قیمت، خرید و فروش قفس دست دوم مرغ 

قیمت، خرید و فروش قفس دست دوم مرغ 

علاقمندان بسیار زیادی در ابتدای شروع پرورش مرغ به فکر این هستند که با خرید قفس دست دوم هزینه‌های خود را به طور چشمگیری کاهش دهند. آیا انتخاب قفس مرغ دست دوم در این مواقع می‌تواند هزینه‌ها را کنترل کند؟ به نظر شما قفس مرغ دست دوم وه بر کنترل هزینه‌ها می‌تواند برای تولید محصولات با کیفیتی نیز مناسب باشد؟ کسانی که دوست دارند با استفاده از قفس دست دوم به کسب و کار خود بپردازند چالش‌ها و نگرانی‌های مختلفی نیز دارند. قیمت، خرید و فروش قفس دست دوم مرغ یکی از این چالش ها است. از دیگر چالش‌ها می‌توان به جواب‌های سوالات فوق اشاره کرد.

چنانچه شما هم دوست دارید با استفاده از قفس دست دوم مرغ به پرورش مرغ بپردازید توصیه می‌کنیم قبل از شروع هر کاری ابتدا این مطلب را مورد مطالعه قرار دهید. یا بهتر است بگوییم قبل از شروع کار  حتماً این مطلب را مورد مطالعه قرار دهید تا با مزایا و معایب این محصول به طور کامل آشنا شوید. مطالعه مطلب به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

مزیت های قفس دست دوم مرغ

استفاده از قفس دست دوم مرغ با مزیت هایی همراه خواهد بود که از جمله آن می توان به هزینه پایین اشاره کرد. شما برای خرید قفس دست دوم نسبت به قفس استاندارد معمولاً هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. این محصول می تواند هزینه های شما را مدیریت نماید و به عنوان یک قفس ارزان قیمت در دسترس شما قرار بگیرد. از دیگر مزایا قفس دست دوم مرغ می توان به کاهش مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست به دلیل دور ریخته نشدن مواد لازم جهت تولید آنها اشاره کرد. با توجه به مزیت های گفته شده قیمت، خرید و فروش قفس دست دوم مرغ مقرون به صرفه خواهد بود؟

مزیت های قفس دست دوم مرغ 
مزیت های قفس دست دوم مرغ

آیا قفس دست دوم برای شروع پرورش مرغ مناسب است؟

قفس دست دوم به هیچ عنوان نمی‌تواند برای پرورش سودمند و راندمان کاری بالا مناسب باشد. بسیاری از علاقمندان در ابتدای کار گول قیمت پایین قفس‌های دست دوم را می‌خورند اما این در حالی است که قفس‌های دست دوم مرغ عمر مفید برای تولید محصولات با کیفیت را از دست داده و از مقاومت کافی برای پرورش مرغ برخوردار نمی‌باشد.

با خرید قفس دست دوم به خوبی متوجه خواهید شد که بسیاری از بیماری‌ها در قفس‌ها وجود دارند و این ممکن است گله شما را تهدید کند. انتقال بیماری از گله‌ای به گله دیگر با استفاده از قفس دست دوم میسر می‌باشد. به این نکته نیز توجه کنید که این محصول به هیچ عنوان برای سرمایه‌گذاری مناسب نیست و توجیه اقتصادی ندارد. زیرا پرورش دهنده قبلی چندین سال از قفس مورد نظر استفاده کرده است. با توجه به اینکه قفس دست دوم مرغ اکثر عمر مفید خود را از دست داده ‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری طولانی مدت باشد.

یکی از مهمترین نکاتی که در خرید قفس دست دوم مرغ باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید غیر استاندارد بودن آنهاست. استاندارد بودن این محصول می‌تواند کل پرورش و سرمایه‌گذاری شما را به سمت نابودی بکشاند. مهم‌ترین عواملی که می‌توانست این خرید را تحت تاثیر قرار دهد را مورد بررسی قرار دادیم حال قصد داریم به بررسی نکات بیشتری در ادامه مطلب بپردازیم. با ما در ادامه مطلب نیز همراه باشید. با توجه به بررسی های انجام شده قیمت، خرید و فروش قفس دست دوم مرغ می تواند گزینه مناسبی باشد.

استفاده از قفس دست دوم مرغ می‌تواند به چه مشکلاتی منجر شود؟

استفاده از قفس دست دوم مرغ می‌تواند به مشکلاتی زیادی منجر شود. از جمله این مشکلات می توان به کیفیت پایین، نامناسب بودن اندازه، غیرقابل شستشو یا ضدعفونی، عدم پشتیبانی و بسیاری از گزینه های دیگر اشاره کرد. در ادامه مطلب هر یک از موارد فوق را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

کیفیت پایین و تلفات بالا

با توجه به عدم تعویض مواد اولیه در قفس های دسته دوم مرغ، خرابی های غیر طبیعی و نامناسب آسیب دیدگی و تلفات بسیار بالا می رود. اسن عامل می تواند شرایطی را برای مرغ ها فراهم سازد تا آنها نتوانند رشد خود را به بهترین شکل ادامه دهند. از این رو خرید قفس دسته دوم مرغ می تواند با کیفیت پایین محصولات و تلفات بالا در هنگام بروز بیماری ها همراه باشد. توصیه ما به شما این است حتی الامکان برای شروع کسب و کار خود از قفس های استاندارد در بازار استفاده نمایید تا کسب و کار شما با شکست و یا ورشکستگی همراه نباشد.

استفاده از قفس دست دوم مرغ
استفاده از قفس دست دوم مرغ

غیر قابل شستشو و ضدعفونی بودن

همانطور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره کردیم با توجه به اینکه برخی از قفس ها ممکن است به علت ترکیب مواد مختلف خاصیتی غیرقابل شستشو یا ضدعفونی داشته باشند و همین عامل می تواند باعث انتقال بیماری‌ ها به مرغ‌ ها در حین پرورش شود. وجود بیماری ها و غیر قابل شستشو و ضدعفونی بودن می تواند بهای سنگینی برای پرورش دهنده داشته باشد. در برخی از مواقع کسب و کار به دلیل تلفات بالا با ورشکستگی همراه خواهد شد.

نامناسب بودن اندازه

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید قفس مرغ باید به آن توجه داشته باشید، ابعاد آن است. خرید باید با توجه به سن و تعداد گله انجام شود تا مرغ ها فضای ارامی را برای پرورش تجربه نمایند. از آنجایی که قفس ‌های دست دوم ممکن است ابعاد مناسب برای پرورش مرغ های شما را نداشته باشند، این کار می تواند باعث مشکلاتی مانند فشار و استرس در اکثر مرغ ها شود.

عدم پشتیبانی

از دیگر مواردی که در هنگام خرید قفس مرغ باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید، داشتن پشتیبان در صورت عدم خرابی و نصب صحیح است. از طرفی باید منبعی را برای خرید انتخاب کنید که مشاوره رایگان خرید قفس مرغ را با توجه به نوع نیاز شما را انجام دهد. این عوامل می تواند خریدی ارزان، مقرون به صرفه و مناسب را برای شما در بر داشته باشد. از طرفی خرید شما باید به نوعی باشد تا در صورت بروز مشکل بتوانید از پشتیبانی های مختلف استفاده کنید.

عدم پشتیبانی در هنگام خرید و اجرای کار
عدم پشتیبانی در هنگام خرید و اجرای کار

شما برای ما از  قیمت، خرید و فروش قفس دست دوم مرغ بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت سعی کردیم قیمت، خرید و فروش قفس دست دوم مرغ را مورد بررسی قرار دهیم و شما را به طور کامل با مزیت ها و معایب این محصول آشنا کنیم. چنانچه شما در این زمینه از تجربیات متفاوتی برخوردار هستید می توانید تجربیاتی خود را از طریق قسمت نظرات با ما و سایر مخاطبین سایت به اشتراک بگذارید. تجربیات شما می تواند یک راهنمایی بزرگ برای شروع کنندگان پرورش مرغ باشد.

اگر سوالی نیز در این باره داشتید می توانید آن را برای ما کامنت کنید تا پشتیبانان سایت و سایر مخاطبین به سوالات شما پاسخ دهند. امیدواریم با استفاده از این مطلب بهترین تصمیم را برای داشتن یک پرورش پرسود بگیرید.

سوالات متداول

مزیت های قفس دست دوم مرغ چیست؟

هزینه کمتر، کاهش مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست

معایب قفس دست دوم مرغ چیست؟

عدم داشتن کیفیت، کاهش راندمان کاری، افزایش تلفات و بسیاری از گزینه های دیگر

استفاده از قفس دست دوم مرغ می‌تواند به چه مشکلاتی منجر شود؟

کیفیت پایین و تلفات بالا غیر قابل شستشو و ضدعفونی بودن نامناسب بودن اندازه عدم پشتیبانی

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *