قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در قزوین

قفس 2 طبقه مرغ

پرورش بلدرچین و مرغ جزء کسب و کارهای کم ریسک است که شما می توانید آن را در فضاهای کوچک و شرایط آب و هوایی مختلف انجام دهید. قزوین یکی از شهرهایی است که به دلیل آب و هوای بی نظیری که دارد می تواند جزو گزینه های مناسب برای شروع پرورش این طیور باشد. علاوه بر شرایط آب و هوایی، شرکت پرآورصنعت شرایطی را فراهم آورده تا علاقمندان به شروع این کسب و کار بتواند تجهیزات خود مانند قفس را به بهترین شکل با بالاترین کیفیت در اقصی نقاط کشور تهیه کنند. علاقمندانی که سایت پرآورصنعت را برای خرید قفس در قزوین انتخاب کرده اند بدون نگرانی از قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در قزوین این کسب و کار خود را آغاز کرده و تا به امروز به سودهای فراوان نیز رسیده اند.

اگر شما هم در شهر قزوین سکونت دارید و دوست دارید در شرایط آب و هوای بی نظیری که این شهر دارد پرورش مرغ و بلدرچین را آغاز کنید و نگران قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در قزوین هستید باید بگوییم تهیه قفس مرغ و بلدرچین در قزوین را به سایت پرآورصنعت بسپارید و شما با خیال راحت به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک پرورش قدرتمند بپردازید. در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که چرا خیال شما از بابت محصولات سایت پرآورصنعت راحت باشد. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب ۳ دقیقه زمان نیاز دارد.

شناخت قزوین

قزوین بعد از استان البرز نزدیکترین استان به پایتخت کشور ایران است. استان قزوین در بخش شمالی کشور ایران واقع شده است که حدود ۱۰ درصد از تولیدات کشور را پشتیبانی می کند. این استان به نوبه ای قطب بی همتای تولید و فروش انگور، کشمش، مرغ و تخم مرغ، فندق، گیلاس و پسته در کشور به شمار می رود. استان قزوین با استان هایی چون مرکزی، زنجان، گیلان، همدان، مازندران و البرز همسایه بوده و خط مرزی با این استان ها دارد. نزدیکترین استان به استان قزوین، گیلان است.

قزوین از لحاظ تاریخی نیز یکی از تاریخی ترین استان های کشور به شمار می رود. با نیم نگاهی به بناهای تاریخی شهر قزوین متوجه خواهید شد که اکثر این بنا ها مربوط به دوره صفویه بوده و این شهر در این دوره رونق بسیار زیادی داشته است. شهر قزوین در دوره صفویه به مدت کوتاهی به عنوان پایتخت ایران شناخته شد. بسیاری از تاریخ شناسان استان قزوین را جزء قدیمی ترین شهرهای ایران می دانند که به آنها کاسپین می گفتند. کاسپین به معنای مردمی است که در حاشیه دریای کاسپین زندگی می کردند.

قزوین
قزوین

جاذبه های گردشگری قزوین

  1. بازار قزوین
  2. مسجد النبی
  3. کاخ موزه چهل ستون
  4. کلیسای رفیع
  5. حمام قجر
  6. کلیسای کانتور
  7. مسجد جامع قزوین
  8. عمارت و باغ سپهدار
  9. آب انبار سردار بزرگ
  10. باغستان‌ های سنتی قزوین
  11. حسینیه امینی‌ ها
  12. سرای سعدالسلطنه
  13. قلعه الموت
  14. خیابان سپه قزوین
  15. برج‌ های خرقان

آیا استان قزوین برای پرورش طیور مانند مرغ و بلدرچین مناسب است؟

شهر قزوین جز چه شهرهایی است که شما می توانید با خیالی راحت پرورش مرغ و بلدرچین را در آن انجام دهید. شرایط آب و هوایی این شهر بی نظیر است. این شهر در چهار فصل مطلوب ترین شرایط آب و هوایی را برای پرورش دهندگان فراهم می سازد. نزدیکی به پایتخت ایران  می تواند خیال پرورش دهندگان این شهر را از بابت قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در قزوین راحت کند و همچنین فروش محصولات مرغ و بلدرچین را به راحت ترین شکل پیش ببرد. نه تنها نزدیکی تهران می‌تواند فروش محصولات را آسان گرداند بلکه همجواری با شهرهای مهم و پرجمعیت که روزانه گردشگران بسیار زیادی به آن ها مراجعه می کنند، می تواند شرایطی را فراهم آورد تا سود پرورش دهندگان در قزوین به بالاترین میزان خود برسد.

دلایلی که ما به آنها اشاره کردیم می تواند جزء مهمترین دلایل و رکن های اصلی پرورش طیور در قزوین باشد. با توجه به این که خیال شما را از خرید تجهیزات مورد نیاز راحت است و به راحتی می توانید محصولات به دست آمده از بلدرچین و مرغ را بفروشید، پرورش بلدرچین و مرغ در قزوین کاملا منطقی و پرسود خواهد بود.

چرا تجهیزات مورد نیاز را از پرآور صنعت تهیه کنیم؟

سایت پرآور صنعت بیش از ۱۷ سال است که تجهیزات نوینی مانند قفس مرغ ، بلدرچین و غیره را به پرورش دهندگان طیور ارائه می دهد. تمامی قفس های سایت پرآور صنعت ضد زنگ و قابل شستشو بوده و شما میتوانید بدون کوچکترین نگرانی از آن در پرورش طیور در زمینه های مختلف مانند پرورش بلدرچین، کبک، مرغ و قرقاول استفاده نمایید. جنس تمامی قفس های سایت پرآور صنعت از گالوانیزه گرم کششی بوده و دارای ضمانت نامه ۲ و ۱۰ ساله می باشد. آیا با وجود چنین خصوصیاتی باز هم نگران قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در قزوین هستید؟

قفس یک طبقه بلدرچین
قفس یک طبقه بلدرچین

ویژگی های منحصر به فرد قفس مرغ و قفس بلدرچین

  • ۱۰۰% قابل شستشو و ضد زنگ بودن
  • دارای ضمانت ۱۰ ساله زنگ زدگی
  • استفاده از گالوانیزه گرم کشی در تمامی متریال ها
  • استفاده از سیستم آبخوری تمام اتوماتیک نیپل در تمامی قفس ها
  • ضمانت ۲ ساله برای سیستم آبخوری تمام اتوماتیک
  • استفاده از  دانخوری قابل تنظیم
  • تعبیه سینی فضولات در زیر هر طبقه
  • طراحی مخزن تخم در قفس های تخمگذار
  • طراحی علمی و مهندسی طبق استانداردهای روز دنیا
  • ارسال به نقاط مختلف کشور

قیمت قفس مرغ و بلدرچین در قزوین

عوامل بسیار زیادی می تواند قیمت قفس مرغ و قفس بلدرچین را تحت تاثیر قرار دهد. از جمله این عوامل می توان به نوع متریال های به کار رفته در ساخت قفس بلدرچین ، تعداد طبقات، منبعی که از آن خرید میکنید و تورم اقتصادی اشاره کرد. هر چقدر متریال های به کار رفته در ساخت قفس بلدرچین و مرغ کیفیت بالاتری داشته باشد، شما قیمت بالاتری را برای تهیه این محصولات پرداخت خواهید کرد. ناگفته نماند استفاده از متریال های با کیفیت طول عمر قفس ها را بالا برده و راندمان کاری بهتری را برای پرورش دهنده در بر خواهد داشت.

از طرفی به این نکته نیز توجه کنید قیمت قفس های بلدرچین و مرغ تعداد طبقات پایین تری دارند، از قیمت کمتری برخوردار می باشند. قیمت قفس های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

برای استعلام قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در قزوین میتوانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا آنها به طور کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنند. به این نکته نیز توجه داشته باشید پشتیبانان ما شما را برای خریدی کاربردی و مقرون به صرفه تر به صورت کامل راهنمای خواهند کرد. شما نگرانی از این بابت نداشته باشید زیرا کسانی شما را راهنمایی خواهند کرد که جز بهترین متخصصین در زمینه پرورش بلدرچین و مرغ به شمار می روند و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می کنند.

قفس بلدرچین 4 طبقه
قفس بلدرچین 4 طبقه

شما برای ما از قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در قزوین بنویسید

در این مطلب از سایت پرآورصنعت سعی کردیم شما را به طور کامل با قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در قزوین آشنا کنیم. اگر جز علاقمندانی هستید که در شهر قزوین پرورش طیور مانند بلدرچین تخم مرغ را در قفس انجام میدهید می توانید برای خرید قفس مرغ و بلدرچین در قزوین علاقمندانی که در این شهر فعالیت دارند را از طریق سایت نظرات راهنمایی کنید. همچنین میتوانید سوالات خود در این باره را از پشتیبان سایت بپرسید و آنها به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

بهترین منبع برای خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در قزوین را نام ببرید؟

سایت و کارخانه پرآورصنعت

قیمت قفس مرغ و بلدرچین در قزوین به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت روز متریال های مربوط به قفس، تعداد طبقه ها و تورم

ویژگی های منحصر به فرد قفس مرغ و قفس بلدرچین را بنویسید؟

دارای ضمانت نامه ضدر زنگ 10 ساله و ضمانت 2 ساله بابت ابخوری نیپل

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *