صفر تا صد شناخت بهترین نژاد قرقاول برای شروع

بهترین نژاد قرقاول برای شروع

پرورش قرقاول جز پرورش پرندگانی است که سود دهی بالایی را با خود به همراه خواهد داشت. زمانی پرورش قرقاول به سود دهی خواهد رسید که شما بتوانید شرایط مناسب و مورد نظر برای رشد این پرنده را به خوبی فراهم سازید. یکی از نکات مهم در پرورش قرقاول انتخاب بهترین نژاد قرقاول برای شروع پرورش این پرنده است. شما می‌توانید با انتخاب بهترین نژاد قرقاول برای شروع پرورش سود دهی خود را در ابتدای کار چند برابر کنید و مدیریت راحت تری را تجربه نمایید. چنانچه دوست دارید با بهترین نژاد قرقاول برای شروع پرورش آشنا شوید توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه باشید. سایت پرآور صنعت برای شما صفر تا صد شناخت بهترین نژاد های قرقاول برای شروع را در نظر گرفته است. مطالعه این مطلب ۳ دقیقه زمان نیاز دارد.

بهترین نژاد قرقاول برای افراد مبتدی

افراد مبتدی در ابتدای کار خود باید نژادهایی را انتخاب کنند که مدیریت راحت‌تری برای آنها بر ارمغان بیاورد. در کنار مدیریت راحت، رشد سریع و مقرون به صرفه از دیگر ویژگیهای یک نژاد مناسب برای پرورش قرقاول است. گزینه های گفته شده فروش بالا را نیز اضافه کنید. شما در صورتی می توانید در ابتدای کار به سود دهی مناسبی دست پیدا کنید که سه عامل مهم گفته شده را در ابتدای کار برای خود فراهم کنید. نژاد هایی مانند نژاد آمریکایی، نژاد پاکستانی و نژاد هلندی جزء نژادهایی هستند که می تواند بهترین انتخاب برای افراد مبتدی به شمار برود. این نژادها نسبت به سایر نژادهای قرقاول مدیریت راحت تر پرورش سریع تر و فروش بالاتری را با خود به همراه خواهند داشت. پرورش دهندگان قرقاول که تجربه بالایی در این زمینه دارند به خوبی می‌دانند که این نژادها برای استارت پرورش قرقاول بی نظیر بوده و شیرینی خاصی را به کسب و کار شما خواهد داد.

شما با استفاده از این سه نژاد میتوانید در هشت ماهگی جوجه کشی خود را انجام دهید، زیرا نژادهای گفته شده در این زمان به بلوغ خواهند رسید. نکته جالب درباره نژاد آمریکایی، پاکستانی و هلندی رسیدن به وزن ایده آل و کشتار در چهار ماهگی است. وزن و کیفیت گوشت این نژادها بسیار مطلوب است و شما می توانید بعد از گذشت چهار ماه آنها را به کشتارگاه برده و از این طریق به درآمد زایی برسید.

بهترین نژاد قرقاول برای افراد مبتدی
بهترین نژاد قرقاول برای افراد مبتدی

حتما بخوانید: راه های افزایش تخمگذاری قرقاول

قیمت مناسب و تلفات پایین

از دیگر مزایای انتخاب این نژادها می‌توان به قیمت مناسب و تلفات بسیار پایین اشاره کرد. کسانی که پرورش قرقاول امریکایی، هلندی و یا پاکستانی را انجام می دهند خسارت و تلفات بسیار پایین تری را به نسبت سایر گزینه ها متحمل خواهند شد. همچنین در هنگام فروش محصولات با راحتی بیشتری مواجه هستند و نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی برای فروش ندارند.

تخمگذاری بالا

از دیگر مزایای این نژادها که بهترین نژاد قرقاول برای افراد مبتدی جهت شروع کار هستند می‌توان به تخمگذاری بالا در سال اشاره کرد. شما می توانید از فروش تخم قرقاول و تخم نطفه دار قرقاول در این زمینه به سوددهی برسید. منظور از تخمگذاری بالا به صورت سالانه به این شکل است که قرقاول آمریکایی در سال ۸۰ عدد تخم و قرقاول بلژیکی در سال ۲۵ عدد تخم خود به جای خواهد گذاشت. با تفریق این اعداد نسبت به هم شما متوجه خواهید شد که میتوانید ۵۵ عدد تخم قرقاول بیشتری را داشته باشید.

مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی بد و بیماری

مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی بد و بیماری ها جزء مزایای قرقاول های آمریکایی، پاکستانی و هلندی به شمار می رود. وجود این مزایا در این نژاد ها می تواند شما را با خیال راحت تری ترغیب به پرورش قرقاول کند. مقاومت در برابر بیماری‌ها و شرایط آب و هوایی به شما این اطمینان خاطر را خواهد داد که شما در پرورش قرقاول به سوددهی فراوان خواهید رسید. توجه داشته باشید شناخت بهترین نژاد قرقاول برای شروع بسیار مهم است، زیرا می تواند میزان علاقه مندی، میزان سود و نحوه ادامه کسب و کار شما را تعیین نماید.

سرمایه اندک

مورد بعدی استفاده از سرمایه اندک در شروع پرورش قرقاول است که آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. شما باید بهترین نژاد قرقاول برای شروع را با توجه به نوع سرمایه گذاری نیز مورد بررسی قرار دهید. شما در ابتدای کار باید قرقاول هایی را انتخاب کنید که به سرمایه گذاری کمتر و سود بیشتری نیاز دارند. این کار می تواند خیال شما را بابت داشتن سرمایه اندک و تلفات پایین راحت کند .توصیه ما به شما در این مواقع انتخاب نکردن قرقاول های زینتی است. قرقاول های زینتی معمولاً به سرمایه‌گذاری اولیه بالا و نگهداری سخت تری نیاز دارند. 

سایر بهترین نژاد قرقاول برای شروع پرورش

شما به جز نژاد آمریکایی، پاکستانی و هلندی می توانید از سایر نژادها چون نژاد قرقاول ایرانی یا همان خضری، قرقاول طلایی و بلژیکی، سیلور، لیمویی، سوین هو و آمهرت استفاده نمایید. برای انتخاب هر یک از این نژادها ابتدا نوع کاربری را مشخص کرده و سپس با توجه به آن میتوانید نژاد مورد نظر را انتخاب نمایید. بسیاری از افراد پرورش قرقاول را به سبکی گوشتی و بسیاری دیگر به سبک تخمگذار انجام می دهند. اگر هدف شما پرورش قرقاول گوشتی است می‌توانید نژادهای مورد نظر در این زمینه را انتخاب کنید. اما اگر دوست دارید با فروش تخم قرقاول و پرورش قرقاول تخمگذار به سوددهی فراوانی برسید باید نژادهای مورد نظر در این زمینه را مورد بررسی قرار دهید.

سایر بهترین نژاد قرقاول برای شروع پرورش
سایر بهترین نژاد قرقاول برای شروع پرورش

چه تعداد قرقاول برای شروع نیاز است؟

تعداد قرقاول ها در شروع بستگی به میزان سرمایه گذاری و نوع کسب و کار شما دارد. توصیه سایت پرآور صنعت به شما این است که در ابتدای کار تعداد قرقاول های کمتری را برای شروع انتخاب کنید و رفته رفته با افزایش تجربه تعداد آنها را نیز افزایش دهید. به این صورت کسب و کار شما ریسک کمتری را متحمل خواهد شد و برای رسیدن به سوددهی تلفات کمتری را خواهید داد. کسب اطلاعات و کسب تجربه جزو عوامل مهم در شروع پرورش قرقاول است که باید آن را جدی بگیرید. به طور مثال شما برای شروع قرقاول می توان ۱۵ عدد قرقاول استفاده نمایید. هر سه عدد قرقاول ماده یک عدد قرقاول نر نیاز دارد. با استفاده از این تکنیک می توانیم سالانه حدود ۲۵۰ عدد تخم قرقاول را در اختیار داشته باشید. با استفاده از تخم قرقاول می توانید جوجه کشی را آغاز نمایید.

به جز انتخاب بهترین نژاد قرقاول برای شروع پرورش چه مواردی مهم است؟

به جز انتخاب بهترین نژاد قرقاول برای شروع پرورش موارد مهمی چون غذای قرقاول، محیط مناسب و بهداشتی برای پرورش، آب مناسب و گزینه های بسیار دیگری در پرورش قرقاول اهمیت دارد. ما به شما برای یک شروع مطمئن و سوده استفاده از قفس قرقاول را پیشنهاد می کنیم. قفس قرقاول شرایطی را برای شما به وجود می‌آورد تا بتوانید به بهترین شکل محیط مورد نظر برای رشد پرنده را فراهم سازید. قفس قرقاول سایت پرآور صنعت مجهز به مخزن تخم قرقاول بوده و شما به راحتی هرچه تمام تر بعد از تولید تخم می توانید آنها را از زیر قرقاول ها بدون نیاز و دخالت دست بردارید. همچنین سینی فضولات در زیر قفس و شرایطی را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید به بهترین شکل فضای بهداشتی مورد نظر قابل را فراهم سازید. قابل شستشو و ضد زنگ بودن این قفس ها خیال شما را بابت سرمایه گذاری در این زمینه راحت خواهد کرد.

بهترین نژاد قرقاول برای شروع
بهترین نژاد قرقاول برای شروع

شما برای ما از بهترین نژاد قرقاول برای شروع پرورش بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت شما را با بهترین نژاد قرقاول برای شروع پرورش آشنا کردیم. چنانچه شما از نژاد دیگری برای شروع پرورش قرقاول استفاده می کنید می توانید آن را از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین از طریق قسمت نظرات میتوانید سوالات خود در این باره را با پشتیبانان سایت پرآور صنعت مطرح کنید تا آنها در اسرع وقت و سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

بهترین نژاد قرقاول برای افراد مبتدی را نام ببرید؟

نژاد آمریکایی، پاکستانی و هلندی

بهترین نژاد قرقاول برای شروع پرورش را نام ببرید؟

نژاد قرقاول ایرانی یا همان خضری، قرقاول طلایی و بلژیکی، سیلور، لیمویی، سوین هو و آمهرت

به جز انتخاب بهترین نژاد قرقاول برای شروع پرورش چه مواردی مهم است؟

غذای قرقاول، محیط مناسب و بهداشتی برای پرورش، آب مناسب

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *