قفس بلدرچین دست دوم بخریم یا نه؟

قیمت قفس بلدرچین

شاید در ذهن شما نیز فکر راه اندازی یک کسب و کار تازه شکل گرفته باشد. کسب و کار هایی که مانند پرورش مرغ و پرورش بلدرچین به نیازهای اصلی انسان وابسته هستند می توانند گزینه خوبی برای شروع باشند. اما زمانی که صحبت از آغاز یک کسب و کار به میان خواهد آمد، ابتدا باید فهرستی از تجهیزات لازم تهیه کرد تا بدانید برای شروع به چه مقدار سرمایه نیاز است.

برای مثال در کسب و کاری مانند پرورش بلدرچین شما قبل از هر چیزی به یک سالن و تعدادی قفس بلدرچین نیاز خواهید داشت. اما متاسفانه برخی افراد برای کاهش هزینه های اولیه خود سعی می کنند قفس های بلدرچین دست دوم خریداری کنند.

آیا خرید قفس بلدرچین دست دوم صرفه اقتصادی زیادی دارد؟ آیا از نظر کارایی می توان روی قفس های دسته دوم چندان حساب کرد؟ در این مطلب از وب سایت پرآور صنعت قصد داریم با یکدیگر بررسی کنیم و ببینیم که آیا باید قفس بلدرچین دست دوم بخریم یا نه. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید قفس بلدرچین دست دوم

اگر به ساختار قفس های بلدرچین نگاه کنید می بینید که از مجموع ورق ها و مفتول ها ساخته شده است. این ورق ها دقیقا محل زندگی پرنده شما هستند. ایا شما می توانید در خانه ای زندگی کنید که ستون های ان چندان محکم نباشند؟ آیا می توانید در محیطی زندگی کنید که در ها و پنجره های آن زنگ زده باشند و از نظر بهداشتی نیز وضعیت چندان استانداردی نداشته باشند؟

قطعا درک این شرایط برای انسان بسیار سخت است. در پرندگانی مانند بلدرچین ها نیز این موضوع کاملا قابل لمس است. قفس های دست دوم به علت کارکرد های زیادی که داشته اند به مرور زمان استقامت و کیفیت خود را از دست داده اند به همین دلیل نمی توانند کارایی چندان مناسبی برای شما داشته باشند.

از طرفی استفاده از قفس بلدرچین دست دوم می تواند باعث آسیب رساندن ها بسیار عظیم نیز به گله پرندگان شما شود. در ادامه قصد داریم برخی از معایب استفاده از قفس بلدرچین دست دوم را با یکدیگر بررسی کنیم.

انتقال بیماری اصلی ترین عامل برای پرهیز از خرید قفس بلدرچین دست دوم

یکی از محکم ترین دلایلی که باعث می شود قید خرید قفس بلدرچین دست دوم را بزنید، مسئله انتقال بیماری توسط این دسته از قفس ها است. فرض کنید پرورش بلدرچین را با 100 عدد پرنده آغاز کرده اید. آیا راضی می شوید که در آغاز کار نیمی از گله شما تلف شود؟ قطعا پاسخ منفی است.

با خرید قفس دسته دوم این ریسک برای گله پرندگان شما ایجاد خواهد شد. فرض کنید قفس دسته دومی که تهیه می کنید، از پیش در آن تشکیل بیماری توسط گله های قبلی انجام شده است و این بیماری به گله بلدرچین های شما نیز سرایت کرده است. با این اوصاف تمام زحمات شما به خاطر طمعی بیهوده از بین خواهد رفت. اما یک سوال بسیار مهم در این بخش مطرح می شود و آن هم ضد عفونی قفس دست دوم است. آیا با ضد عفونی می توان مشکل انتقال بیماری را در قفس های دسته دوم از بین برد؟

قفس بلدرچین 3 طبقه
قفس بلدرچین 3 طبقه

آیا ضد عفونی قفس دسته دوم چاره کار است؟

این سوال ممکن است در ذهن اکثر شما به عنوان یک راهکار بسیار عالی برای جلوگیری از انتقال بیماری در قفس های دسته دوم مطرح شود اما این در حالی است که ضد عفونی قفس های پرندگانی همچون بلدرچین نمی تواند جلوی انتقال بیماری را بگیرد.

بد نیست بدانید برخی بیماری ها در پرندگان بسیار بنیادی و عمیق هستند و با ضد عفونی های سطحی نمی توانید این بیماری ها و آلودگی ها را از بین ببرید. به همین خاطر شما باید به صورت تخصصی کار ضد عفونی را انجام دهید که آن هم از نظر اقتصادی هزینه های بالایی را برای شما خواهد داشت و بهتر است به جای این هزینه ها به دنبال تهیه یک قفس نو باشید.

طول عمر قفس بلدرچین دست دوم چقدر است؟

قبل از اینکه از خود بپرسید که قفس بلدرچین دست دوم بخریم یا نه باید از خود سوال کنید که آیا این قفس می تواند کارایی زیادی برای ما داشته باشد؟ در خصوص کارایی های قفس بلدرچین دست دوم دانستید و متوجه شدید که این قفس ها می توانند زمینه های انتقال بیماری به گله پرندگان شما را فراهم کنند و حتی باعث ورشکستگی شما بشوند.

اما مسئله دیگری که باید حتما به آن نیز توجه کنید، میزان دوام و طول عمر این قفس ها است. شما با خرید قفس بلدرچین دست دوم هزینه ای را پرداخت خواهید کرد که نوعی نیاز شما را به صورت موقت برطرف خواهد کرد.

قفس های دست دوم به خاطر پوسیدگی و زنگ زدگی نهایتا در خوشبینانه ترین حالت ممکن 1 تا 2 سال برای شما قابل استفاده خواهند بود این در حالی است که شما با خرید قفس بلدرچین نو می توانید حداقل تا 10 سال خیالی آسوده از بابت محیط نگهداری بلدرچین های خود داشته باشید.

آیا از نظر قیمتی خرید قفس بلدرچین دست دوم مقرون به صرفه است؟

دلیلی اصلی که باعث می شود مردم به سمت خرید قفس بلدرچین دست دوم سوق پیدا کنند، شایعاتی است که در خصوص قیمت این محصول مطرح می شود. حتما فکر می کنید که خرید قفس دسته دوم بلدرچین می تواند تا 50 درصد ارزان تر از خرید قفس بلدرچین نو باشد.

شاید تعجب کنید اگر بدانید تمام این گفته ها تنها شایعه ای بیش نیست. قفس بلدرچین نو نسبت به قفس های دسته دوم حدودا 20 تا نهایتا 30 درصد گران تر هستند. این یعنی شما با پرداخت 20 تا 30 درصد هزینه کمتر، گله بلدرچین های خود را در خطر بیماری های مختلف قرار می دهید.

بهتر است به جای هزینه های پر ریسک برای یک بار هزینه ای را بپردازید که خروجی آن یک محیط امن برای زندگی پرندگان شما فراهم کند. این را نیز اضافه کنیم که اگر شما بتوانید یک شرکت تولید کننده قفس های بلدرچین معتبر را پیدا کنید که این قفس های نو را با قیمت کمتری به شما بفروشد، قطعا حاشیه سود شما بیشتر نیز خواهد شد.

خرید قفس بلدرچین نو

حال که تمام اطلاعات لازم در خصوص قفس بلدرچین دست دوم را به دست آورید و دانستید که تهیه این قفس ها می تواند چه کار پر ریسکی برای شما باشد، بهتر است به فکر خرید قفس بلدرچین نو از یک منبع معتبر و قابل اطمینان باشید. برای خرید قفس بلدرچین نو و کاملا استاندارد لازم نیست زحمت زیادی بکشید.

قفس بلدرچین 5 طبقه
قفس بلدرچین 5 طبقه

شما می توانید در این امر از مجموعه پرآور صنعت کمک بگیرید. مجموعه پرآور صنعت یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع قفس های بلدرچین، مرغ و کبک است که می تواند با بهترین قیمت ممکن انواع این قفس ها را در اختیار شما قرار دهد. قفس های مخصوص نگهداری بلدرچین از طریق شرکت پرآور صنعت از نظر قیمتی حتی زیر 20 درصد نسبت به قفس های دسته دوم اختلاف دارند. این در حالی است که در ساخت آنها از بهترین متریال استفاده شده است.

شما با خرید قفس بلدرچین نو از طریق شرکت پرآور صنعت می توانید راهنمایی و مشاوره های لازم را نیز از کارشناسان ماهر و با تجربه این مجموعه دریافت کنید. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا کار خرید قفس بلدرچین نو را به کمک مجموعه پرآور صنعت انجام دهید.

سوالات متداول

اصلی ترین عامل برای پرهیز از خرید قفس بلدرچین دست دوم چیست؟

انتقال بیماری

طول عمر قفس بلدرچین دست دوم چقدر است؟

طول عمر قفس بلدرچین دست دوم بسیار پایین بوده و ممکن است، در عرض چند روز استحکام خود را ازست بدهد

بهترین منیع برای خرید قفس بلدرچین نو کدام است؟

استفاده از سایت و شرکت پرآورصنعت

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *