قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در قم

قفس مرغ امپراطور ۱ طبقه

استان قم به دلیل وجود شرایط آب و هوایی مناسب و وجود زیرساخت های لازم، یکی از قطب های مهم پرورش طیور در کشور به شمار می رود. پرورش مرغ و بلدرچین به دلیل تقاضای بالا و مزایای بسیار زیاد در این شهر در جایگاه ویژه ای قرار گرفته اند. از این رو در این مواقع  قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در قم جز مسائل مهم و ویژه به شمار می رود.

 در این مطلب از سایت پرآور صنعت قصد داریم به بررسی قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در قم بپردازیم. چنانچه قصد شروع پرورش مرغ و بلدرچین در غم را دارید قبل از هر کاری ابتدا این مطلب را مطالعه کنید. مطالعه این مطلب به 5 دقیقه زمان نیاز دارد.

پرورش مرغ و بلدرچین در قم

استان قم با داشتن آب و هوای گرم و خشک، شرایط مناسبی را برای پرورش برخی از نژادهای مرغ و بلدرچین را دارا است. از جمله نژادهای مرغی که به خوبی با آب و هوای قم سازگار هستند می توان به لوهمن قهوه ای و آرین اشاره کرد. بلدرچین ژاپنی، بلدرچین مینیاتوری و بلدرچین گوشتی نیز جز نژادهایی هستند که به راحتی در شرایط آب و هوایی استان قم قابل پرورش هستند.

شرایط نگهداری بلدرچین نیز نسبت به مرغ ساده تر بوده و با فراهم کردن فضای مناسب، دما و نور کافی می توان در پرورش این پرنده به موفقیت و درامدزایی مناسبی دست پیدا کرد. بازار فروش گوشت و تخم بلدرچین در قم و همچنین گوشت و تخم مرغ در قم به دلیل تقاضای بالای مصرف کنندگان، رونق خوبی دارد.

برای راه اندازی سالن های پرورش مرغ و بلدرچین در غم نیاز به اخذ مجوزهای لازم از سازمان جهاد کشاورزی دارید. هزینه های راه اندازی سالن های پرورش بلدرچین و مرغ با توجه به تعداد مرغ و بلدرچین ها، هزینه های جاری و خرید تجهیزات مانند قفس مرغ و قفس بلدرچین متغیر خواهد بود.

استان قم

قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه (س) نگین تابناک ایران لقب گرفته است. استان قم  در قلب کشور ایران قرار گرفته است. این استان وسعتی بالغ بر 10 هزار کیلومتر مربع دارد. قدمت سکونت در استان قم  به دوران پیش از اسلام باز می گردد. این شهر در طول تاریخ فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته و رویدادهای مهمی را به خود دیده است. از جمله رویدادهای مهم تاریخی قم می توان به مهاجرت حضرت فاطمه معصومه (س) به این شهر و شهادت ایشان در آنجا اشاره کرد.

همچنین قم در دوران حکومت صفویان به عنوان یکی از مراکز مهم علمی و مذهبی شناخته می شد. این استان با جاذبه های تاریخی، مذهبی، طبیعی و فرهنگی فراوانی که دارد در طول سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است.

قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در قم
قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در قم

چرا تجهیزات مورد نیاز را از پرآور صنعت تهیه کنیم؟

سایت پرآور صنعت بیش از ۱۷ سال است که تجهیزات نوینی مانند قفس بلدرچین و مرغ را به پرورش دهندگان طیور ارائه می دهد. تمامی قفس های سایت پرآور صنعت ضد زنگ و قابل شستشو بوده و شما میتوانید بدون کوچکترین نگرانی از آن در پرورش طیور در زمینه های مختلف مانند پرورش بلدرچین ، کبک، مرغ و قرقاول استفاده نمایید.

جنس تمامی قفس های سایت پرآور صنعت از گالوانیزه گرم کششی بوده و دارای ضمانت نامه ۲ و ۱۰ ساله می باشد. آیا با وجود چنین خصوصیاتی باز هم نگران قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در قم هستید؟

ویژگی های منحصر به فرد قفس مرغ و قفس بلدرچین

  1. ۱۰۰% قابل شستشو و ضد زنگ بودن
  2. دارای ضمانت ۱۰ ساله زنگ زدگی
  3. استفاده از گالوانیزه گرم کشی در تمامی متریال ها
  4. استفاده از سیستم آبخوری تمام اتوماتیک نیپل در تمامی قفس ها
  5. ضمانت ۲ ساله برای سیستم آبخوری تمام اتوماتیک
  6. استفاده از  دانخوری قابل تنظیم
  7. تعبیه سینی فضولات در زیر هر طبقه
  8. طراحی مخزن تخم در قفس های تخمگذار
  9. طراحی علمی و مهندسی طبق استانداردهای روز دنیا
  10. ارسال به نقاط مختلف کشور

بزرگترین تولید کننده قفس های صنعتی

شرکت پرآور صنعت بعنوان بزرگترین تولید کننده قفس های صنعتی، مشاوره دهنده و تجهیز کننده سالن های پرورش در کنار شما خواهد بود تا بهترین اتفاق را در زمینه پرورش بلدرچین و مرغ در قم رقم بزنید. برای نحوه تجهیز و مشاوره با پشتیبانی سایت پرآورصنعت تماس بگیرید.

قفس بلدرچین 2 طبقه
قفس بلدرچین 2 طبقه

قیمت قفس مرغ و بلدرچین در قم

عوامل بسیار زیادی می تواند قیمت قفس مرغ و بلدرچین در قم را تحت تاثیر قرار دهد. از جمله این عوامل می توان به نوع متریال های به کار رفته در ساخت قفس بلدرچین و قفس مرغ ، تعداد طبقات، منبعی که از آن خرید می کنید و تورم اقتصادی اشاره کرد.

هر چقدر متریال های به کار رفته در ساخت قفس بلدرچین و مرغ کیفیت بالاتری داشته باشد، شما قیمت بالاتری را برای تهیه این محصولات پرداخت خواهید کرد. ناگفته نماند استفاده از متریال های با کیفیت طول عمر قفس ها را بالا برده و راندمان کاری بهتری را برای پرورش دهنده در بر خواهد داشت.

 از طرفی به این نکته نیز توجه کنید قیمت قفس های بلدرچین و مرغ تعداد طبقات پایین تری دارند، از قیمت کمتری برخوردار می باشند. قیمت قفس های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

برای استعلام قیمت، خرید و فروش قفس بلدرچین و مرغ در قم میتوانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا آنها به طور کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنند. به این نکته نیز توجه داشته باشید پشتیبانان ما شما را برای خریدی کاربردی و مقرون به صرفه تر به صورت کامل راهنمای خواهند کرد.

شما نگرانی از این بابت نداشته باشید زیرا کسانی شما را راهنمایی خواهند کرد که جز بهترین متخصصین در زمینه پرورش بلدرچین و مرغ به شمار می روند و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می کنند.

شما برای ما از قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در قم بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت سعی کردیم شما را به طور کامل با قیمت، خرید و فروش قفس مرغ و بلدرچین در قم عواملی که می‌تواند بر این موضوع تاثیرگذار باشد آشنا کنیم. چنانچه شما جز افرادی هستید که در این زمینه از تجربیات متفاوتی برخوردارید می‌توانید از طریق قسمت نظرات تجربیات خود را در اختیار ما قرار دهید. همچنین از طریق قسمت نظرات می‌توانید سوالات خود را در این زمینه از پشتیبانان بپرسید تا آنها در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

قیمت قفس مرغ و بلدرچین در قم به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع متریال های به کار رفته در ساخت قفس بلدرچین، تعداد طبقات، منبعی که از آن خرید میکنید و تورم اقتصادی

چرا شهر قم برای پرورش بلدرچین و پرورش مرغ مناسب است؟

بازار هدف مناسب برای فروش، شرایط اب و هوایی مناسب و خرید تجهیزات مورد نظر در اسرع وقت با بهترین کیفیت

ویژگی های منحصر به فرد قفس مرغ و قفس بلدرچین در قم چیست؟

۱۰۰% قابل شستشو و ضد زنگ بودن دارای ضمانت ۱۰ ساله زنگ زدگی استفاده از گالوانیزه گرم کشی در تمامی متریال ها و غیره

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *