پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز + [ خوبه یا نه؟ ]

پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز

یکی از متداول ترین سوالاتی که  در این روزها از پشتیبانان سایت پرآور صنعت پرسیده می شود این است که، پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز. خوبه یا نه؟ بسیاری از علاقه مندان در زمینه پرورش طیور دوست دارند با پرورش مرغ یا بلدرچین به درآمدزایی بسیار زیادی دست پیدا کنند. اما در مرحله اول کار دودل بوده و اطلاعات لازم در این زمینه را به خوبی کسب نکرده اند تا بتوانند سوالاتی که در ذهن آنها نقش می بندد را به خوبی پاسخ دهند و آن را رفع کنند. یکی از سوالاتی  که میتواند ذهن علاقمندان به خود را درگیر کند این است که پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز. خوبه یا نه؟

در این مطلب از سایت پرآور صنعت سعی داریم این موضوع را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم و بهترین راهکار برای شروع کسب و کار را به شما آموزش دهیم. چنانچه جز علاقه‌مندانی هستید که دوست دارید پاسخ این سوال را هر چه سریعتر به دست آورید و یا با استفاده از پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز به درآمد زایی بالایی دست پیدا کنید توصیه می‌کنیم تا انتهای مطلب با سایت پرآور صنعت همراه باشید. مطالعه این مطلب به ۶ دقیقه زمان نیاز دارد.

پرورش مرغ یا بلدرچین در مقیاس کم

یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از طریق پرورش طیور، پرورش مرغ یا بلدرچین در مقیاس کم است. شما با استفاده از قفس به راحتی هرچه تمام تر می توانید پرورش مرغ یا بلدرچین را در فضاهای بسیار کم پرورش دهید و با استفاده از محصولات این دو پرنده به درآمد زایی بالایی دست پیدا کنید. پرورش خانگی این دو پرنده با استفاده از قفس  بسیار آسان بوده و مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد.

توجه داشته باشید پرورش مرغ در مقیاس های بزرگ مانند پرورش مرغ صنعتی نیازمند زمان و سرمایه گذاری بسیار زیاد بوده و این امر می‌تواند مشکلات بسیار زیادی را برای شما به وجود آورد.

پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز
پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز

مزایای استفاده از قفس برای پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای کم

همانطور که گفتیم قفس می تواند شرایطی را برای شما به وجود آورد که بتوانید به راحتی هر چه تمام تر پرورش مرغ یا بلدرچین را در فضاهای بسیار کم و به راحتی هرچه تمام تر و پرورش دهید. به نظر شما استفاده از قفس مرغ و یا قفس بلدرچین برای پرورش پرنده چه مزیت هایی را می تواند با خود به همراه داشته باشد؟ در ادامه مطلب قصد داریم شما را با این مزایا به طور کامل آشنا کنیم.

کاهش بیماری در مرغ و بلدرچین

پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز. خوبه یا نه؟ این سوال زمانی به جواب مثبت خواهد رسید که شما بتوانید به بهترین شکل شرایطی را به وجود آورید که این دو پرنده بتوانند رشد خود را پیگیری کنند. قفس مرغ و قفس بلدرچین شرایطی را فراهم می‌آورد که این دو پرنده بتوانند به بهترین شکل رشد خود را پیگیری کنند. همچنین قفس شرایطی را به وجود می‌آورد که در زمان پرورش بیماری به کمترین میزان شیوع پیدا کند. با نوع طراحی های قفس با کاهش بیماری در پرورش مرغ و بلدرچین همراه خواهید بود.

مدیریت راحت محصول و جلوگیری از آسیب دیدگی آنها

قفس شرایطی را به وجود می‌آورد که شما بتوانید مدیریت راحت محصول و جلوگیری از آسیب دیدگی را در کسب و کار به همراه داشته باشید. به طور مثال قفس ها به نحوی طراحی شده اند که بعد از تولید تخم توسط بلدرچین و مرغ ها محصول مورد نظر با شیب ملایم به مخزن تخم ها ورود پیدا می کند. این در صورتی است که شما در سیستم سنتی باید به صورت دستی تمامی تخم را از سطح فضای پرورش جمع می کردید. همین عامل می تواند موجب آسیب دیدگی تخم مرغ و تخم بلدرچین ها شود.

پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای خانگی و مقیاس کم این شرایط را برای شما به وجود می‌آورد که را به راحتی هرچه تمام تر بتوانید مدیریت راحت محصولات خود را به عهده بگیرید. این در صورتی است که میزان آسیب دیدگی محصولات در فضاهای صنعتی بسیار بالا بوده و می‌تواند تلفات بالا موجب ورشکستگی شما شود.

صرفه جویی در مصرف دان و جلوگیری از دور ریز دان

یکی از مهم‌ترین مزیت هایی که قفس برای پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز یا فضای خانگی برای شما به همراه خواهد داشت صرفه جویی در مصرف دان و جلوگیری از دور ریز دان و آب است. با استفاده از قفس هزینه خوراک بلدرچین و مرغ به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت.

پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز
پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز

ایجاد فضای بهداشتی تر

زمانی می توانید به سوال، پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز. خوبه یا نه؟ پاسخ کامل دهید که بتوانید فضای بهداشتی مناسبی را برای رشد مرغ و بلدرچین فراهم کنید. چنانچه شما بتوانید پرورش مرغ یا بلدرچین را در فضای خانگی و در تعداد پایین انجام دهید با استفاده از قفس به راحتی هرچه تمام تر می توانید فضای بهداشتی تری را برای پرورش این پرنده به وجود آورید.  این در صورتی است که در فضاهای صنعتی برای ایجاد فضایی بهداشتی شما سختی های فراوانی را باید تحمل کنید.

پرورش خانگی و مقیاس کم بهترین راهکار برای به دست آوردن تجربه!!!

چنانچه پرورش مرغ یا پرورش بلدرچین را در مقیاس کم و یا در خانه انجام دهید به خوبی به این راهکار دست پیدا خواهید کرد که مقیاس های کوچک به شما این فرصت را داده است تا بتوانید به بهترین شکل تجربه لازم برای پرورش مرغ یا بلدرچین در فضاهای بزرگ را به دست آورید. برای اینکه بتوانید کسب و کاری با تلفات کمتر، سود بیشتر و مدیریت راحت تری را تجربه کنید توصیه می نماییم این دو پرنده را در مقیاس های کم  و یا پرورش های خانگی انجام دهید. ناگفته نماند زمانی پرورش خانگی و مقیاس کم برای شما بهترین راهکار خواهد بود که تجهیزات لازم در این زمینه را برای رشد بهتر مرغ و بلدرچین و راندمان کاری بالا فراهم ساخته باشید.

قفس مرغ و قفس بلدرچین شرایطی را برای شما به وجود می‌آورد تا بتوانید به بهترین شکل مدیریت راحت، فضای بهداشتی تر، راندمان کاری بالا، تلفات کمتر بسیاری از مزایای دیگر را فراهم سازید.

قفس بلدرچین 3 طبقه
قفس بلدرچین 3 طبقه

پرورش صنعتی مرغ و بلدرچین

پرورش صنعتی مرغ و بلدرچین زمانی برای شما سودمند خواهد بود که با راندمان کاری بالا همراه باشد. چنانچه کسب و کار شما با راندمان کاری پایین همراه باشد به تبع آن درآمدزایی کمی نیز برای شما به همراه خواهد داشت. از این رو به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم که مرغ و بلدرچین را در مقیاس های بزرگ و به صورت صنعتی پرورش دهید. شاید قفس مرغ و قفس بلدرچین بتواند در این مواقع به بالا رفتن راندمان کاری شما در پرورش های صنعتی کمک کند.

توجه داشته باشید زمانی می توانید پاسخ کامل سوال، پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز. خوبه یا نه؟ برسید که بتوانید تمامی جوانب برای رسیدن به پاسخ کامل را بسنجید. ما سعی کردیم در این مطلب تمامی جوانب را برای رسیدن به پاسخی صحیح در نظر بگیریم.

به نظر شما پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز. خوبه یا نه؟

در این مطلب از سایت پرآور صنعت سعی کردیم به پاسخ سوال پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز. خوبه یا نه؟ بپردازیم. اگر شما پاسخ کامل تر دیگری را برای سوال فوق در نظر دارید می توانید آن را از طریق قسمت نظرات با ما و سایر مخاطبین سایت پرآور صنعت در میان بگذارید. همچنین می توانید سوالات خود درباره پاسخ این سوال را از این طریق بپرسید.

سوالات متداول

پرورش مرغ یا بلدرچین در مقیاس کم چه مزایایی دارد؟

مدیریت راحت، فضای بهداشتی تر، راندمان کاری بالا، تلفات کمتر

مزایای استفاده از قفس برای پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای کم را بنویسید؟

صرفه جویی در مصرف دان و جلوگیری از دور ریز دان کاهش بیماری در مرغ و بلدرچین مدیریت راحت محصول و جلوگیری از آسیب دیدگی آنها ایجاد فضای بهداشتی تر

بهترین روش برای پرورش مرغ یا بلدرچین در فضای باز کدام است؟

استفاده از قفس

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *