غذای بلدرچین تخمگذار

غذای بلدرچین تخمگذار چیست؟

همه موجودات زمین برای رشد و پرورش احتیاج به غذا دارند. هر موجودی با توجه به خصوصیات بدن، سن و ذائقه غذای متفاوتی را برای خوردن انتخاب می کند. کسانی که پورش بلدرچین تخم گذار را انجام می‌دهند نیز از این قضیه مستثنا نیستند، آنها باید با توجه به نژاد و سن بلدرچین دانه مخصوص بلدرچین تخمگذار را تهیه کنند. غذای بلدرچین تخمگذار (Laying quail food) معمولاً با بلدرچین گوشتی و سایر پرندگانی که افراد پرورش می دهند فرق خواهد داشت. همچنین مقدار دان و نوع غذای بلدرچین تخم گذار با توجه به سن و دوره متفاوت خواهد بود. اگر دوست دارید بدانید، غذای بلدرچین تخمگذار چیست؟ چگونه ساخته می شود؟ و نحوه خرید و قیمت آن چگونه است؟ در این مطلب از سایت پرآور صنعت تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب می تواند کمک بسیار زیادی به شما در رابطه با غذای بلدرچین تخمگذار انجام دهد. مطالعه این مطلب به شش دقیقه زمان نیاز دارد.

مواد تشکیل دهنده غذای بلدرچین تخمگذار

  1. دانه ذرت
  2.  دانه گندم
  3. کنجاله سویا
  4.  گلوتن ذرت و نمک
  5. کنجاله کلز
  6. پودر صدف
  7.  پودر یونجه
  8.  پودر گوشت
  9.  پودر ماهی
  10.  سبوس گندم
  11. روغن سویا

نحوه ساخت غذای بلدرچین تخمگذار

برای اینکه بتوانید یک غذای با کیفیت برای بلدرچین تخمگذار خود تهیه کنید، ابتدا باید میزان انرژی که بلدرچین تخمگذار با توجه به شرایط سنی احتیاج دارد را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید باید میزان انرژی غلات را به خوبی بدانید و با توجه به میزان انرژی که بلدرچین تخمگذار نیاز دارد به آن بدهید. به طور مثال ذرت و گلوتن ذرت جز غلاتی هستند که انرژی بسیار زیادی را می توانند به بلدرچین های مورد نظر شما بدهند. چنانچه بتوانید این دو مورد را در جیره غذایی بلدرچین تخمگذار قرار دهید به راحتی می توانید انرژی مورد نظر بلدرچین خود را را تامین نمایید. ذرت و گلوتن ذرت علاوه بر داشتن ارزش غذایی بالا قیمت بی ‌نظیری دارد. با استفاده از آن میتوانید هزینه های تهیه غذای بلدرچین تخمگذار را به طور چشمگیری کاهش دهید.

نحوه ساخت غذای بلدرچین تخمگذار
نحوه ساخت غذای بلدرچین تخمگذار

بیشتر بخوانید: جوجه بلدرچین

نکات مهم در هنگام ساخت جیره غذایی بلدرچین تخمگذار

  1. برای جیره غذایی بلدرچین تخمگذار باید نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید. به طور مثال جیره غذایی با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف تغییر می کند.
  2. دان بلدرچین تخمگذار باید به صورت کاملاً آسیاب شده در اختیار بلدرچین قرار بگیرد تا به بهترین شکل وارد بدن بلدرچین ها شده و بهتر جذب شود هر چقدر می توانید دانه بندی غذای بلدرچین را به بهترین شکل انجام دهید، جذب توسط بدن این پرنده بیشتر خواهد شد.
  3. در هنگام آسیاب کردن ذرات از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین ها استفاده کنید.

میزان رطوبت در غذای بلدرچین تخمگذار

یکی از مقولات بسیار مهم در تهیه غذای بلدرچین تخمگذار، میزان رطوبت در آن است. اگر میزان رطوبت در دان بالاتر از حد معمول باشد می‌تواند آن را به خرابی و فاسد شدن نزدیک نماید. در هنگام خرید دان بلدرچین تخمگذار به میزان رطوبت، رنگ و بوی طبیعی آن توجه بسیار زیادی داشته داشته باشید.

قیمت دان بلدرچین تخمگذار

توجه داشته باشید در جیره غذایی بلدرچین تخمگذار ویتامین ها به مقدار بسیار زیاد وجود داشته باشد. شما می‌توانید با کنترل کردن آن قیمت دان بلدرچین را نیز کنترل کنید. توجه داشته باشید با افزایش سن بلدرچین های تخم گذار آنها دیگر نیازی به ویتامین و پروتئین ندارند و با کاهش این مقوله می توانید قیمت غذای بلدرچین تخمگذار را به طور چشمگیری کاهش دهید. در کنار آن می توانید مواد معدنی را در سنین بالا برای تخم با کیفیت تر به جیره غذایی بلدرچین تخمگذار اضافه نمایید. برخی از پرورش دهندگان به خاطر پایین آوردن هزینه دان بلدرچین تخمگذار آن را از مکانهای نامعتبر تهیه می کنند. توجه داشته باشید هر چقدر کیفیت دانه شما بیشتر باشد، کیفیت تخم بلدرچین نیز بالاتر خواهد بود.

قیمت دان بلدرچین تخمگذار
قیمت دان بلدرچین تخمگذار

بیشتر بخوانید: پرورش بلدرچین

خرید دان بلدرچین تخمگذار

چنانچه قصد دارید دان بلدرچین تخمگذار را برای کسب و کار خود تهیه کنید، توصیه می‌کنیم آن را از مراکز معتبر تهیه نمایید. برای این کار می ‌توانید به سایت پراور مراجعه کنید. دان بلدرچین سایت پراور از لحاظ کیفیت جزء استاندارد ترین دانه های بلدرچین تخمگذار به شمار می رود.

شما برای ما از دان بلدرچین تخمگذار بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت شما را با غذای بلدرچین تخمگذار، ساختار، ویژگی های آن، قیمت و خرید دان بلدرچین تخمگذار آشنا کردیم. چنانچه جای گزی‌نه ای را در بین گزینه‌ های گفته شده خالی دید، می‌توانید آن را از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید سوالات خود درباره دان بلدرچین تخمگذار را از پشتیبانان سایت پرآور صنعت از طریق قسمت نظرات بپرسید تا پشتیبانان در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

مواد تشکیل دهنده غذای بلدرچین تخمگذار چیست؟

دانه ذرت، دانه گندم، کنجاله، سویا، گلوتن، ذرت و نمک، کنجاله کلز، پودر صدف و موارد دیگر

میزان رطوبت در غذای بلدرچین تخمگذار چقدر است؟

میزان رطوبت باید به نحوی باشد که غذای بلدرچین تخمگذار دچار فاسد شدن نشود.

خرید دان بلدرچین تخمگذار را از کجا انجام دهیم؟

برای خرید دان بلدرچین تخمگذار بهترین راهکار این است که به سایت های معتبر مراجعه کنید

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *