قیمت قفس بلدرچین

قفس بلدرچین ارزان

امروز قصد داریم تمامی مواردی که می تواند بر قیمت قفس بلدرچین (Quail cage prices) تاثیر گذار باشد را مورد بررسی قرار دهیم اگر در سر خود خرید مناسب ترین قفس بلدرچین را می پرورانید، توصیه می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید در این مطلب از سایت پرآور صنعت درباره رنج قیمت قفس بلدرچین و عوامل موثر بر قیمت قفس بلدرچین به طور کامل خواهیم پرداخت مطالعه این مطلب به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد

رنج قیمت قفس بلدرچین

قیمت قفس بلدرچین به تعداد طبقات قفس بلدرچین بستگی دارد. هر چقدر تعداد طبقات قفس بلدرچین بیشتر باشد بالطبع قیمت بالاتری خواهد داشت.  چنانچه دوست دارید در آغاز کار خود از قفس های ارزان قیمت و مقرون به صرفه استفاده کنید توصیه می نماییم قفس های یک و دو طبقه را انتخاب کنید. معمولاً قفس یک طبقه بلدرچین حدود یک میلیون و قفس دو طبقه حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. توجه داشته باشید با توجه به نوسانات بازار برای گرفتن قیمت قفس بلدرچین سه، چهار و پنج طبقه، دوبل، گوشتی و منبری باید از سایت پرآور صنعت استعلام بگیرید.

قیمت قفس بلدرچین
قیمت قفس بلدرچین

بیشتر بخوانید: جوجه بلدرچین

عوامل موثر بر قیمت قفس بلدرچین

عوامل مختلفی می توانند در قیمت قفس بلدرچین تاثیر گذار باشد. یکی از این عوامل نوسانات بازار است. اگر نوسانات بازار را در نظر نگیریم عواملی مانند جنس قفس، ضخامت ورق ها، ضخامت مفتول ها، جنس سیستم آبخوری و تعداد طبقات می‌تواند به طور مستقیم بر قیمت قفس بلدرچین تاثیر گذار باشد. در ادامه مطلب هر کدام از عوامل گفته شده را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم

جنس قفس

جنس قفس یکی از مهمترین عواملی است که می تواند بر قیمت قفس بلدرچین به طور مستقیم تاثیر گذار باشد. معمولاً قفس های ساخته شده از جنس آهن، گالوانیزه سرد ،گالوانیزه گرم یا مسوار می باشد. هر کدام از جنس های مورد نظر با توجه به سیاست قیمت گذاری شرکتها میتوانند قیمت ‌های مختلفی داشته باشند. اما در بین قفس های بلدرچین قفسی که گالوانیزه گرم کششی و ۱۰۰% ضد زنگ باشد بهترین جنس را دارا است.

ضخامت ورق ها

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند به طور مستقیم بر قیمت قفس بلدرچین تاثیرگذار باشد، ضخامت ورقه های به کار رفته در کناف و سینی جمع آوری فضولات است. اگر ضخامت ورق های تعریف شده کمتر از حد استاندارد باشد قیمت قفس ها پایین تر از حد معمول خواهد بود. توجه کنید که در نظر گرفتن قفس های غیر استاندارد می تواند به کسب و کار شما ضرر های زیادی وارد کند.

ضخامت مفتول ها

ضخامت مفتول ها نیز می تواند بر قیمت تعیین شده بلدرچین تاثیر مستقیم داشته باشد. برخی از سازندگان قفس برای ارزان کردن قفس های خود از مفتول های با ضخامت کمتر استفاده می کنند. معمولا قفس هایی که دارای پایه توری و قوس دار باشند، با ضخامت مفتول های پایین ساخته شده اند.

قیمت قفس بلدرچین
قیمت قفس بلدرچین

بیشتر بخوانید: سود پرورش بلدرچین ماهانه چقدر است؟

جنس سیستم آبخوری

در برخی از مواقع پیش می آید که در سیستم آبخوری پرندگان از اجناس غیر مرغوب استفاده می شود. استفاده از جنس نامرغوب و کهنه در آبخوری از قیمت قفس  می کاهد.

تعداد طبقات

همان طور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره شد یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند به طور مستقیم بر قیمت قفس بلدرچین تاثیر گذار باشد، تعداد طبقات آن است. هرچه تعداد طبقات بالاتر برود قیمت قفس های موجود بیشتر خواهد شد. اگر دوست دارید قفس بلدرچین ارزان را تهیه کنید از قفس هایی با تعداد طبقات پایین استفاده نمایید.

شما برای ما از قیمت قفس بلدرچین بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت به طور کامل شما را با قیمت قفس بلدرچین آشنا کردیم. همچنین عوامل موثر بر قیمت قفس بلدرچین را عنوان نمودیم. عامل دیگری را میشناسید که می‌تواند بر قیمت قفس بلدرچین تاثیرگذار باشد را با ما در میان بگذارید. توصیه می‌کنیم قفس بلدرچین خود را از معتبرترین سایت های ارائه کننده قفس بلدرچین مانند پرآور صنعت، پرآور و قفس بلدرچین تهیه کنید تا در ادامه مسیر کسب و کار خود دچار مشکل نشوید.

سوالات متداول

مهمترین عال در قیمت قفس بلدرچین چیست؟

قیمت قفس بلدرچین به تعداد طبقات قفس بلدرچین بستگی دارد

عوامل موثر بر قیمت قفس بلدرچین را نام ببرید؟

جنس قفس، ضخامت ورق ها، ضخامت مفتول ها، جنس سیستم آبخوری و تعداد طبقات

جنس سیستم آبخوری چگونه نباید باشد؟

در برخی از مواقع پیش می آید که در سیستم آبخوری پرندگان از اجناس غیر مرغوب استفاده می شود. استفاده از جنس نامرغوب و کهنه در آبخوری از قیمت قفس می کاهد

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *