سود جوجه کشی پرندگان مختلف

سود جوجه کشی چقدر است؟

جوجه کشی و تکثیر پرندگان یکی از کسب و کار های پر سود است که می تواند درآمد خوبی برای شما داشته باشد. اما قبل از اینکه به فکر جوجه کشی باشید، باید با چند مسئله حیاتی در این زمینه آشنا شوید. شما باید بدانید که چگونه می توانید از طریق جوجه کشی به درآمد برسید. یا به عبارتی، سود جوجه کشی چقدر است؟ در این مطلب از وب سایت پراور صنعت قصد داریم در خصوص راه های بدست آوردن سود جوجه کشی با شما صحبت کنیم. برای آشنایی با یک کسب کار پر سود و ایده ال باید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سود جوجه کشی چقدر است؟

بسیاری از پرورش دهندگان طیور به دنبال این هستند تا علاوه بر درآمد هایی که دارند، درآمدی را از جوجه کشی داشته باشند. به نظر شما سود جوجه کشی چقدر است؟ قبل از اینکه به سود جوجه کشی فکر کنید، باید پاسخ 2 سوال را در ذهن خود داشته باشید. آب و هوا و شرایط محیطی که برای پرورش در نظر دارید چه نوع آب و هوایی است؟ چه امکانات و سرمایه ای در اختیار دارید؟ شما باید حتما پاسخ این 2 سوال را در ذهن خود داشته باشید تا با توجه به آنها به فکر جوجه کشی باشید. اینکه قصد جوجه کشی از چه پرنده ای را دارید باید در آغاز کار مشخص شود.

شما باید با توجه به فضا و امکانات در دست خودتان نسبت به جوجه کشی اقدام کنید. برای اینکه سود جوجه کشی را محاسبه کنید، باید به فکر بازار فروش ان نیز باشید. فرض کنید پرنده ای را برای جوجه کشی انتخاب کرده اید، اما بازار فروش مناسبی برای فروش محصولاتتان وجود ندارد. در این زمان تمامی زحمات شما نتیجه اصلی خود را نخواهد گرفت.

سود جوجه کشی
سود جوجه کشی

بیشتر بخوانید: تغذیه مرغ تخمگذار

سود جوجه کشی مرغ

حال که دانستید سود جوجه کشی چگونه و با توجه به کدام معیار ها مشخص می شود، باید یک پرنده مناسب را که بازار فروش عالی دارد، برای جوجه کشی انتخاب کنید. مرغ یکی از طیور پر طرفدار در کشورمان است پرورش مرغ در کشور ما به خاطر بازار فروش مناسبی که دارد از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

گوشت این پرنده یکی از اصلی ترین مواد غذایی مصرفی مردم کشور ما است. از آنجایی که نیاز به مرغ کاسته نمی شود و این پرنده به عنوان یک محصول اصلی در سبد غذایی ایرانیان جا گرفته، شما می توانید بابت سود جوجه کشی آن مطمئن شوید. با جوجه کشی مرغ همیشه بازار فروش را در اختیار خواهید داشت.

فضای لازم برای جوجه کشی

سود جوجه کشی رابطه مستقیمی با فضایی که در اختیار دارید خواهد داشت. هر چه فضایی که در نظر گرفته اید کوچک تر باشد، تعداد دستگاه جوجه کشی کمتری می توانید قرار دهید و کار جوجه کشی را انجام دهید. اگر قصد دارید فضایی را خودتان آماده کنید، باید یک شرایط ایده آل را در ذهن خود تجسم نیدو نسبت به آماده سازی آن اقدام کنید.

مرغ پرنده ای است که مدام در حال حرکت است و در جایی ثابت نمی ماند. همه پرندگان به یک فضایی نیاز دارند که از حمله حیوانات وحشی در امان باشند. ایجاد شرایط مطلوب زندگی پرندگان مثل وجود ظروف دانخوری و آبخوری، تنظیم سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سرپوشی مناسب سقف محل نگهداری و در نظر گرفتن یک فضای باز برای حرکت پرندگان از جمله شرایطی است که باید برای جوجه کشی در نظر بگیرید. البته نباید از در نظر گرفتن یک فضای بهداشتی برای قرار دادن دستگاه جوجه کشی غافل شوید.

فضای لازم برای جوجه کشی
فضای لازم برای جوجه کشی

بیشتر بخوانید: سود پرورش کبک

محل قرار گیری دستگاه جوجه کشی

بخش عمده ای از سود جوجه کشی پرندگان مربوط به دستگاه جوجه کشی است. علاوه بر تنظیمات لازمه برای جوجه کشی پرندگان، شما باید بدانید که دستگاه جوجه کشی را باید در کجا نگهداری کنید. همانطور که گفتیم دستگاه جوجه کشی باید در یک فضای کاملا بهداشتی نگهداری شود تا روند جوجه کشی به درستی و بدون مشکل طی شود.

فضایی که برای نگهداری از دستگاه انتخاب می کنید باید قابلیت شست و شو را داشته باشد.. این فضا باید یک کف شور یا همان راه خروج آب داشته باشد تا آب موجود در فضای به راحتی خارج شود. باقی ماندن و تجمع آب سبب می شود عملکرد دستگاه جوجه کشی مختل شود. در فضای قرار گیری دستگاه جوجه کشی باید برای تنظیم حرارت محیط تمامی کار ها انجام شده باشد و برای تهویه هوا به کمک هواکش نیز تمامی تمهیدات لازم صورت گیرد. پس از اینکه فضای مناسب دستگاه جوجه کشی را فراهم کردید، می توانید به نسبت به خرید تخم های نطفه دار اقدام کنید.

سود جوجه کشی پرندگان
سود جوجه کشی پرندگان

بیشتر بخوانید: مقایسه پرورش مرغ بومی تخمگذار و مرغ سفید

شما برای ما از سود جوجه کشی بنویسید

در این مطلب از وبسایت پراور صنعت سعی کردیم شما را با یک کسب و کار مناسب و سودده آشنا کنیم. دانستید که باید قبل از آغاز جوجه کشی چه کار هایی را انجام دهید و به چه مسائلی فکر کنید.اگر پاسخ سوالاتی که در این مطلب برایتان اوردیم در ذهن خود داشته باشید، نمی توانید به راحتی به سود جوجه کشی برسید. در نظر گرفتن مسائلی همچون محل قرار گیری دستگاه جوجه کشی، فضای لازم برای نگهداری پرندگان و آشنایی با بازار فروش قبل از آغاز کار بسیار مهم است.

شما می توانید در انتهای این مطلب، تمام تجربیات خود از جوجه کشی را با ما به اشتراک بگذارد. همچنین اگر سوالی نیز در خصوص جوجه کشی پرندگان مختلف در ذهن خود دارید، می توانید در بخش نظرات وب سایت برای ما بنویسید تا پشتیبانان ما در کمترین زمان نسبت به پاسخ سوالاتتان اقدام کنند.

سوالات متداول

سود جوجه کشی چقدر است؟

سود جوججه کشی به عوامل مختلفی بستگی دارد که پراور صنعت در این مطلب به طور کامل شما را با انها اشنا می کند

چرا جوجه کشی مرغ را انتخاب کنیم؟

مرغ یکی از طیور پر طرفدار در کشورمان است پرورش مرغ در کشور ما به خاطر بازار فروش مناسبی که دارد از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

فضای مورد نیاز برای رسیدن به سود در جوجه کشی باید چگونه باشد؟

دستگاه جوجه کشی باید در یک فضای کاملا بهداشتی نگهداری شود تا روند جوجه کشی به درستی و بدون مشکل طی شود.

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *