غذا با بلدرچین

با بلدرچین چی درست کنم

با بلدرچین چی درست کنم ، این سوال یکی از سوالاتی است که ذهن شما دوستداران گوشت بلدرچین را در هنگام تهیه آن درگیر می کند. چنانچه نمی دانید با بلدرچین چه غذایی را درست کنید توصیه می کنیم در این مطلب با سایت پرآور صنعت همراه باشید. ما در این مطلب به شما  طرز تهیه انواع غذا با بلدرچین را خواهیم گفت. به راحتی می توانید  جواب سوال با بلدرچین چی درست کنم را در این مطلب به دست آورید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید مطالعه این مطلب به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

 طرز تهیه انواع غذا با بلدرچین

بر کسی پوشیده نیست که گوشت بلدرچین یکی از لذیذترین و پرخاصیت ترین گوشت ها در بین پرندگان است. به دلیل لذیذ بودن و خواص فراوان گوشت بلدرچین بسیاری از افراد در هنگام خرید به جای گوشت مرغ، کبک، گاو و گوسفند، گوشت بلدرچین را انتخاب می کنند. محبوبیت گوشت بلدرچین باعث افزایش پرورش بلدرچین در کشور ایران و سایر نقاط جهان شده است. ما نیز در این مطلب شما را با طرز تهیه انواع غذا با بلدرچین آشنا می کنیم تا بتوانید به بهترین شکل از گوشت این پرنده استفاده نمایید.

ناردونه گوشت بلدرچین

اولین مورد که در مطلب با بلدرچین چی درست کنم به آن خواهیم پرداخت ناردونه با گوشت بلدرچین است. ناردونه معمولاً ترکیبی از گوشت بلدرچین و دانه های انار خواهد بود. این غذای بی‌نظیر را می توانید با انواع سبزیجات و ترشی مصرف کنید. چنانچه دوست دارید این غذا را تهیه کنید در این قسمت با ما همراه شوید.

طرز تهیه ناردون بلدرچین
طرز تهیه ناردون بلدرچین

بیشتر بخوانید: طرز پخت گوشت کبک

 مواد لازم برای تهیه ناردون با بلدرچین

  • بلدرچین دو عدد
  •  رب انار دو  قاشق
  • انار یک عدد بزرگ
  •  کره حیوانی یک عدد
  • ادویه‌جات به مقدار لازم

طرز تهیه ناردون بلدرچین

برای تهیه ناردونه ابتدا باید بلدرچین های خریداری شده را به وسیله کره تفت دهید. بعد از تفت دادن پیاز ها را به صورت رنده شده در ظرفی جداگانه سرخ نمایید. در این مرحله می توانید رب انار را با استفاده از یک پیمانه آب به پیاز اضافه کنید. مواد به دست آمده را روی بلدرچین ها بریزید. توجه داشته باشید دانه‌های انار را بعد از ترکیب شدن مواد به بلدرچین اضافه کنید. بعد از پخته شدن مواد، انار را به آن اضافه کنید. آنقدر به غذای خود فرصت دهید تا غلیظ شود. بعد از نیم ساعت غذای شما آماده است و می توانید با برنج آن را نوش جان کنید.

کباب بلدرچین

غذای بعدی در مطلب با بلدرچین چی درست کنم کباب بلدرچین است که به آن خواهیم پرداخت.

مواد لازم برای تهیه کباب بلدرچین

  • بلدرچین ۴ عدد
  •  آب لیمو ترش ۲ لیوان
  •  پیاز خلال شده ۲ عدد
  • سبزی معطر مانند کرفس، جعفری و شوید به میزان دلخواه
  •  زعفران، پودر، پاپریکا، نمک و فلفل به میزان دلخواه

طرز تهیه کباب بلدرچین

ابتدا بلدرچین های تهیه شده را شستشو دهید و آن را با استفاده از دو پیمانه آب بر روی شعله قرار دهید تا بلدرچین ها به خوبی نیم پز شود. بعد از نیم پز شدن قطعات سینه و ران را از یکدیگر جدا نمایید. حال با استفاده از آب لیموترش پیاز خلال شده و سبزیجات معطر و ادویه جات سس درست کنید. سس درست شده را بر روی قطعات جدا شده گوشت بلدرچین بگذارید. به بلدرچین ها فرصت دهید در درون یخچال به مدت ۲ ساعت با مواد مورد نظر طعم دار شوند. بعد از دو ساعت می توانید بلدرچین های خود را بر روی سیخ یا کباب پز قرار دهید.

 حال می توانید بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه کباب بلدرچین خود را میل نمایید. قطع به یقین کباب یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که شما با استفاده از گوشت بلدرچین می توانید آن را میل کنید.

طرز تهیه کباب بلدرچین
طرز تهیه کباب بلدرچین

بیشتر بخوانید: غذا با بلدرچین برای بیمار

سوپ بلدرچین

مورد بعدی که در مطلب با بلدرچین چی درست کنم به آن خواهیم پرداخت، سوپ بلدرچین است. سوپ بلدرچین در طرز تهیه انواع غذا با گوشت بلدرچین آسان ترین و سریع ترین غذا به شمار می رود.

 مواد لازم برای تهیه سوپ بلدرچین

  • بلدرچین ۲ عدد
  • سبزی سوپی ۱ کاسه
  • هویج ۲ عدد رنده شده
  •  پیاز ۱ عدد
  • نمک، فلفل، زردچوبه، پاپریکا و غیره به میزان دلخواه

طرز تهیه سوپ بلدرچین

ابتدا بلدرچین ها را با استفاده از ادویه جات در درون آب قرار دهید و اجازه دهید دو ساعت درون آب بپزید. بعد از پخت می توانیم هویج، جو پرک، سبزی سوپی و ادویه جات دلخواه را با آن اضافه نمایید و بگذارید به مدت یک ساعت با بلدرچین ها بپزد. به همین آسانی سوپ بلدرچین شما آماده است. اکنون می توانید سوپ بلدرچین خود را میل نمایید.

 شما برای ما از طرز تهیه انواع غذا با بلدرچین بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت شما را با جواب، سوال با بلدرچین چی درست کنم ؟ آشنا کردیم. چنانچه شما با طرز تهیه غذا با بلدرچین آشنا هستید آن را از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین از طریق قسمت نظرات میتوانید سوالات خود در این باره را از ما بپرسید. پشتیبانان ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *