آموزش ساخت قفس کبک

آموزش ساخت قفس کبک

در این مطلب از سایت پرآور صنعت قصد داریم موضوع ساخت قفس کبک (Build a cage in Quebec) را مورد بررسی قرار دهیم. شما می‌توانید با ساخت قفس کرد هزینه‌ های خود را به طور چشمگیری کاهش اگر دوست دارید در هنگام پرورش کبک به ساخت قفس که هزینه‌های خود را به طور چشمگیری کاهش دهید توصیه می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید ما در این مطلب از ابتدا تا انتهای مراحل ساخت افکت را برای شما بیان خواهیم کرد

لوازم ساخت قفس کبک

برای ساخت قفس کبک به چوب، توری، میخ، دستگیره و قفل نیاز دارید.

مراحل ساخت قفس کبک

ابتدا هر چوب را به فاصله ۶۰ سانتی متر نسبت به یکدیگر به صورت عمودی بچینید سپس بالا و پایین چوب را به وسیله چوب های افقی به هم وصل کنید. یکی از چارچوب های ثابت را به عنوان در  قرار دهید و با لولا ان را متحرک طراحی نمایید.

مراحل ساخت قفس کبک
مراحل ساخت قفس کبک

بیشتر بخوانید: ساخت قفس مرغ

نصب توری قفس کبک

در قدم بعدی توری ها را با توجه به محیط بین چوب ها اندازه گیری کنید و سپس آن را برش دهید.  توصیه می کنیم برای هر چهارچوب 10 سانتی متر توری بیشتر در نظر بگیرید تا در هنگام نصب آن به مشکل نخورید. بعد از برش توری ها به وسیله میخ و یا منگنهه تور ها را به چوب وصل کنید به طوری که هیچ گونه راه فراری برای کبک ها باقی نماند.

توری کف قفس کبک

در مرحله بعد باید توری هایی که به صورت قطعه بزرگ تر برای سقف و کف در نظر گرفته اید را با توجه به محیط برش دهید. از هر توری ۱۰ سانتی متر بیشتر استفاده کنید تا همپوشانی بیشتری بین فاصله ها داشته باشید. توجه داشته باشید سطح قفس را شیبدار در نظر بگیرید تا در هنگام جمع آوری تخم به مشکل بر نخورید.

اجرای دانخوری در قفس کبک

در این مرحله باید به وسیله لوله پلیکا دانخوری برای قفس تعبیه کنید. لوله پلیکا را از وسط نصف کرده و ۱۰ سانت بالاتر از کف زمین بر روی چهارچوب هایی که در نظر گرفته‌اید بچسبانید. به همین راحتی قفس شما آماده مصرف است.

آیا ساخت قفس کبک توجیه اقتصادی دارد؟

قطعا ساخت قفس کبک نسبت به خرید آن از هزینه‌ های کمتری برخوردار است. شما می توانید با استفاده از چند تکه چوب، توری و میخ قفس کبک را بسازید. آیا مطمئن هستید که این محصول برای شما کارآمدتر از قفس های فلزی است. بعد از گذشت چند وقت مجبور هستید تا به ساخت کبک جدیدی بپردازید. این موضوع باعث می‌شود هزینه‌های شما افزایش یابد.

آموزش ساخت قفس کبک
آموزش ساخت قفس کبک

بیشتر بخوانید: کبک کوهی

خرید قفس کبک

به راحتی هرچه تمام تر می توانید خرید قفس کبک را جایگزین ساخت قفس کبک کنید. با قفس های تمام گالوانیزه سایت پرآور صنعت به راحتی می توانید مدیریت پرورش این پرنده را به دست بگیرید. با استفاده از رفع کبک می توانید جمع آوری تخم راحت تر، ایمنی و آسایش محیط زندگی را در اختیار داشته باشید. با قفس کبک راحت‌تر می‌توانید بر پرورش کبک مدیریت داشته باشید.

ویژگی های قفس صنعتی کبک

 با استفاده از قفس هایی که به صورت صنعتی درست می شوند به راحتی هرچه تمام تر می توانید به کبک های خود مدیریت داشته باشد. به طور مثال سینی هایی که در زیر قفس های کبک تعبیه شده می تواند به شما کمک کند تا هر روز زیر کبک هایی که پرورش می دهید را تمیز کنید. قفس های صنعتی با توجه به طراحی که دارند نیازی به دست بردن به داخل لانه کبک ها نداشته نیست. جای تخم کبک که در جلو قفس قرار دارد راندمان کاری شما را بالا خواهد برد. با استفاده از این ترفند کبکها کمتر تخم خود را میشکنند. همچنین قفس کبک بصورت صنعتی راندمان کاری شما را بالا خواهد بود و در زمان بیماری ها به شما کمک خواهد کرد تا پرنده های مریض را از پرنده های غیر مریض تشخیص دهید و آنها را جداگانه پرورش نمایید.

قفس صنعتی کبک
قفس صنعتی کبک

بیشتر بخوانید: تخم کبک

شما برای ما از ساخت قفس کبک بنویسید

در این مطلب از سایت پراور صنعت شما را با ساخت قفس کبک آشنا کردیم. چنانچه جای گزینه ای را در بین گزینه‌ های گفته شده خالی دید آن را از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. سوالات خود درباره ساخت قفس کبک را از طریق قسمت نظرات از پشتیبانان سایت پرآور صنعت بپرسید.

سوالات متداول

لوازم ساخت قفس کبک چیست؟

چوب، توری، میخ، دستگیره و قفل

ساخت قفس یا خرید قفس کبک؟

قطعا خرید قفس کبک. برای آگاهی بیشتر در این زمینه این مطلب از سایت پراور را مورد مطالعه قرار دهید.

مهمترین ویژگی قفس صنعتی کبک چیست؟

مدیریت آسان

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *