قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در تبریز

قفس 2 طبقه مرغ

قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در تبریز سه مسئله مهمی هستند که ذهن علاقه مندان به پرورش مرغ و بلدرچین در استان تبریز را به خود درگیر میکند. سایت پرآور صنعت یکی از معتبر ترین سایت ها در زمینه ساخت قفس مرغ، بلدرچین، کبک و سایر پرندگان است که توانسته این تجهیزات را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار علاقه مندان بسیار زیادی در استان تبریز قرار دهد. چنانچه شما هم جزو فعالان در این زمینه هستید و قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در تبریز جزو دغدغه های شما است باید یک خبر خوش را به شما بدهیم که به هیچ عنوان نگرانی سه گزینه قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در تبریز نباشید زیرا سایت پرآور صنعت تمامی موضوعات را برای شما حل کرده است.

برای اینکه بتوانید به راحتی هر چه تمام تر و با مقوله قفس مرغ و بلدرچین در تبریز آشنا شوید توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه باشید. ما در این مطلب به طور کامل شما را با چرایی پرورش در تبریز، دلایل انتخاب قفس مرغ و بلدرچین برای پرورش، چه عواملی می تواند بر قفس بلدرچین تاثیرگذار باشد و بسیاری از عوامل دیگر آشنا خواهیم کرد. مطالعه این مطلب به ۴ دقیقه زمان نیاز دارد.

تبریز را بشناسیم

تبریز جزء شهرهای باستانی و تاریخی کشور ایران به شمار می‌رود که وقایع تلخ و شیرین بسیار زیادی را در طول تاریخ تجربه کرده است. تبریز جزء شهرهای خوش آب و هوا و بنده نیز به شمار می رود. شما با نیم نگاهی به ساختمان ها و بناهای تاریخی این شهر می توانید به این پی ببرید که تبریز در برخی از دوره های تاریخی به عنوان پایتخت بوده است. این شهر در دوره های ایلخانی، آق‌ قویونلوها، قره‌ قویونلوها، صفویان  پایتخت سیاسی و مذهبی ایران به شمار می رفت. تبریز با وجود ستارخان و باقرخان جزء شهرهای مهم در زمان جنبش مشروطه نیز بود.

تبریز
تبریز

جاذبه های گردشگری تبریز

از آنجایی که شهر تبریز جزو شهرهای بسیار مهم در طول تاریخ ایران بوده است، شما میتوانید در این استان جاذبه های گردشگری مختلفی را مشاهده کنید. در ادامه مطلب به مهمترین جاذبه های گردشگری شهر تبریز به طور کامل خواهد پرداخت. جاذبه های گردشگری تبریز به شرح زیر می باشد:

  1. بازار تبریز
  2. مسجد کبود
  3. ارگ علیشاه
  4. مسجد جامع تبریز
  5. موزه آذربایجان
  6. مقبره‌ الشعرا
  7. پارک ائل‌ گلی
  8. روستای کندوان
  9. کلیسای استفانوس مقدس
  10. کوه عون بن علی

آیا استان تبریز برای پرورش طیور مانند مرغ و بلدرچین مناسب است؟

برای اینکه بدانید می توانید پرورش طیور را در شهرهای مختلف مانند تبریز انجام دهید باید چندین مقوله را جهت سنجیدن در نظر بگیرید. از جمله این موارد می‌توان به این نژاد طیور مورد نظر،  سختی و آسانی در فروش، شرایط آب و هوایی، میزان هزینه و تجهیزات مورد نیاز برای شروع پرورش اشاره کرد. هر یک از عواملی که گفته شد می تواند به طور کامل و پرورش طیور مانند مرغ و بلدرچین در استان تبریز موثر باشد.

میزان هزینه و تجهیزات مورد نیاز برای شروع پرورش مرغ و پرورش بلدرچین را سایت پرآور صنعت به طور کامل برای شما رفع کرده است. با استفاده از سایت پرآور صنعت  نگرانی خود بابت قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در تبریز  را به سفر خواهید رساند. به جز یک مقوله سه مقوله دیگر نیز وجود دارد که شما باید شهر تبریز را بسنجید.  تبریز از لحاظ آب و هوایی یکی از بهترین و بی نظیر ترین شهرهای ایران است که شما می‌توانید بدون نگرانی در این باره پرورش پرندگان مختلف مانند بلدرچین و مرغ را در آن انجام دهید.

از آنجایی که تبریز جز شهرهای پرجمعیت ایران به شمار می رود فروش محصولات بلدرچین و مرغ در این مواقع برای شروع کنندگان یکی از کارها سخت نبوده و کافی است بازار هدف خود را در شهر تبریز و سایر شهرها بشناسند.

چرا تجهیزات مورد نیاز را از پرآور صنعت تهیه کنیم؟

سایت پرآور صنعت بیش از ۱۷ سال است که تجهیزات نوینی مانند قفس مرغ ، بلدرچین و غیره را به پرورش دهندگان طیور ارائه می دهد. تمامی قفس های سایت پرآور صنعت ضد زنگ و قابل شستشو بوده و شما میتوانید بدون کوچکترین نگرانی از آن در پرورش طیور در زمینه های مختلف مانند پرورش بلدرچین، کبک، مرغ و قرقاول استفاده نمایید. جنس تمامی قفس های سایت پرآور صنعت از گالوانیزه گرم کششی بوده و دارای ضمانت نامه ۲ و ۱۰ ساله می باشد. آیا با وجود چنین خصوصیاتی باز هم نگران قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در تبریز هستید؟

قیمت قفس بلدرچین
قیمت قفس بلدرچین

ویژگی های منحصر به فرد قفس مرغ و قفس بلدرچین

  1. ۱۰۰% قابل شستشو و ضد زنگ بودن
  2. دارای ضمانت ۱۰ ساله زنگ زدگی
  3. استفاده از گالوانیزه گرم کشی در تمامی متریال ها
  4. استفاده از سیستم آبخوری تمام اتوماتیک نیپل در تمامی قفس ها
  5. ضمانت ۲ ساله برای سیستم آبخوری تمام اتوماتیک
  6. استفاده از  دانخوری قابل تنظیم
  7. تعبیه سینی فضولات در زیر هر طبقه
  8. طراحی مخزن تخم در قفس های تخمگذار
  9. طراحی علمی و مهندسی طبق استانداردهای روز دنیا
  10. ارسال به نقاط مختلف کشور

قیمت قفس مرغ و بلدرچین در تبریز

عوامل بسیار زیادی می تواند قیمت قفس مرغ و قفس بلدرچین را تحت تاثیر قرار دهد. از جمله این عوامل می توان به نوع متریال های به کار رفته در ساخت قفس بلدرچین ، تعداد طبقات، منبعی که از آن خرید میکنید و تورم اقتصادی اشاره کرد. هر چقدر متریال های به کار رفته در ساخت قفس بلدرچین و مرغ کیفیت بالاتری داشته باشد، شما قیمت بالاتری را برای تهیه این محصولات پرداخت خواهید کرد. ناگفته نماند استفاده از متریال های با کیفیت طول عمر قفس ها را بالا برده و راندمان کاری بهتری را برای پرورش دهنده در بر خواهد داشت.

از طرفی به این نکته نیز توجه کنید قیمت قفس های بلدرچین و مرغ تعداد طبقات پایین تری دارند، از قیمت کمتری برخوردار می باشند. قیمت قفس های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

برای استعلام قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در تبریز میتوانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا آنها به طور کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنند. به این نکته نیز توجه داشته باشید پشتیبانان ما شما را برای خریدی کاربردی و مقرون به صرفه تر به صورت کامل راهنمای خواهند کرد. شما نگرانی از این بابت نداشته باشید زیرا کسانی شما را راهنمایی خواهند کرد که جز بهترین متخصصین در زمینه پرورش بلدرچین و مرغ به شمار می روند و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می کنند.

قفس دو طبقه بلدرچین
قفس دو طبقه بلدرچین

شما برای ما از قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در تبریز بنویسید

از آنجایی که قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در تبریز جزء دغدغه‌های شما به شمار می رفت، سعی کردیم در این مطلب از سایت پرآورصنعت به صورت کامل این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه شما نظری در این باره دارید میتوانید در قسمت نظرات نظرهای خود را با ما و سایر مخاطبین سایت پرآور صنعت به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید از این طریق سوالاتی که ذهن شما را به خود درگیر کرده است را با پشتیبان سایت در میان بگذارید تا آنها در اسرع وقت به سوالات شما به طور کامل پاسخ دهند.

سوالات متداول

قیمت قفس مرغ و بلدرچین در تبریز به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت روز متریال های مربوط به قفس، تورم و تعدا طبقات

بهترین منبع برای خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در تبریز را نام ببرید؟

کارخانه و سایت پرآورصنعت

ویژگی های منحصر به فرد قفس مرغ و قفس بلدرچین را بنویسید؟

۱۰۰% قابل شستشو و ضد زنگ بودن دارای ضمانت ۱۰ ساله زنگ زدگی استفاده از گالوانیزه گرم کشی در تمامی متریال ها استفاده از سیستم آبخوری تمام اتوماتیک نیپل در تمامی قفس ها

طاعتی
دیدگاه کاربران
۲ دیدگاه
  • مظاهر دانایی 7 شهریور 1402 / 9:18 ق.ظ

    تبریز استان نیست گلم
    مرکز آذربایجان شرقی است

    • مدیریت سایت 30 آذر 1402 / 1:19 ب.ظ

      سلام دوست عزیز، ممنون از تذکر شما
      بررسی بفرمایید سوالی داشتید با کمال میل در خدمتتون هستیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *