وام جهاد کشاورزی برای پرورش مرغ بومی + [ مبلغ وام جهاد کشاورزی ]

مبلغ وام جهاد کشاورزی

وام جهاد کشاورزی برای پرورش مرغ بومی دغدغه هایی است که بسیاری از روستاییان برای اینکه به شهر مهاجرت نکنند، دارند. وام جهاد کشاورزی برای پرورش مرغ بومی می تواند زمینه ساز فعالیت های بسیار زیادی در روستا برای روستاییان باشند. از این رو با وجود این وام، جهاد کشاورزی سعی دارد تولید تخم مرغ و گوشت مرغ را در اکثر روستاها افزایش دهد تا کمبود و نبود محصولات مرغ  دچار اختلال در زندگی روستاییان نشود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید با گرفتن وام کسب و کار جدید را شروع کنید و علاوه بر تامین نیازهای روزانه به درآمدزایی بالایی برسید این مطلب از سایت پرآور صنعت را تا انتها مطالعه کنید. ما در این مطلب از سایت پرآور صنعت به شما خواهیم گفت که مبلغ وام جهاد کشاورزی چقدر است؟ وام جهاد کشاورزی برای پرورش مرغ بومی را از چه طریق بگیرید.

بسیاری از سوالات دیگر در این زمینه را پاسخ خواهیم داد تا سوالی در ذهن شما بدون پاسخ نماند. چنانچه در طول مسیر سوالی ذهن شما را درگیر کرد میتوانید در قسمت نظرات سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا پشتیبان سایت ما در اسرع وقت به سایت به سوالات شما پاسخ دهند. مطالعه این مطلب به ۴ دقیقه زمان نیاز دارد.

نکات مهم جهت دریافت وام جهاد کشاورزی برای پرورش مرغ بومی

کسانی که دوست دارند وام جهاد کشاورزی برای پرورش مرغ بومی را در اختیار داشته باشند ابتدا باید ثبت نام انجام دهند و در این ثبت نام مدارک و شرایطی که جهاد کشاورزی برای آنها در نظر گرفته است را فراهم کند. برای دریافت وام مرغداری سال۱۴۰۱ باید شرایط زیر را در نظر بگیرید تا مبلغ وام به حساب شما واریز شود.

نکته اول

 برای ثبت نام وام مرغداری داشتن مهارت کافی در زمینه پرورش مرغ ضروری است. شما باید بتوانید مراحل پرورش مرغ را به خوبی انجام دهید تا این وام به شما تعلق بگیرد.

نکته دوم

داشتن یک مکان و زمین مناسب برای تاسیس مرغداری ضروری است. توجه داشته باشید این مکان و زمین باید مورد تایید سازمان جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

مبلغ وام جهاد کشاورزی
مبلغ وام جهاد کشاورزی

حتما بخوانید: صفر تا صد پرورش مرغ تخمگذار

نکته سوم

دریافت گواهینامه رسمی از سازمان جهاد کشاورزی ضروری است. کسانی که علاقمند به گرفتن وام جهاد کشاورزی برای پرورش مرغ بومی هستند باید دوره های فنی حرفه ای که این سازمان در نظر گرفته است را با موفقیت پشت سر بگذارند.

نکته چهارم

مجوزهایی که برای تاسیس مرغداری از سازمان جهاد کشاورزی لازم است را باید دریافت کنید. بدون کسب مجوز به هیچ عنوان نمی توانید از وام جهاد کشاورزی جهت پرورش مرغ بومی استفاده نمایید.

نکته مهم:  توجه داشته باشید برای ثبت نام وام جهاد کشاورزی برای پرورش مرغ بومی نیاز به کسب نکات بالا ندارید. برای دریافت آن باید تمامی مراحل را به خوبی پشت سر گذاشته باشید. چنانچه تمامی مراحل بالا را به خوبی انجام داده باشید سازمان جهاد کشاورزی درخواست شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و بعد از تایید تمام مواردی که ارائه کردید مبلغ وام به حساب شما واریز خواهد شد.

برای ثبت نام وام جهاد کشاورزی جهت پرورش مرغ بومی چه مدارکی نیاز است؟

چنانچه علاقه مند هستید تا وام جهاد کشاورزی برای پرورش مرغ بومی را دریافت کنید ابتدا باید در سایت سیتا ثبت نام نمایید. بعد از اینکه شما مراحل ثبت نام را به درستی به پایان رساندید کمیسیون، پرونده و مدارک شما را به طور کامل بررسی می‌کند. بعد از اینکه مدارک شما مورد تایید سازمان قرار گرفت وام به حساب شما واریز خواهد شد. برای دریافت وام به مدارک زیر نیاز دارید.

مدارک مورد نظر برای دریافت وام مرغداری

  1. کپی از صفحات شناسنامه
  2. کپی کارت ملی
  3. کپی مدارک سازمان تحت حمایت
  4. ارائه برگه درخواست کتبی
  5. ارائه قبض تلفن منزل
  6. ارائه پروانه بهره‌ برداری آب
  7. کارت پایان خدمت (مخصوص آقایان)
  8. ارائه تصویر توسعه
  9. ارائه تصویر مجوزهای محیط‌ زیستی

مبلغ وام جهاد کشاورزی چقدر است؟

۳۰۰ میلیون تومان مبلغ وام جهاد کشاورزی است که به شما تعلق خواهد گرفت.  علاوه بر ۳۰۰ میلیون تومانی که شما می توانید برای وام کشاورزی جهت پرورش مرغ بومی دریافت کنید می توانید از دو وام دیگر جهت تامین سوخت و اصلاح مصرف آب و انرژی استفاده نمایید. برای دریافت این دو نیز باید مدارک مورد نیاز که جهاد کشاورزی از شما می‌خواهد را ارائه کنید و بعد از مدتی مبلغ وام به حساب شما واریز خواهد شد.

مبلغ وام جهاد کشاورزی
مبلغ وام جهاد کشاورزی

حتما بخوانید: پرورش مرغ گوشتی ۱۰۰% کاربردی + [ پرورش مرغ گوشتی در خانه ]

چقدر سرمایه برای تاسیس مرغداری لازم است؟

در سال ۱۴۰۱ دویست میلیون تومان برای تاسیس یک مرغداری مجهز به استانداردهای روز دنیا لازم است. توجه داشته باشید ۲۰۰میلیون تومان باید هزینه در چرخش شما باشد که با آن بتوانید هزینه‌های مانند خرید جوجه، تهیه دان و سایر تجهیزات را تامین نمایید. علاوه بر گزینه های گفته شده هزینه نیروهای کار را نیز در نظر بگیرید. به طور کلی برای شروع پرورش مرغ بومی به ۷۰۰ میلیون تومان پول نیاز دارید تا بتوانید یک مرغداری مجهز را جهت پرورش مرغ در اختیار داشته باشید. توجه کنید سرمایه اولیه در گردش شما بعد از گذشت ۶۰ روز به طور کامل به شما باز خواهد گشت.

برای تاسیس مرغداری چه مراحلی را باید طی نمود؟

برای تاسیس مرغداری جهت گرفتن وام ابتدا باید زمینی به متراژ ۱۰۰۰ متر مربع را برای پرورش مرغ بومی در نظر بگیرید. توجه داشته باشید این زمین باید خارج از شهر باشد. زمینی که از آن استفاده می‌کنید می‌تواند به صورت استیجاری یا خریداری شده باشد. نکته مهم در هنگام انتخاب زمین این است که شما باید به راه های ارتباطی، انشعاب برق ،گاز و آب توجه کنید. چنانچه هر یک از موارد گفته شده را زمین دارا نباشد هزینه های بسیار زیادی را برای شما در بر خواهد داشت.

واحد مرغداری که تاسیس می‌کنید باید دو کیلومتر از سایر مرغداری های اطرافت فاصله داشته باشد. فاصله واحد مرغداری  باید سه کیلومتر دورتر از مناطق مسکونی باشد. در این مواقع سازمان های مربوطه باید جهت احداث مرغداری مجوز های لازم را بدهند در غیر این صورت امکان احداث مرغداری وجود ندارد.

بعد از اینکه زمین مناسب برای مرغداری را در نظر گرفتید حال نوبت احداث آن است. بعد از دیوار چینی ها باید تجهیزات مورد نظر همچون قفس مرغ ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، هیتر، سیستم آبخوری و دانخوری را برای تجهیز کردن کامل مرغداری تهیه کنید.

مبلغ وام جهاد کشاورزی
مبلغ وام جهاد کشاورزی

حتما بخوانید: مرغداری گوشتی

شما برای ما عرض وام جهاد کشاورزی برای پرورش مرغ بومی بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت شما را به طور کامل با وام جهاد کشاورزی برای پرورش مرغ بومی آشنا کردیم. چنانچه شما راه ها و روش های گوناگون را برای دریافت این وام تجربه کرده اید می توانید از طریق قسمت نظرات و تجربیات خود را در اختیار ما و سایر مخاطبین سایت پرآور صنعت قرار دهید. همچنین از این طریق می‌توانید سوالات مورد نظر خود درباره این وام را با پشتیبان سایت پرآور صنعت در میان بگذارید تا آنها در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

برای ثبت نام وام جهاد کشاورزی جهت پرورش مرغ بومی چه مدارکی نیاز است؟

کپی از صفحات شناسنامه کپی کارت ملی کپی مدارک سازمان تحت حمایت ارائه برگه درخواست کتبی وغیره

مبلغ وام جهاد کشاورزی چقدر است؟

۳۰۰ میلیون تومان

چقدر سرمایه برای تاسیس مرغداری لازم است؟

200 تا 700 میلیون تومان

طاعتی
دیدگاه کاربران
۱۹ دیدگاه
  • سعید 27 آذر 1401 / 3:02 ب.ظ

    وقتی تیتر مقاله را خواندم واقعا خوشحال شدم از اینکه جهاد بالاخره واقف به یک پتانسیل بالای جامعه روستایی و آن هم تولید خانگی مرغ شده است.متاسفانه بعداز خواندن مقاله دیدم ای دل غافل تنها تغییر موجود مکان مرغداری از نزدیکی شهر ها به دهات است که تمام مشکلات مرغداری صنعتی به جای خود باقی میماند ولی هزینه ها نه تنها کاهش بلکه افزایش می یابند.
    در هر صورت موفق باشید

    • مدیریت سایت 26 دی 1401 / 11:57 ق.ظ

      سلام این مطلب صرف بازگو کننده قوانین است و متاسفانه وضع قوانین بر عهده خوده جهاد است

  • علیرضا 8 دی 1401 / 11:07 ب.ظ

    روشهای خییییلی بهتر وجود داره ک خود جهاد کشاورزی سرمایه گذاری کنه ، اشتغال زایی کنه بدوووون ریسک . بدون سواستفاده افراد سودجو و مخرب .
    متاسفانه بدلیل مدیریت نصفه نیمه در اغلب زمینه های شغلی ما حرفی برای گفتن و مدعی بودن نداریم یا اگر داریم انگشت شمار هستن .
    درصورتیکه هزینه از طرف دولت میشه(نصفه نیمه) نیروی کار و افراد پرانرژی و پشتکار دار وجود داره (اگه وسط کار انگیزش گرفته نشه) … منتها بدلیل همون روش سرمایه گذاری اشتباه توسط دولت یا جهاد یا … نتیجه مطلوب حاصل نمیشود .
    حالا راهکار منطقی چیه ؟
    بگم!؟
    برا کی بگم!!؟

    • مدیریت سایت 26 دی 1401 / 11:35 ق.ظ

      سلام متاسفانه همیشه مشکلات بوده و هست. فعلا باید تلاش کنیم از تسهیلات موجود نهایت استفاده رو ببریم ما پرورش دهندگان

  • پروانه 23 دی 1401 / 0:39 ق.ظ

    باسلام چرابرای یه کارافرینی ومنبع درامدی اینچنین بجای همکاری اینقدرسخت میگیرید؟

    • مدیریت سایت 26 دی 1401 / 11:27 ق.ظ

      سلام متاسفانه مراحل اداری همیشه کمی سخت بوده ولی غیرممکن نیست

  • رضا 2 بهمن 1401 / 3:56 ق.ظ

    با سلام. من یک روستایی هسم وعلاقمند ب پرورش مرغ تخمگذار.
    مسداق حرف ریاست جمهوری ک گفته هر خانه یک کارخانه. آیا باز هم برای پرورش مرع باید ۳کیلومتر از منازل مسکونی فاصله بگیریم؟
    درصورتی که بیشتر روستاها در کنار منازلشان جا ومکان پرورش را دارا میباش.
    تنها یکی از ایرادهایی ک آدم را از پرورش میکند دوربودن از منازل مسکونی. و….
    در هرصورت موفق باشید.

    • مدیریت سایت 4 بهمن 1401 / 11:03 ق.ظ

      سلام دوست عزیز برای پرورش صنعتی بله اما برای پرورش های خانگی و در مقیاس غیر صنعتی مشکلی وجود ندارد

  • فاطمه 13 بهمن 1401 / 3:06 ب.ظ

    کسی هست کمک کنه برا مراحل اداری کار

  • ناصری 31 اردیبهشت 1402 / 6:13 ب.ظ

    با سلام من یه زمین۳هکتاری دارم میخام مرغداری۲۰هزار قطعه ایی بزنم بنظر شما هزینهصفر تاصدش از پایه تا ساخت و تجهیزو جوجه و این چیزا چقد میشه؟

    • مدیریت سایت 20 خرداد 1402 / 6:44 ب.ظ

      سلام دوست عزیز، جهت مشاوره رایگان لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید

  • امین 20 تیر 1402 / 2:20 ب.ظ

    سلام آیا با ۷۰۰, میلیون میشه مرغ داری راه انداخت و سود خوبی داشت؟؟؟

    • مدیریت سایت 22 مرداد 1402 / 11:56 ق.ظ

      سلام دوست عزیز، بله میشه. برای راهنمایی بیشتر و رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید

  • امین 20 تیر 1402 / 2:21 ب.ظ

    میخواستم بدونم مرغ یا بلدرچین سود کدوم بهتره

    • مدیریت سایت 22 مرداد 1402 / 11:55 ق.ظ

      سلام دوست عزیز، بستگی به سرمایه شما داره. سرمایه بالاتر مرغ و سرمایه کمتر بلدرچین

  • Moghaddam 7 شهریور 1402 / 12:56 ب.ظ

    سلام. من میخواهم از حیاط خانه ای کت دارم پرورش مرغ یا بوقلمون و یا بلدرچین بکنم .هر کدام که سود بیشتری داشته باشد. در ضمن من در زاهدان هستم طبق آب و هوا که اینجا دارد کدام بهتر است و بودجه ای که نیاز دارد چقدر است ؟و از کجا میتونم وام دریافت کنم فقط برای این مورد.
    ممنون از وقتی که میگذارید.

    • مدیریت سایت 30 آذر 1402 / 1:43 ب.ظ

      سلام دوست عزیز، در این خصوص توصیه میکنم مقاله تخصصی سود پرورش مرغ رو مطالعه کنید تا بتونید تصمیم گیری درستی داشته باشید.
      ضمنا در خصوص آب و هوا چون پرورش مرغ در فضای بسته انجام میشود در هر شرایطی امکان پذیر است.
      بررسی بفرمایید سوالی داشتید با کمال میل در خدمتتون هستیم

  • حمید 26 آبان 1402 / 10:05 ب.ظ

    سلام متاسفانه ما تحت تاثیر سود پرورش مرغ و بلدرچین شدیم و رفتیم پرورش دادیم ولی بازار فروش نداشتیم ..این وسط سود خوب نصیب کسانی شد که بهمون قفس و جوجه یک روزه فروخته بودن شد.حتی قبلش به ما گفتن شما بریزین ما راه فروش بلدیم ازتون می‌خریم .ولی به قیمتی خریدن که پول دان هم در نیامد .این وسط ۳۰۰ میلیون هزینه کردیم ۱۵۰ تومنش برنگشت .فقط خواستم بگم تحت تأثیر بعضی افراد قرار نگیرید که فقط میخوان بهتون جوجه و قفس و دان بفروشن و بعد جوجه شما رو هم مفت میخرن که ضرر هنگفتی براتون رقم میزنه .

    • مدیریت سایت 30 آذر 1402 / 11:39 ق.ظ

      سلام دوست عزیز، متاسفانه همکاری با شرکت های نامعتبر در این سال ها پیامد های زیادی برای پرورش دهندگان داشته اند. از بابت تجربه تلخ شما متاسفیم و به همین جهت است که تاکید ما به آموزش صحیح و شروع اصولی است… اگر اموزش فروش محصولتان را دیده بود قطعا متحمل ضرر نمیشدید… لذا خواهشمندیم قبل از هر گونه شروعی مقاله تخصصی سود پرورش مرغ را مطالعه نمایید.
      بررسی بفرمایید سوالی داشتید با کمال میل در خدمتتون هستیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *