قیمت، خرید و فروش قفس مرغ در گیلان

قفس مرغ منبری تخمگذار

یکی از بی نظیرترین استان های کشور که از دیرباز تا به امروز مهد پرورش مرغ های محلی بوده، گیلان است. استان گیلان با دارا بودن شرایط اقلیمی مناسب، دسترسی به منابع غذایی کافی و بازار پررونق، بهشتی برای مرغداران به شمار می رود. علاقه مندان به پرورش مرغ در این استان با عوامل مختلفی دست و پنجه نرم می کنند که از جمله این عوامل می توان به قیمت، خرید و فروش قفس مرغ در گیلان اشاره کرد.
از این رو در این مطلب از سایت پرآورصنعت قصد داریم به بررسی مزایای پرورش مرغ در این استان، قیمت، خرید و فروش قفس مرغ در گیلان بپردازیم. چنانچه قیمت، خرید و فروش قفس مرغ در گیلان جز چالش های شماست تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا این مشکل به مزیت کار شما تبدیل شود.

مزایای پرورش مرغ در گیلان

دلایل بسیاری برای پرورش مرغ در گیلان وجود دارد. از آنجایی که این استان جز سرسبزترین استان ها است، اکثر مرغداران بومی برای تهیه غذای مرغ دچار دردسر نمی شوند و می توانند بخشی از غذای مرغ را از مراتع اطراف تامین کنند. علاوه بر این گزینه می توان به عواملی چون آب و هوای مناسب و بازار پر رونق اشاره کرد. در ادامه به هر سه مورد بیشتر خواهیم پرداخت.

کاهش هزینه های پرورش مرغ در گیلان

استان گیلان به دلیل برخورداری از زمین های حاصلخیز و کشاورزی بسیار زیاد از منابع غذایی غنی و متنوعی برای تغذیه مرغ ها برخوردار است. انواع محصولات زراعی مانند ذرت، جو و گندم، در کنار ضایعات محصولات باغی همچون برنج می توانند بهترین غذا برای مرغ ها باشند. استفاده از این منابع نه تنها در تغذیه مرغ بلکه در تغذیه طیور، علاوه بر کاهش هزینه های پرورش به تولید محصولی ارگانیک و سالم نیز کمک می کند.

قیمت، خرید و فروش قفس مرغ در گیلان
قیمت، خرید و فروش قفس مرغ در گیلان

آب و هوای مناسب

آب و هوای معتدل و مرطوب گیلان، شرایط ایده آلی را برای پرورش مرغ فراهم می کند. این اقلیم، نه تنها بر سلامت و شادابی مرغ ها تاثیر مثبت خواهد گذاشت بلکه منجر به بهبود کیفیت گوشت و تخم مرغ نیز می شود. مرغ هایی که در چنین شرایطی پرورش می یابند، معمولا از مقاومت بالاتری در برابر بیماری ها برخوردار بوده و نیازی به مصرف آنتی بیوتیک ندارند.

بازار پر رونق

مرغ های محلی گیلان به دلیل طعم لذیذ، کیفیت بالا و ارگانیک بودن، از محبوبیت بالایی در بازار برخوردار هستند. به همین دلیل است که در بازارهای هفتگی به خوبی به فروش می رسند. در سال های اخیر نیز محصولات ارگانیک طرفداران بسیاری در کشور پیدا کرده اند و بازار مناسبی دارند.

استان گیلان

استان گیلان یکی از بی نظیرترین و منحصربه فردترین استان های کشور است که مناظر بکر و دیدنی اش عقل از سر هر کسی می برد. جنگل های انبوه و سواحل خیره کننده، کوه های سر به فلک کشیده و تالاب های دیدنی هر کسی را مجذوب خود می کند. گیلان برای هر سلیقه ای مناظر دیدنی دارد.

چرا تجهیزات مورد نیاز را از پرآور صنعت تهیه کنیم؟

سایت پرآور صنعت بیش از ۱۷ سال است که تجهیزات نوینی مانند قفس مرغ را به پرورش دهندگان طیور ارائه می دهد. تمامی قفس های سایت پرآور صنعت ضد زنگ و قابل شستشو بوده و شما میتوانید بدون کوچکترین نگرانی از آن در پرورش طیور در زمینه های مختلف مانند پرورش بلدرچین ، کبک، مرغ و قرقاول استفاده نمایید.
جنس تمامی قفس های سایت پرآور صنعت از گالوانیزه گرم کششی بوده و دارای ضمانت نامه ۲ و ۱۰ ساله می باشد. آیا با وجود چنین خصوصیاتی باز هم نگران قیمت، خرید و فروش قفس مرغ در گیلان هستید؟

ویژگی های منحصر به فرد قفس مرغ

  1. ۱۰۰% قابل شستشو و ضد زنگ بودن
  2. دارای ضمانت ۱۰ ساله زنگ زدگی
  3. استفاده از گالوانیزه گرم کشی در تمامی متریال ها
  4. استفاده از سیستم آبخوری تمام اتوماتیک نیپل در تمامی قفس ها
  5. ضمانت ۲ ساله برای سیستم آبخوری تمام اتوماتیک
  6. استفاده از دانخوری قابل تنظیم
  7. تعبیه سینی فضولات در زیر هر طبقه
  8. طراحی مخزن تخم در قفس های تخمگذار
  9. طراحی علمی و مهندسی طبق استانداردهای روز دنیا
  10. ارسال به نقاط مختلف کشور

بزرگترین تولید کننده قفس های صنعتی

شرکت پرآور صنعت بعنوان بزرگترین تولید کننده قفس های صنعتی، مشاوره دهنده و تجهیز کننده سالن های پرورش در کنار شما خواهد بود تا بهترین اتفاق را در زمینه پرورش مرغ در گیلان رقم بزنید. برای نحوه تجهیز و مشاوره با پشتیبانی سایت پرآورصنعت تماس بگیرید.

قفس مرغ منبری تخمگذار
قفس مرغ منبری تخمگذار

قیمت قفس مرغ در گیلان

عوامل بسیار زیادی می تواند قیمت قفس مرغ در گیلان را تحت تاثیر قرار دهد. از جمله این عوامل می توان به نوع متریال های به کار رفته در ساخت قفس مرغ ، تعداد طبقات، منبعی که از آن خرید می کنید و تورم اقتصادی اشاره کرد.
هر چقدر متریال های به کار رفته در ساخت قفس مرغ کیفیت بالاتری داشته باشد، شما قیمت بالاتری را برای تهیه این محصولات پرداخت خواهید کرد. ناگفته نماند استفاده از متریال های با کیفیت طول عمر قفس ها را بالا برده و راندمان کاری بهتری را برای پرورش دهنده در بر خواهد داشت.

از طرفی به این نکته نیز توجه کنید قیمت قفس های مرغ تعداد طبقات پایین تری دارند، از قیمت کمتری برخوردار می باشند. قیمت قفس های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

برای استعلام قیمت، خرید و فروش قفس مرغ در گیلان میتوانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا آنها به طور کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنند. به این نکته نیز توجه داشته باشید پشتیبانان ما شما را برای خریدی کاربردی و مقرون به صرفه تر به صورت کامل راهنمای خواهند کرد.

شما نگرانی از این بابت نداشته باشید زیرا کسانی شما را راهنمایی خواهند کرد که جز بهترین متخصصین در زمینه پرورش مرغ به شمار می روند و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می کنند.

شما برای ما از قیمت، خرید و فروش قفس مرغ در گیلان بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت سعی کردیم شما را به طور کامل با قیمت، خرید و فروش قفس مرغ در گیلان عواملی که می‌تواند بر این موضوع تاثیرگذار باشد آشنا کنیم. چنانچه شما جز افرادی هستید که در این زمینه از تجربیات متفاوتی برخوردارید می‌توانید از طریق قسمت نظرات تجربیات خود را در اختیار ما قرار دهید. همچنین از طریق قسمت نظرات می‌توانید سوالات خود را در این زمینه از پشتیبانان بپرسید تا آنها در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

چه نژادهایی برای پرورش مرغ در گیلان مناسب هستند؟

نژادهای محلی مانند مرغ لاری، مرغ کاکلی و مرغ گلپایگانی به دلیل سازگاری با آب و هوای گیلان و کیفیت مناسب گوشت و تخم مرغ، برای پرورش در این استان مناسب هستند.

قیمت قفس مرغ در گیلان به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع متریال های به کار رفته در ساخت قفس بلدرچین، تعداد طبقات، منبعی که از آن خرید میکنید و تورم اقتصادی

ویژگی های منحصر به فرد قفس مرغ در گیلان چیست؟

۱۰۰% قابل شستشو و ضد زنگ بودن دارای ضمانت ۱۰ ساله زنگ زدگی استفاده از گالوانیزه گرم کشی در تمامی متریال ها و غیره

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *