قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در رامسر

قفس 2 طبقه مرغ

قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در رامسر جز دغدغه کسانی است که در سال‌های اخیر اقدام به پرورش مرغ و بلدرچین در این شهر کرده اند. سایت‌های مختلفی در ایران وجود دارد که می‌تواند این دغدغه شما را از بین ببرد. یکی از این سایت‌ها پرآور صنعت است. پرآور صنعت با قفس ‌های مرغ و بلدرچینی که به صورت استاندارد و طبق طراحی‌ های روز دنیا می‌سازد می ‌تواند دغدغه شما برای داشتن یک قفس استاندارد را به کلی از بین ببرد. قفس‌های سایت پرآور صنعت دارای ضمانتنامه ۱۰ ساله است. همین امر می ‌تواند شما را بابت قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در رامسر راحت کند.

قبل از اینکه خرید خود را انجام دهید توصیه می ‌کنیم ابتدا این مطلب را از سایت پرآور صنعت را به طور کامل مطالعه کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید. ما در این مطلب اطلاعات کاملی چون عوامل تاثیرگذار بر قیمت قفس، مزایای این محصول و بسیاری از نکات دیگر را در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای اطلاعات و آگاهی بیشتر ۵ دقیقه از زمان خود را صرف خواندن این مطلب کنید.

رامسر

اسم رامسر را قبلاً در مسافرت ‌ها و سفرهای گردشگری بسیار زیادی شنیده‌اید. این شهر با توجه به شرایط آب و هوای بی‌نظیر و امکانات فوق العاده‌ای که دارد جز بهترین گزینه‌ها برای مسافرت‌های نزدیک و دور است. رامسر جز شهرهای شمالی کشور ایران به شمار می‌رود. این شهر جز شهرهای غربی شمال مازندران و در مرز استان گیلان قرار دارد. شرایط آب و هوایی گرم مطلوب در تابستان و معتدل در زمستان باعث شده افراد زیادی مایل به مسافرت به این شهر داشته باشند. علاوه بر شرایط آب و هوایی و منابع طبیعی بکر سر جاذبه‌های گردشگری تاریخی و هنری بسیار زیادی دارد که می‌تواند عقل از سر هر گردشگری ببرد.

رامسر
رامسر

جاذبه های گردشگری رامسر

  1. روستای جواهرده
  2. دریاچه قو
  3. تله‌ کابین رامسر
  4. بوستان جنگلی صفارود
  5. منطقه ییلاقی گرسماسر
  6. جنگل دالخانی
  7. غار یاغی لوکا
  8. دهستان جنت رودبار رامسر
  9. آبشار ایج
  10. غار گرگر لوکا
  11. آبشار سیاسرت
  12. سد میجران
  13. آب گرم سادات محله
  14. قلعه مارکوه
  15. کاخ مرمر
  16. موزه مردم شناسی رامسر یا موزه‌ شمال
  17. موزه‌ تاریخ طبیعی
  18. موزه‌ عاج
  19. هتل قدیم

آیا می توان پرورش مرغ و بلدرچین را در رامسر انجام داد؟

برای اینکه بتوانید پرورش مرغ و بلدرچین را در رامسر انجام دهید باید چند مقوله مهم را در نظر بگیرید. اولین مقوله مهم شرایط آب و هوایی است. شرایط آب و هوایی رامسر بسیار بی‌نظیر می باشد. با توجه به شرایط آب و هوایی که شهر رامسر دارد، پرداخت هزینه‌ ها برای پرورش دهنده کمتر خواهد شد. دومین عامل داشتن بازار هدف برای فروش محصولات مرغ و بلدرچین است. با توجه به اینکه رامسر جزو شهرهای پر گردشگر ایران به شمار می‌رود به هیچ عنوان پرورش دهنده برای ارائه محصولات مرغ و بلدرچین خود با مشکل مواجه نخواهد شد.

قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در رامسر  سومین عامل است که وجود سایت‌های معتبری مانند پرآور صنعت دغدغه‌ای بابت این مسائل وجود نخواهد داشت.

چرا تجهیزات مورد نیاز را از پرآور صنعت تهیه کنیم؟

سایت پرآور صنعت بیش از ۱۷ سال است که تجهیزات نوینی مانند قفس بلدرچین و مرغ را به پرورش دهندگان طیور ارائه می دهد. تمامی قفس های سایت پرآور صنعت ضد زنگ و قابل شستشو بوده و شما میتوانید بدون کوچکترین نگرانی از آن در پرورش طیور در زمینه های مختلف مانند پرورش بلدرچین ، کبک، مرغ و قرقاول استفاده نمایید. جنس تمامی قفس های سایت پرآور صنعت از گالوانیزه گرم کششی بوده و دارای ضمانت نامه ۲ و ۱۰ ساله می باشد. آیا با وجود چنین خصوصیاتی باز هم نگران قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در رامسر هستید؟

قفس بلدرچین 2 طبقه
قفس بلدرچین 2 طبقه

ویژگی های منحصر به فرد قفس مرغ و قفس بلدرچین

  • ۱۰۰% قابل شستشو و ضد زنگ بودن
  • دارای ضمانت ۱۰ ساله زنگ زدگی
  • استفاده از گالوانیزه گرم کشی در تمامی متریال ها
  • استفاده از سیستم آبخوری تمام اتوماتیک نیپل در تمامی قفس ها
  • ضمانت ۲ ساله برای سیستم آبخوری تمام اتوماتیک
  • استفاده از  دانخوری قابل تنظیم
  • تعبیه سینی فضولات در زیر هر طبقه
  • طراحی مخزن تخم در قفس های تخمگذار
  • طراحی علمی و مهندسی طبق استانداردهای روز دنیا
  • ارسال به نقاط مختلف کشور

قیمت قفس مرغ و بلدرچین در رامسر

عوامل بسیار زیادی می تواند قیمت قفس مرغ و بلدرچین در رامسر را تحت تاثیر قرار دهد. از جمله این عوامل می توان به نوع متریال های به کار رفته در ساخت قفس بلدرچین و قفس مرغ ، تعداد طبقات، منبعی که از آن خرید می کنید و تورم اقتصادی اشاره کرد. هر چقدر متریال های به کار رفته در ساخت قفس بلدرچین و مرغ کیفیت بالاتری داشته باشد، شما قیمت بالاتری را برای تهیه این محصولات پرداخت خواهید کرد. ناگفته نماند استفاده از متریال های با کیفیت طول عمر قفس ها را بالا برده و راندمان کاری بهتری را برای پرورش دهنده در بر خواهد داشت.

 از طرفی به این نکته نیز توجه کنید قیمت قفس های بلدرچین و مرغ تعداد طبقات پایین تری دارند، از قیمت کمتری برخوردار می باشند. قیمت قفس های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

قفس بلدرچین 4 طبقه
قفس بلدرچین 4 طبقه

برای استعلام قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در رامسر میتوانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا آنها به طور کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنند. به این نکته نیز توجه داشته باشید پشتیبانان ما شما را برای خریدی کاربردی و مقرون به صرفه تر به صورت کامل راهنمای خواهند کرد. شما نگرانی از این بابت نداشته باشید زیرا کسانی شما را راهنمایی خواهند کرد که جز بهترین متخصصین در زمینه پرورش بلدرچین و مرغ به شمار می روند و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می کنند.

شما برای ما از قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در رامسر بنویسید

قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در رامسر را در این مطلب از سایت پرآور صنعت مورد بررسی قرار دادیم.  چنانچه شما سوالی در این زمینه دارید می‌توانید از طریق قسمت نظرات سوالات خود را با پشتیبانان مطرح کنید تا آنها در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

قیمت قفس مرغ و بلدرچین در رامسر به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع متریال های به کار رفته در ساخت قفس بلدرچین، تعداد طبقات، منبعی که از آن خرید میکنید و تورم اقتصادی

ویژگی های منحصر به فرد قفس مرغ و قفس بلدرچین در رامسر چیست؟

۱۰۰% قابل شستشو و ضد زنگ بودن دارای ضمانت ۱۰ ساله زنگ زدگی استفاده از گالوانیزه گرم کشی در تمامی متریال ها و غیره

چرا شهر رامسر برای پرورش بلدرچین و پرورش مرغ مناسب است؟

بازار هدف مناسب برای فروش، شرایط اب و هوایی مناسب و خرید تجهیزات مورد نظر در اسرع وقت با بهترین کیفیت

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *