قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در ایلام

قفس مرغ امپراطور

پرورش مرغ و بلدرچین جز کسب و کارهای کوچک و زود بازده به شمار می‌رود. وجود تجهیزات استاندارد مانند قفس مرغ و قفس بلدرچین باعث شده کسانی که این کسب و کارها را آغاز می‌کنند، مدیریت راحت‌تر و سوددهی بیشتری را تجربه نمایند. مدیریت راحت و سوددهی بیشتر با استفاده از قفس باعث شده افراد بسیار زیادی در سال‌های اخیر در شهر ایلام به فکر پرورش این دو پرنده بیفتد. سایت پرآور صنعت شرایطی را فراهم آورده تا شما بتوانید به راحتی هرچه تمام‌تر قفس بلدرچین و مرغ را در اختیار داشته باشید.  با سایت پرآور صنعت نگرانی خود بابت قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در ایلام را به دور بیاندازید و با خیالی راحت اقدام به پرورش کنید.

در ادامه مطلب سعی داریم اطلاعات دقیقی درباره قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در ایلام را در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی کامل تجهیزات مورد نظر خود مانند قفس را تهیه نمایید. جهت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب به 5 دقیقه زمان نیاز دارد.

شناخت کامل ایلام

ایلام یکی از جذاب‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌رود. ایلام سرزمینی با آب و هوای بسیار جذاب و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کهن است که به عروس زاگرس مشهور می باشد. این استان از لحاظ مساحت در رتبه بیست و دوم کشور قرار دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ایلام از 3 شرایط آب و هوایی مختلف برخوردار است. آب و هوای سرد و زمستانی، جلگه ای و گرمسیری 3 شرایط آب و هوایی است که با توجه به منطقه می توان آنها را تجربه نمود. ایلام جز شهرهایی به شمار می‌رود که علاوه بر جاذبه‌های تاریخی بسیار زیاد جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر نیز دارد. شرایط آب و هوایی بی‌نظیر و داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان می‌تواند لحظه‌های شیرینی را برای هر کسی رقم بزند.

ایلام
ایلام

جاذبه‌های گردشگری ایلام

  1. کوه پرشکوه قلاقیران
  2. دریاچه دوقلو سیاه گاو
  3. تنگ کافرین
  4. منطقه جنگلی ششدار
  5. کوه اهوران
  6. دره ارغوان و طبیعت ناب
  7. آبشار اما
  8. روستای بانقلان
  9. قلعه اسماعیل خان
  10. قلعه والی
  11. تنگ رازیانه
  12. مسجد صاحب‌ الزمان (عج)
  13. کاخ فلاحتی
  14. طاق شیرین و فرهاد
  15. نقش برجسته گل گل
  16. آبشار وه‌ ریز

آیا پرورش طیور در شهر ایلام امکان‌پذیر است؟

از آنجایی که شهر ایلام از شرایط آب و هوایی مختلف برخورد دارد شما می‌توانید در شرایط آب و هوایی مختلف پرورش مرغ و بلدرچین را انجام دهید. علاوه بر شرایط آب و هوایی مختلف وجود توریست‌ها و گردشگران بسیار زیاد در این شهر باعث شده بازار هدف مناسبی برای محصولات مرغ و بلدرچین به وجود بیاید. مورد سومی که می‌تواند خیال شما را بابت پرورش طیور در شهر ایلام راحت کند خرید تجهیزات است. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم با وجود سایت پرآور صنعت دیگر شما نگرانی بابت قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در ایلام نخواهید داشت.

چرا تجهیزات مورد نیاز را از پرآور صنعت تهیه کنیم؟

سایت پرآور صنعت بیش از ۱۷ سال است که تجهیزات نوینی مانند قفس مرغ ، بلدرچین و غیره را به پرورش دهندگان طیور ارائه می دهد. تمامی قفس های سایت پرآور صنعت ضد زنگ و قابل شستشو بوده و شما میتوانید بدون کوچکترین نگرانی از آن در پرورش طیور در زمینه های مختلف مانند پرورش بلدرچین ، کبک، مرغ و قرقاول استفاده نمایید. جنس تمامی قفس های سایت پرآور صنعت از گالوانیزه گرم کششی بوده و دارای ضمانت نامه ۲ و ۱۰ ساله می باشد. آیا با وجود چنین خصوصیاتی باز هم نگران قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در ایلام هستید؟

قیمت قفس بلدرچین
قیمت قفس بلدرچین

ویژگی های منحصر به فرد قفس مرغ و قفس بلدرچین

  1. ۱۰۰% قابل شستشو و ضد زنگ بودن
  2. دارای ضمانت ۱۰ ساله زنگ زدگی
  3. استفاده از گالوانیزه گرم کشی در تمامی متریال ها
  4. استفاده از سیستم آبخوری تمام اتوماتیک نیپل در تمامی قفس ها
  5. ضمانت ۲ ساله برای سیستم آبخوری تمام اتوماتیک
  6. استفاده از  دانخوری قابل تنظیم
  7. تعبیه سینی فضولات در زیر هر طبقه
  8. طراحی مخزن تخم در قفس های تخمگذار
  9. طراحی علمی و مهندسی طبق استانداردهای روز دنیا
  10. ارسال به نقاط مختلف کشور

قیمت قفس مرغ و بلدرچین در ایلام

عوامل بسیار زیادی می تواند قیمت قفس مرغ و قفس بلدرچین را تحت تاثیر قرار دهد. از جمله این عوامل می توان به نوع متریال های به کار رفته در ساخت قفس بلدرچین ، تعداد طبقات، منبعی که از آن خرید میکنید و تورم اقتصادی اشاره کرد. هر چقدر متریال های به کار رفته در ساخت قفس بلدرچین و مرغ کیفیت بالاتری داشته باشد، شما قیمت بالاتری را برای تهیه این محصولات پرداخت خواهید کرد. ناگفته نماند استفاده از متریال های با کیفیت طول عمر قفس ها را بالا برده و راندمان کاری بهتری را برای پرورش دهنده در بر خواهد داشت.

از طرفی به این نکته نیز توجه کنید قیمت قفس های بلدرچین و مرغ تعداد طبقات پایین تری دارند، از قیمت کمتری برخوردار می باشند. قیمت قفس های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

برای استعلام قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در ایلام میتوانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا آنها به طور کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنند. به این نکته نیز توجه داشته باشید پشتیبانان ما شما را برای خریدی کاربردی و مقرون به صرفه تر به صورت کامل راهنمای خواهند کرد. شما نگرانی از این بابت نداشته باشید زیرا کسانی شما را راهنمایی خواهند کرد که جز بهترین متخصصین در زمینه پرورش بلدرچین و مرغ به شمار می روند و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می کنند.

قفس یک طبقه بلدرچین
قفس یک طبقه بلدرچین

شما برای ما از قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در ایلام بنویسید

در این مطلب سعی کردیم شما را به طور کامل با ایلام و قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در ایلام آشنا کنیم. همچنین دانستید چه عواملی می‌تواند قیمت قفس مرغ و بلدرچین در ایلام را تحت تاثیر قرار دهد. اگر شما در این زمینه از تجربیاتی برخوردار هستید که می‌تواند برای سایر مخاطبین مفید باشد، آن را از طریق قسمت نظرات با سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید. همچنین از طریق قسمت نظرات می‌توانید سوالات خود را با پشتیبانان سایت ما مطرح کنید تا آنها در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

قیمت قفس مرغ و بلدرچین در ایلام به چه عواملی بستگی دارد؟

متریال های قفس، تورم و تعداد طبقات

بهترین منبع برای خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در ایلام را نام ببرید؟

سایت و کارخانه پرآورصنعت

ویژگی های منحصر به فرد قفس مرغ و قفس بلدرچین پراور صنعت را بنویسید؟

۱۰۰% قابل شستشو و ضد زنگ بودن دارای ضمانت ۱۰ ساله زنگ زدگی

طاعتی
دیدگاه کاربران
۲ دیدگاه
  • لیلی 18 مرداد 1402 / 2:05 ق.ظ

    سلام یک طبقه چنده
    و ارسالش وطوریع

    • مدیریت سایت 22 مرداد 1402 / 11:39 ق.ظ

      سلام دوست عزیز، در این خصوص با کارشناسان ما در ارتباط باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *