قفس تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار و گوشتی + [ حاوی نکات مهم ]

قفس تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار و گوشتی

در دنیای امروز تکنولوژی به شکل بی ‌سابقه ‌ای باعث توسعه و بهبود صنایع مختلف مانند پرورش طیور به خصوص بلدرچین شده است. توسعه و بهبود در پرورش بلدرچین را می توانی با قفس تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار و گوشتی ببینید. قفس ‌های تمام اتوماتیک در صنعت پرورش بلدرچین به‌ عنوان نمادی از این پیشرفت‌ها شناخته می شوند.  قفس تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار و گوشتی همچون جواهرهایی در دنیای پرورش هستند که با ویژگی های منحصر به فردشان شرایطی را فراهم می سازند تا بهره ‌وری، کیفیت و بهداشت در پرورش بلدرچین‌ های تخم‌گذار و گوشتی را به اوج برسانند.

قفس های اتوماتیک در دو روش تخمگذار و گوشتی موثر خواهد بود. در بخش پرورش بلدرچین تخمگذار با وجود قفس های اتوماتیک بلدرچین تخمگذار شرایط ایده‌آل از نظر نور، دما و تهویه، باعث افزایش تخم‌گذاری بهینه می شود و از جمع ‌آوری تخم ها توسط دست و شرایط جداسازی نامطلوب خبری نخواهد بود. سیستم ‌های تغذیه اتوماتیک، مدیریت بهداشتی و مدیریت آسان به بهره وری بیشتر در زمینه پرورش بلدرچین تخمگذار کمک می کند.

در بلدرچین ‌های گوشتی نیز قفس ‌های تمام اتوماتیک به‌ عنوان یک شگفتی خود را معرفی می کند. این قفس‌ ها با تنظیم شرایط محیطی ایده‌آل از جمله دما، نور و تهویه هوا، رشد بهینه و سالم بلدرچین‌ ها را تضمین خواهند کرد. سیستم ‌های غذا دهی و آبیاری اتوماتیک، مدیریت بهداشتی از راه دور برای کاهش ریسک انتقال بیماری ‌ها و حفظ سلامتی و افزایش بازدهی از جمله مزایای قفس تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار و گوشتی به شمار می رود. چنانچه این موضوع جز دغدغه های شما به شمار می رود توصیه می کنیم در ادامه مطلب با سایت پرآور صنعت همراه باشید. مطالعه این مطلب به 6 دقیقه زمان نیاز دارد.

چرا از قفس های تمام اتوماتیک در پرورش بلدرچین گوشتی و تخمگذار استفاده کنیم؟

قفس ‌های تمام اتوماتیک در دنیای پرورش بلدرچین‌ ها اعم از تخمگذار و گوشتی یک انقلاب واقعی ایجاد کرده ‌اند. ارتقاء بهره‌ وری، ارتقا بهداشت و بالا رفتن کیفیت تولید به وسیله ابزارهای پیشرفته به پرورش دهندگان این امکان را می دهد که تجربه بهتری برای رسیدن به هدف های اقتصادی را تجربه نمایند. با استفاده از ابزارهایی مانند قفس های تمام اتوماتیک نه تنها در زمان و انرژی پرورش‌ دهندگان صرفه جویی می شود، بلکه باعث ایجاد رونق در صنعت پرورش بلدرچین‌ های تخم‌گذار و گوشتی می شود. این نوع قفس ها می توانند به پرورش دهندگان بلدرچین کمک بسیار زیادی کنند و برآورد مالی بالایی را برای این عزیزان به همراه داشته باشند. در ادامه مطلب به طور اختصاصی تر با قفس های تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار و گوشتی صحبت خواهیم کرد. با ما در ادامه همراه باشید.

قفس ‌های تمام اتوماتیک برای بلدرچین‌ های تخمگذار

قفس ‌های تمام اتوماتیک برای بلدرچین‌ های تخمگذار همانطور که از نامش پیداست مخصوص پرورش بلدرچین تخمگذار است. چنانچه در فکر پرورش بلدرچین تخمگذار هستید می توانید از این نوع قفس ها در کسب و کارتان استفاده نمایید. در ادامه به 4 ویژگی بارز این نوع قفس اشاره خواهم کرد.

قفس تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار
قفس تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار

تخمگذاری بهینه

شاید برای شما جای سوال باشد که قفس ‌های تمام اتوماتیک بلدرچین‌ تخمگذار چه نقشی خواهند داشت. در جواب باید بگوییم این نوع قفس ها با فراهم کردن شرایط مناسب از نظر نور، دما و تهویه باعث می شوند تخمگذاری این پرنده به بهینه ترین شکل ممکن انجام شود. در کنار تخمگذاری بهینه این محصول به جلوگیری از رفتارهای نامطلوب مانند تخم‌ خواری یا تخم‌گذاری در مکان ‌های نامناسب کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

جمع‌ آوری خودکار تخم‌ ها

این نوع قفس‌ ها مجهز به سیستم‌ های جمع‌آوری خودکار تخم‌ ها هستند  و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا  تخم های تولید شده توسط مرغ ها بدون دخالت دست جمع اوری خواهد شد. جالب اینجاست که این کار به صورت مداوم انجام شده و هیچ تخم بلدرچین در سطح پرورش جای نخواهد ماند. این کار باعث جلوگیری از لکه ‌دار و زخمی شدن تخم‌ ها و کاهش تلفات تخم‌ ها خواهد شد. این ویژگی در کنار کنترل تلفات میزان سودآوری را بالا برده و راندمان کاری را افزایش می دهد.

جداسازی تخم‌ ها و عوامل متفرقه

این نوع قفس ‌ها از سیستم‌های خاصی برای جداسازی تخم‌ ها استفاده می کنند. تخم بلدرچین از مدفوع ها و پرها جدا شده و باعث تمیزی و بهداشتی تر شدن محصولات می شود.

مدیریت تغذیه

با استفاده از قفس های تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار و گوشتی می توانید مدیریت تغذیه را به بهترین شکل انجام دهید. این قفس ها دارای سیستم‌ های تغذیه اتوماتیک هستند که به‌طور خودکار تغذیه بلدرچین‌ ها را تامین می کند. با استفاده از این کار می توانید هزینه های تغذیه را مدیریت کنید و هزینه های مربوط به غذای بلدرچین را به کمترین میزان خود برسانید.

قفس ‌های تمام اتوماتیک برای بلدرچین ‌های گوشتی

قفس ‌های تمام اتوماتیک برای بلدرچین ‌های گوشتی مخصوص بلدرچین های گوشتی خواهد بود. اگر به دنبال محصولی هستید که بتوانید بدون دغدغه پرورش بلدرچین گوشتی را انجام دهید، قفس تمام اتوماتیک بلدرچین گوشتی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای آشنایی با ویژگی های منحصر به فرد این محصول ادامه مطلب را مطالعه کنید.

قفس ‌های تمام اتوماتیک برای بلدرچین ‌های گوشتی
قفس ‌های تمام اتوماتیک برای بلدرچین ‌های گوشتی

تنظیم خودکار شرایط محیطی

قفس های تمام اتوماتیک مخصوص بلدرچین گوشتی مجهز به سیستم هایی هستند که می توانید با استفاده از آن شرایط محیطی مانند دما، نور و تهویه هوا را تنظیم نمایید. این ویژگی به پرورش‌ دهندگان کمک می کند تا شرایط محیطی را بر اساس نیازهای این پرنده تغییر دهند. این کار باعث رشد بهینه بلدرچین ‌ها خواهد شد.

سیستم‌ غذادهی اتوماتیک

قفس ‌های اتوماتیک بلدرچین گوشتی دارای سیستم‌های غذادهی اتوماتیک هستند که به‌طور منظم و اتوماتیک غذای بلدرچین‌ها را تأمین می ‌کنند. این کار باعث  در دسترس بودن دائمی غذا و کاهش هزینه های دان خواهد شد. با استفاده از این سیستم دیگر نگران غذای بلدرچین گوشتی خود نباشید.

سیستم‌ آبدهی اتوماتیک

این نوع قفس ها برای تامین آب بلدرچین ها به سیستم آبخوری اتوماتیک مجهز شده اند. این کار باعث تضمین تامین آب به موقع و بهداشتی برای بلدرچین ‌ها می‌شود. با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا دیگر لازم نیست مدیریت سختی را تجربه نمایید.

ایجاد فضای بهداشتی

بهداشت قفس‌ ها و ایجاد فضایی بهداشتی برای بلدرچین‌ ها در قفس های تمام اتوماتیک از طریق سیستم ‌های اتوماتیک انجام می ‌شود. وجود این سیستم در فضای پرورش باعث کاهش احتمال انتقال بیماری ‌ها و بهبود شرایط بهداشتی محیط پرورش خواهد شد.

سخن آخر درباره قفس تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار و گوشتی

توجه داشته باشید قفس تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار و گوشتی برای سالن هایی با ظرفیت 10 هزار قطعه بلدرچین به بالا مناسب است. هزینه تمام شده برای تهیه این نوع قفس به گونه ای خواهد بود که برای سالن های زیر 10 هزار قطعه بلدرچین مناسب نمی باشد. برای سالن هایی با ظرفیت زیر 10 هزار قطعه بلدرچین باید از  قفس های نیمه صنعتی استفاده نمایید. قفس های نیمه صنعتی  با توجه به هزینه ای که برای تهیه آنها صرف می کنید بسیار مناسب تر از گزینه تمام اتوماتیک آن خواهد بود. شما با استفاده از قفس های نیم صنعتی می توانید  پرورش بلدرچین گوشتی و تخمگذار را در فضای کوچک و در تعداد پایین نیز انجام دهید.

قفس های نیمه صنعتی بلدرچین

در قفس ‌های تمام اتوماتیک شما می توانید شرایط محیطی مناسب، مدیریت غذا و آب و ایجاد شرایط بهداشتی را به صورت اتوماتیک انجام می شود. این در حالی است که در قفس های نیمه صنعتی بلدرچین به جز شرایط محیطی مناسب تمامی عوامل دیگر را برای شما فراهم می آورد. با قفس های نیمه صنعتی بلدرچین نیز خبری از جمع آوری تخم ها با دست نیست و این تخم ها در مخزن مخصوص قرار می گیرند. سینی مخصوص فضولات باعث می شود تا بهترین فضای بهداشتی برای بلدرچین ها فراهم شود. این قفس ها را شما می توانید در فضای کوچک نیز استفاده کنید. قفس های نیمه صنعتی بلدرچین را می توانید در پرورش بلدرچین به تعداد 10 هزار قطعه به پایین مورد استفاده قرار دهید.

قفس بلدرچین 4 طبقه
قفس بلدرچین 4 طبقه

انواع قفس نیمه صنعتی بلدرچین

  1. قفس بلدرچین ۱ طبقه
  2. قفس بلدرچین ۲ طبقه
  3. قفس بلدرچین ۳ طبقه
  4. قفس بلدرچین ۴ طبقه
  5. قفس بلدرچین ۵ طبقه

شما برای ما از قفس تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار و گوشتی بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت تمامی سعی خود را به کار بردیم تا با قفس تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار و گوشتی آشنا شوید. با استفاده از این قفس ها تحولات عظیمی را در پرورش بلدرچین ایجاد خواهید کرد. اگر در استفاده از این نوع قفس ها تجربیات متفاوتی دارید می توانید از طریق قسمت نظرات تجربیات خود را در اختیار سایر مخاطبین قرار دهید. اگر سوالی در این باره دارید از طریق قسمت نظرات سوالات خود را بپرسید تا پشتیبانان به سوالات شما پاسخ دهند.

 سوالات متداول

ویژگی های بارز قفس تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار و گوشتی را نام ببرید؟

تخمگذاری بهینه جمع‌ آوری خودکار تخم‌ ها مدیریت تغذیه تنظیم خودکار شرایط محیطی

انواع قفس نیمه صنعتی بلدرچین را نام ببرید؟

قفس بلدرچین ۱ طبقه قفس بلدرچین ۲ طبقه قفس بلدرچین ۳ طبقه قفس بلدرچین ۴ طبقه قفس بلدرچین ۵ طبقه

قفس تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار و گوشتی برای چه نوع سالن هایی مناسب است؟

قفس تمام اتوماتیک بلدرچین تخمگذار و گوشتی برای سالن هایی با ظرفیت 10 هزار قطعه بلدرچین به بالا مناسب است. هزینه تمام شده برای تهیه این نوع قفس به گونه ای خواهد بود که برای سالن های زیر 10 هزار قطعه بلدرچین مناسب نمی باشد.

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *