قرص برای بیماری نیوکاسل + [ معرفی ۲ قرص کاربردی ]

قرص برای بیماری نیوکاسل

قرص برای بیماری نیوکاسل یکی از موضوعاتی است که ذهن پرورش دهندگان مرغ و بلدرچین را در هنگام درگیری آنها با بیماری نیوکاسل به خود درگیر میکند. بسیاری از افراد در پی آن هستند تا بتوانند با تهیه قرص برای بیماری نیوکاسل درمان قطعی را برای این بیماری جهت بهبود سریع پرندگان خود تجویز کنند. از آنجایی که درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد در تحقیقات جدید محققین چندین قرص برای جلوگیری از بیماری نیوکاسل و یا درمان آن به بازار عرضه کردند. ما در این مطلب پرآور صنعت شما را با این قرص ها آشنا خواهیم کرد و خواهیم گفت که چگونه این قرص ها می تواند به شما در این زمینه کمک کند. توجه داشته باشید سایت پرآور صنعت هیچ قرصی را تایید نخواهد کرد و برای صحت و سلامت قرص مورد نظر باید با دامپزشک و متخصص در این زمینه مشورت کنید.

توصیه ما به شما این است که بدون مشورت با متخصصین در این زمینه هیچ قرص و یا واکسنی را برای درمان بیماری نیوکاسل مورد استفاده قرار ندهید. زیرا ممکن است این کار شما تبعات بسیار زیادی داشته باشد.

منتوفین بهترین قرص برای بیماری نیوکاسل

یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده قرص جهت رفع و یا درمان نیوکاسل منتوفین است. منتوفین با خود مزایای بسیار زیادی به همراه دارد که می‌تواند هر کسی را ترغیب به استفاده کند. از جمله مزایای منتوفین می توان به استفاده از آن در تمامی حیوانات، بهبود عملکرد، اقتصادی بودن و پاسخ درست سیستم ایمنی بدن به آن اشاره کرد. در ادامه مطلب بیشتر درباره منتوفین صحبت خواهیم کرد.

قرص برای بیماری نیوکاسل
قرص برای بیماری نیوکاسل

حتما بخوانید: بیماری نیوکاسل در بلدرچین و راه های درمان آن

بیماری نیوکاسل

بیماری نیوکاسل با خود عوارض بسیار زیادی را به همراه دارد از جمله این عوارض می توان به مشکلات تنفسی، اختلال در سیستم گوارش، تغییر صدا، از دست دادن اشتها، چرخیدن سر، افزایش تشنگی، اسهال و بسیاری از گزینه های دیگر اشاره کرد. چنانچه از این بیماری پیشگیری نشود در بسیاری از مواقع می تواند پرنده مورد نظر را دچار مرگ و میر کند.

راههای پیشگیری بیماری نیوکاسل

بسیاری از افراد برای پیشگیری بیماری نیوکاسل از واکسیناسیون مخصوص در این زمینه استفاده می کنند. واکسیناسیون بدن پرندگان را در برابر این بیماری مقاوم کرده و از تلفات در این زمینه جلوگیری می کند. اما در برخی از مواقع پیشگیری کارساز نبوده و بسیاری از پرندگان به بیماری نیوکاسل مبتلا می شوند در این مواقع قرص برای بیماری نیوکاسل ضروری بوده تا از تلفات احتمالی آینده جلوگیری شود.

جلوگیری از شروع بیماری نیوکاسل

چنانچه درصدد تهیه قرص برای بیماری نیوکاسل در پی درمان این بیماری هستید توصیه می کنیم قبل از واگیردار شدن تمامی گله پرنده ناسالم را از سایر پرندگان سالن جدا کنید. این کار باعث شیوع کمتر این بیماری در بین گله خواهد شد. برای اینکه بتوانید به بهترین شکل بیماری را کنترل کنید توصیه می‌کنیم از قفس مرغ ،  قفس بلدرچین و  یا هر قفس دیگری که در کسب و کار خود مورد استفاده قرار میدهید استفاده کنید. قفس ها به شما کمک می کند تا به بهترین شکل پرندگان سالم را از برندگان ناسالم جدا کنید.

منتوفین

از منتوفین بیش از ۱۰ سال است که در صنعت دامپروری برای کاهش مشکلات تنفسی استفاده میشود. بسیاری از آزمایشات علمی جهانی منتوفین را بهترین گزینه برای فعالیتهای مختلف در زمینه طیور میدانند. منتوفین برای مصرف در انواع طیور خطر نداشته و بی خطر میباشد. منتوفین می تواند باعث تمیز کردن مجرای مسدود شده شود.

در منتوفین از مواد گوناگونی چون عصاره گیاهان مانند اکالیپتوس، بابونه و نعنا و روغن های ضروری استفاده شده است. این روغن ها و محلول ها با یکدیگر ترکیب شده و فعالیت ضد باکتریایی و ضد قارچی را انجام می دهند. منتوفین در مواقعی که طیور به بیماری نیوکاسل مبتلا می‌شوند می‌توانند مجاری تنفسی آنها را ترمیم کرده و موجب باز شدن راه تنفس در پرندگان شود. همچنین این قرص برای درمان نیوکاسل می تواند قارچ ها و باکتری های موجود در بدن پرندگان را به خوبی از بین ببرد و سیستم ایمنی بدن را به حالت اولیه بازگرداند.

منتوفین در چه جاهایی دیگری مورد استفاده قرار می گیرد؟

شما برای درمان نیوکاسل می توانید از منتوفین استفاده کنید. البته منتوفین در موارد دیگری نیز مورد مصرف قرار می گیرد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

انواع بیماری های تنفسی مانند آنفولانزا و برونشیت

جلوگیری از خفگی

در مواردی که آنتی بیوتیک کارساز نباشد

در گرمای شدید خشک و جایی که مشکلات تنفسی به وجود آید

جلوگیری از عطسه و راه های تنفسی

روش های تزریق قرص کنترل برای بیماری نیوکاسل

شما می توانید به روش های مختلفی قرص منتوفین را برای بیماری نیوکاسل مورد استفاده قرار دهید. از جمله این روش ها می توان به استفاده از محلول آب برای پیشگیری از مشکلات تنفسی غیر عادی اشاره کرد. شما می‌توانید در مواقعی که پرندگان با مشکلات حاد برخوردار هستند دو تا سه روز قبل از واکسیناسیون از این قرص استفاده کنید. اسپری کردن این دارو نیز برای شما جهت درمان بیماری نیوکاسل میسر می باشد.

نیوکاسل و تأثیر داروی متاکم

یکی دیگر از داروهایی که می‌تواند برای درمان بیماری  نیوکاسل موثر باشد متاکم است. متاکم در تحقیقات جدید با داروی سفتریاکسون  ترکیب شده با تاثیرات مثبتی در درمان بیماری نیوکاسل از خود نشان داده شده است. از این ترکیب در مرغداری استان های مختلفی مانند استان‌های فارس و مازندران استفاده شده است. توجه داشته باشید که هنوز از قطعی بودن این ترکیب خبری به دست ما نرسیده و برای استفاده از این ترکیب باید از دامپزشک و یا متخصصین معتبر در این زمینه استعلام بگیرید.

قرص برای بیماری نیوکاسل
قرص برای بیماری نیوکاسل

حتما بخوانید: درمان سنتی نیوکاسل مرغ با استفاده از سیر و زردچوبه

شما برای ما از قرص برای بیماری نیوکاسل بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت شما را به طور کامل با قرص برای بیماری نیوکاسل آشنا کردیم. دوباره تاکید می کنیم که برای استفاده از این قرص ها باید از دامپزشک متخصص  در این زمینه استعلام گرفته و با توجه به نظرات آنها این قرص ها را به پرندگان برسانید. چنانچه شما قرصی را در این زمینه میشناسید می توانید با استفاده از قسمت نظرات آنها را با ما و سایر مخاطبین سایت پرآور صنعت در میان بگذارید. همچنین از این طریق می‌توانید سوالات به وجود آمده در ذهن خود را با ما و سایر مخاطبین در میان بگذارید تا مخاطبین و پشتیبان سایت در اثر و به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

بهترین قرص برای بیماری نیوکاسل چیست؟

منتوفین

روش های تزریق قرص کنترل برای بیماری نیوکاسل چیست؟

محلول آب اسپری

راههای پیشگیری بیماری نیوکاسل را نام ببرید؟

قرص برای بیماری نیوکاسل منتوفین

طاعتی
دیدگاه کاربران
۴ دیدگاه
  • محسن 16 خرداد 1402 / 5:26 ق.ظ

    شربت مترو قرص تترا .و شربت کورتی ماکسازول .پنج قاشق مترو سه قاشق کورتی و سه کپسول تترا با یک استکان آب جوشیده سرد .هر هشت ساعت ۱۰سی سی .۷۰درصد جواب داده به من .فقط سه الی چهار هفته تا زمان پیک بیماری تموم بشه .برای درمان و خشک کردن خلط پشت گلو پرنده زمانی که بیماری حاد شد به مقدار خیلی کم روزی یک بار بعد از خوراندن غذا به پرنده به مقدار خیلی کم سوخته تریاک کار سازه

  • اسماعیل 1 مرداد 1402 / 0:06 ق.ظ

    من برای پیشگیری و درمان نیوکاسل از دو قرصBrom TyloDox TabsوقرصSuperOxy Forte Tabletsاستفاده میکنم طی ۴ روز نیوکاسل رو خوب میکنه و برای پیشگیری از بیماریهای کبوتر عالی هست ۶ سالی هست از این دو قرص استفاده میکنم و کبوترام بیماری نگرفتن حتی نیاز به جدا کردن کبوتر بیمار هم نیست

  • Mahdi 18 شهریور 1402 / 2:53 ب.ظ

    خیلی خیلی ممنونم از کمکتون

    • مدیریت سایت 30 آذر 1402 / 1:12 ب.ظ

      سلام دوست عزیز، خوشحالیم که مطلب براتون مفید واقع شده.
      بررسی بفرمایید سوالی داشتید با کمال میل در خدمتتون هستیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *