معایب و مشکلات پرورش بلدرچین

معایب و مشکلات پرورش بلدرچین

بسیاری از افراد تصور می‌کنند پرورش بلدرچین با آسانی های زیادی همراه خواهد بود. اما همیشه این کسب و کار با سودآوری همراه نخواهد بود و مشکلات پرورش بلدرچین همیشه سر راه پرورش دهندگان این پرنده بوده است. معایب پرورش بلدرچین می تواند شما را ورشکست کند یا سرمایه اولیه کسب و کار شما را از بین ببرد. برای اینکه در برابر مشکلات پرورش‌ بلدرچین کمر خم کنید و با معایب آن از پا نیفتاد باید اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید. ما در این مطلب از سایت پرآور صنعت سعی کرده‌ایم شما را با معایب و مشکلات پرورش بلدرچین به طور کامل آشنا کنیم. چنانچه دوست دارید این کسب و کار را آغاز کنید توصیه می نمایم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب به ۶ دقیقه زمان نیاز دارد.

معایب پرورش بلدرچین

معایب پرورش بلدرچین جز گزینه ‌هایی است که در شروع کسب و کار باید از آنها اطلاعات لازم را به دست آورید. ما در این مطلب به کمک شما آمده ایم تا با تک تک آنها به طور کامل آشنا شوید. تمام معایب و مشکلات پرورش بلدرچین را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای دانستن این موارد کافی است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

معایب پرورش بلدرچین
معایب پرورش بلدرچین

آیا پرورش بلدرچین بو دارد؟

یکی از معایب پرورش بلدرچین بو دار بودن آن است.فضولات بلدرچین بوی نامطبوعی را در محل نگهداری ایجاد می کند. این بوی نامطبوع بسیار آزاردهنده می باشد. توجه کنید با رعایت اصول بهداشتی می‌توانید بوی نامطبوع به وجود آمده را کم کنید و اما هیچگاه نمی توانید آن را از بین ببرید.

استرس زا بودن بلدرچین ها

یکی از مشکلات پرورش بلدرچین حساس بودن این پرنده است. بلدرچین ها در سر و صدای زیاد دچار استرس می شوند و همین امر می تواند در آن ها تلفات ایجاد نماید. اگر پرورش بلدرچین تخمگذار را انجام دهید با وجود استرس سرعت تخم گذاری آنها کم و یا قطع می شود. اگر هم بلدرچین گوشتی را انجام دهید از رشد آنها متوقف یا کاسته خواهد شد. برای رشد ایده آل بلدرچین ها باید شرایطی را فراهم آورد تا آنها به دور از استرس رشد خود را پیگیری کند.

ساعت کاری زیاد یکی از معایب پرورش بلدرچین

اگر دوست دارید پرورش‌بلدرچین را آغاز کنید باید با ساعت کاری آن خود را وفق دهید. این کسب و کار ساعت کاری زیاد و غیر منعطفی خواهد داشت و به فعالیت‌های زیادی نیاز دارد. این کسب و کار ساعت کاری مشخصی نداشته و با توجه به شرایطی که برای شما به وجود می‌آید باید به کار خود بپردازید. ساعت کاری زیاد و غیر منعطف یکی از معایب پرورش بلدرچین به شمار می آید. توجه داشته باشید داشتن تجهیزات میتواند ساعات کاری شما و نیروهای انسانی را کم کند. به طور مثال قفس بلدرچین پرآور صنعت می تواند شرایطی را برای شما فراهم کند تا نگرانی بابت دان و آب بلدرچین نداشته باشید. همچنین این محصول می تواند مدیریت راحت تری به شما و استرس کمتری به بلدرچین ها هدیه دهد.

آیا پرورش بلدرچین سخت است؟

اگر اطلاعات لازم درباره پرورش بلدرچین را به خوبی به دست نیاورید این شغل می تواند به سخت ترین شغل دنیا تبدیل میشود از طرف دیگر بتوانید اطلاعات لازم را به خوبی به دست آورید می توانید به صورت کامل بر پرورش بلدرچین اشراف داشته باشید. اگر اطلاعات درستی را در اختیار نداشته باشید مشکلات پرورش بلدرچین شما را از پای در خواهد آورد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این باره به مطلب ” پرورش بلدرچین ” مراجعه کنید.

آیا پرورش بلدرچین سخت است؟
آیا پرورش بلدرچین سخت است؟

مراقبت های بسیار زیاد

از دیگر معایب پرورش بلدرچین به مراقبت‌های بسیار زیادی این پرنده می توان اشاره کرد. شما باید به طور منظم و در بازه زمانی کوتاه تزریق واکسن ها، بازرسی قفس ها و تجهیزات، رسیدگی به خوراک و دان و بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهید. یکی از مهمترین و بارزترین معایب پرورش بلدرچین مراقبت های بسیار زیاد به شمار می رود. چنانچه تمام این کارها را به صورت منظم و در فواصل کوتاه انجام ندهید مشکلات پرورش بلدرچین برای شما دردسر ساز خواهد شد. با تجهیزات مدرن مانند قفس بلدرچین می توانید این نوع مراقبت ها را کم کنید.

بازار فروش از اصلی ترین گزینه های مشکلات پرورش بلدرچین

بسیاری از افراد تصور می کنند بعد از پرورش بلدرچین و رشد بلدرچین های تخمگذار و گوشتی دیگر کار آنها تمام شده و به سوددهی خواهند رسید. اما مرحله سخت این کسب و کار بازار فروش آن است. کسانی که این کسب و کار را آغاز میکنند باید به بازار فروش محصولا آن آشنا باشد تا به بهترین شکل محصول خود را ارائه کند. به طور مثال شما باید بازار هدف خود را برای نوع ارائه محصولات بلدرچین بشناسید. بسیاری از بازارهای هدف تخم بلدرچین و بسیاری دیگر گوشت بلدرچین را به خوبی دریافت می کند. اگر این دو گزینه را با یکدیگر جابجا کنید در بازارها به فروش مناسبی نخواهید رسید و از طرفی تمام زحماتی که برای شروع کسب و کار کشیده اید از بین خواهد رفت. عدم شناخت بازار فروش جزء اصلی ترین مشکلات پرورش بلدرچین به شمار می رود.

گرفتن مجوز پرورش بلدرچین

گرفتن مجوز برای شروع کسب و کار جزء اصلی ترین گزینه های معایب پرورش بلدرچین به شمار می رود. اگر می خواهید بلدرچین ها را در تعداد بالا پرورش دهید ابتدا باید مجوزهای لازم را از اداره جهاد کشاورزی کسب کنید. بعد از پشت سر گذاشتن مراحلی که جهاد کشاورزی برای شما تعیین می‌کند می‌توانید مجوز پرورش بلدرچین را به دست آوردید. برای اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به مطلب ” مجوز پرورش بلدرچین ” مراجعه کنید. در این مطلب تمامی مراحل مورد نظر به صورت کامل و جز به جز مورد بررسی قرار گرفته است.

گرفتن مجوز پرورش بلدرچین
گرفتن مجوز پرورش بلدرچین

گرفتن وام برای پرورش بلدرچین

کسانی که سرمایه اولیه بسیار زیادی را در اختراع ندارند روی به گرفتن وام برای شروع کسب و کار میکنند. گرفتن وام برای پرورش بلدرچین جزو گزینه‌هایی است که می تواند برای شروع کنندگان این کسب و کار مشکل ساز شود. برای رفع این مشکل می ‌توانید به مطلب ” وام پرورش بلدرچین ” مراجعه کنید. در این مطلب تمامی نکات برای گرفتن وام بلدرچین را  ببینید و انجام دهید.

شما برای نا از معایب و مشکلات پرورش بلدرچین بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت شما را با معایب و مشکلات پرورش بلدرچین به صورت صفر تا صد آشنا کردیم. چنانچه با معایب و مشکلات دیگری در پرورش بلدرچین مواجه شدید آنها را از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. توجه داشته باشید اگر هر کدام از این موانع را از پیش روی خود بر داشتید تجربیات خود را نیز با ما و سایر مخاطبین در در میان بگذارید. امیدواریم این مطلب از سایت پرآور صنعت مورد پسند شما قرار گیرد و بتوانید تصمیم درستی براب شروع این کسب و کار پرسود بگیرید.

سوالات متداول

آیا بو بد یکی از مشکلات پرورش بلدرچین است؟

بله

اصلی ترین گزینه مشکلات پرورش بلدرچین چیست؟

بازار فروش و شناخت بازار هدف و ارائه محصولات

معایب پرورش بلدرچین چیست؟

بودار بودن انعطاف کاری پایین مدیریت سخت وغیره

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *