  توجه داشته باشید در ابتدای امر نیازی به مشتریان بسیار زیاد نیست میتوانید به صورت کم کم به مخاطبین خود اضافه نمایید.

قفس بلدرچین در خانه

قفس بلدرچین در خانه باید از استانداردهای موجود برای پرورش برخوردار باشد. اگر میخواهید در پرورش بلدرچین در خانه از قفس استفاده کنید قفس مورد نظر شما باید از شرایطی چون ضدزنگ بودن، گارانتی داشتن، استفاده از بهترین مواد اولیه برای ساخت، دان خوری و آبخوری، سینی برای فضولات بلدرچین، شیب ملایم برای برداشت تخم بلدرچین، فضای کافی برای پرورش و بسیاری از ویژگی های دیگر را برخوردار باشد.

قفس 4 طبقه بلدرچین
قفس 4 طبقه بلدرچین

بیشتر بخوانید: پرورش قرقاول در منزل + [ آموزش کامل به همراه نکات طلایی ]

بهترین قفس برای پرورش بلدرچین در خانه

برای این که بتوانید بهترین بازخورد را در پرورش بلدرچین بگیرید باید از تجهیزاتی مطمئن و کارآمد استفاده کنید. ما به شما قفس بلدرچین سایت پرآور صنعت را توصیه می کنیم. قفس بلدرچین سایت ما از گالوانیزه گرم ساخته شده و بهترین مواد اولیه را در خود میبیند. این قفس ها تا ۱۰ سال گارانتی ضد زنگ داشته و خیال شما را از بابت استفاده راحت میکند. همچنین داشتن دانخوری و آبخوری خیال شما را بابت تهیه این دو آسوده می نماید. توجه داشته باشید آبخوری های  قفس بلدرچین سایت پرآور صنعت اتوماتیک بوده و نیازی به قطع و وصل ندارد. آبخوری های قفس بلدرچین سایت پرآور صنعت دارای ضمانت ۲ ساله است.

شما برای ما از پرورش بلدرچین در خانه بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت شما را با پرورش بلدرچین در خانه از صفر تا صد آشنا کردیم. چنانچه جای نکته ‌ای را در این مطلب خالی دید می تواند از طریق قسمت نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین از این طریق می توانید سوالات خود را از پشتیبانان سایت پرآور صنعت پرسید تا آنها در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

آیا آیا پرورش بلدرچین در خانه امکان پذیر است؟

بله، امکان پذیر است.

دمای و رطوبت مناسب برای محیط پرورش بلدرچین در خانه چقدر است/

بین ۲۲ تا ۲۶ درجه سانتیگراد

برای پرورش بلدرچین در خانه چه وسایلی مورد نیاز است؟

قفس، دانخوری، آبخوری، تغذیه مناسب و فضایی مناسب برای پرورش

طاعتی
دیدگاه کاربران
۲۵ دیدگاه
  • نادر 26 آذر 1400 / 4:25 ب.ظ

    پرورش بلدرچین در خانه با قفس یا بی قفس ؟
    سردرگمم کدوم رو انتخاب کنم لطفا راهنماییم کنید ؟

    • طاعتی 27 آذر 1400 / 3:15 ب.ظ

      قطعا پرورش بلدرچین در قفس نسبت به بستر مزایای بسیار زیادی داره یکی از این مزایا مدیریت راحت و سوددهی بیشتره

  • رامین 4 دی 1400 / 6:22 ب.ظ

    سلام.مطلب پرورش بلدرچین در منزل سایت پراورصنعت بسیار عالی و کامل بود.ممنون از شما

  • رامین 4 دی 1400 / 6:22 ب.ظ

    سلام.مطلب پرورش بلدرچین در منزل سایت پراورصنعت بسیار عالی و کامل بود.ممنون که با این مطلبتون اطلاعاتمو برای شروع پرورش بلدرچین زیاد کردید.

    • Zahrataheri 21 دی 1400 / 11:31 ب.ظ

      ممنونم از شما

  • حسام حسینی 22 دی 1400 / 0:06 ق.ظ

    سلام مرسی از توضیحاتتون

  • حسام حسینی 22 دی 1400 / 0:07 ق.ظ

    سلام مرسی از توضیحات زیباتون

  • حسام حسینی 22 دی 1400 / 0:07 ق.ظ

    سلام تشکر از توضیحات زیباتون

  • محمد امین 29 دی 1400 / 10:21 ب.ظ

    سلام با تخم بلدرچین داخل کارتون جوجه کشی جواب میده

    • طاعتی 2 بهمن 1400 / 1:30 ب.ظ

      بله میشه اما باید شرایط مورد نظرش رو فراهم کنید

  • علی 6 اسفند 1400 / 11:07 ب.ظ

    سلام اگر تخم مرغ های بلدرچین دست نزنیم بعد از مدتی روی آنها خواهد خوابید ؟

    • طاعتی 7 اسفند 1400 / 12:00 ب.ظ

      سلام به عوامل مختلفی بستگی داره دوست من
      شرایط خوابیدن روی تخم براش فراهمه؟

  • حسین علی 4 فروردین 1401 / 2:19 ب.ظ

    درود بر شما که اطلاعات کاربردی رو در اختیار من و دوستان قرار دادید، فقط ی سوال از خدمتتون داشتم من می‌خوام رو پشت بوم خونمون این کار رو انجام بدم برای گرم کردن محیط پرنده ها باید از چادر استفاده کنم؟، پلاستیک؟ یا چیز دیگه ای؟میشه راهنمایی کنید؟

    • طاعتی 6 فروردین 1401 / 3:26 ب.ظ

      متشکرم نظر لطف شماست
      برای پرورش بلدرچین روی پشت بام فرقی نمیکنه از چه متریالی استفاده کنید باید دمای محیط رو با توجه به سن بلدرچین در استانداردترین حالت قرار بدین
      به این نکته هم توجه کنید که متریال مورد استفاده دچار پارگی نشه چون بعدا دچار دردسر میشین

  • ناشناس 6 تیر 1401 / 1:01 ب.ظ

    مگه میشه بلدرچین رو تو خونه پرورش داد؟ با بو و صداش چیکار کنیم ؟

    • طاعتی 18 تیر 1401 / 3:25 ب.ظ

      بله امکان پذیره کافیه این مطلب رو از اول تا اخر به دقت بخونید

  • صدرا خان محمدی 30 آذر 1401 / 11:24 ب.ظ

    سلام ببخشید با تخم مرغ بلدرچین که از مغازه می خریم می شود بچه بلدرچین بیرون بیاید؟ و باید چه شرایطی را انجام داد

  • صدرا خان محمدی 30 آذر 1401 / 11:25 ب.ظ

    سلام ببخشید با تخم مرغ بلدرچین که از مغازه می خریم می شود بچه بلدرچین بیرون بیاید؟

    • مدیریت سایت 26 دی 1401 / 11:30 ق.ظ

      سلام خیر، باید تخم نطفه دار تهیه کنید

      • مهراب مطهری زاده 24 شهریور 1402 / 11:36 ق.ظ

        سلام.
        فردی رو دارید که بیاد کامل فضا و آموزش انجام بده.
        من مکانشو دارم.

        • مدیریت سایت 30 آذر 1402 / 1:00 ب.ظ

          سلام دوست عزیز، بهترین گزینه این است که خودتان اطلاعات کافی داشته باشید. لذا جهت مشاهده اموزش ها توصیه میکنم به سایت آرش کرمانی مراجعه نمایید.
          بررسی بفرمایید سوالی داشتید با کمال میل در خدمتتون هستیم

  • monireghaforian0@gmail.com 30 مرداد 1402 / 12:29 ب.ظ

    من وقتی تخم بلدرچین در دستگاه گذاشتم یک پنجم جوجه ها تخم ها رو نوکزده بودند ولی توی تخم مردن بقیه خودشون تخم رو باز کردن اومدن بیرون علت این که آنها با وجود تک زدگی تخم بیرون نیامدن وچیست لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • مدیریت سایت 30 آذر 1402 / 1:39 ب.ظ

      سلام دوست عزیز، باید شرایط کاملا بررسی گردد و با مواردی که فرمودید نمیتوان نظر تخصصی داد
      بررسی بفرمایید سوالی داشتید با کمال میل در خدمتتون هستیم

  • Amin 18 مهر 1402 / 10:05 ب.ظ

    سلام
    این چه کاریه آخه
    طرف اومده توی اتاق خونه طبقه دوم پرورش بلدرچین راه انداخته
    بعد از ده روز از سقف طبقه اول آب نشت کرده
    چرا آخه اینا اینقدر بی فکر هستن

    • مدیریت سایت 30 آذر 1402 / 12:22 ب.ظ

      سلام دوست عزیز، بله پرورش بلدرچین در اپارتمان کار صحیحی نیست مگر در مقیاس کم و خانگی
      بررسی بفرمایید سوالی داشتید با کمال میل در خدمتتون هستیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *