پرورش بلدرچین یا قارچ

پرورش بلدرچین یا قارچ

بسیاری از افراد دوست دارند کسب و کاری را آغاز کنند که مختص خودشان باشد. در این میان بین پرورش بلدرچین ، بوقلمون، قرقاول، کبک و یا پرورش های دیگر مانند پرورش قارچ دو دل هستند. اگر جزو افرادی هستید که بین پرورش بلدرچین یا قارچ دچار تردید هستید توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ما عواملی که می‌تواند بر این دو پرورش تاثیرگذار باشد را مورد بررسی قرار خواهیم داد. مطالعه این مطلب به ۶ دقیقه زمان نیاز دارد.

تجهیزات مورد نیاز برای پرورش قارچ

پرورش قارچ نسبت به پرورش بلدرچین از تجهیزات بیشتری برخوردار خواهد بود. دستگاه مرطوب کننده، دستگاه گرم کننده؛ گونی های مخصوص قارچ؛ داربست، قفسه بندی و مکان مورد نیاز برای پرورش از جمله مواردی هستند که در پرورش قارچ باید برای داشتن یک پرورش پرسود آنها را در اختیار داشته باشید. برای شروع کردن پرورش قارچ باید حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان هزینه اولیه را در نظر بگیرید.

تجهیزات مورد نیاز برای پرورش بلدرچین

برای پرورش بلدرچین به تجهیزاتی مانند قفس، دانخوری، آبخوری، سیستم تهویه و سیستم گرمایشی احتیاج دارید.  پرورش بلدرچین نسبت پرورش قارچ از هزینه کمتری برخوردار است. برای شروع پرورش قارچ شما نیاز دارید مکانی مجهز و پیشرفته را در اختیار داشته باشد، اما با تهیه قفس بلدرچین به راحتی هرچه تمام تر می توانید مکان مورد نظر برای پرورش این پرنده را درنظر در اختیار داشته باشید. پرورش بلدرچین یا قارچ ؟ از لحاظ تجهیزات پرورش بلدرچین مورد تایید است. برای اطلاعات بیشتر به مطلب تجهیزات مورد نیاز برای پرورش بلدرچین مراجعه کنید.

تجهیزات مورد نیاز برای پرورش بلدرچین
تجهیزات مورد نیاز برای پرورش بلدرچین

بیشتر بخوانید: وام برای پرورش کبک

گرفتن وام برای پرورش بلدرچین یا قارچ

برای گرفتن وام جهت پرورش بلدرچین یا قارچ می توانید از طریق ارگان‌های مختلف مانند جهاد کشاورزی و سپاه اقدام کنید. معمولاً این ارگانها یک وام با سود نسبتاً پایین به شما می دهند تا شما بتوانید پرورش بلدرچین یا قارچ را آغاز کنید. برای آشنایی بیشتر با وام پرورش بلدرچین می توانید به مطلب وام برای پرورش بلدرچین مراجعه کنید.

پرورش بلدرچین یا قارچ از لحاظ زمان بندی

عامل بعدی که در آن پرورش بلدرچین یا قارچ را مورد بررسی قرار خواهیم داد زمانبندی است. از این لحاظ پرورش قارچ نسبت به پرورش بلدرچین امتیاز بالاتری را در اختیار می‌گیرد. پرورش قارچ معمولاً ۳۵ روز به طول می‌انجامد. زمان گفته شده به این معنا است که شما می توانید بعد از سرمایه گذاری اولیه و شروع کسب و کار خود بعد از ۳۵ روز به سوددهی برسید و سرمایه اولیه خود را به دست آورید. این زمان در پرورش بلدرچین ۵۰ روز است. در پرورش بلدرچین بعد از ۵۰ روز می توانید سرمایه اولیه خود را به دست آورید.

سود پرورش قارچ

سود پرورش قارچ به سرمایه گذاری اولیه بستگی دارد. به طور مثال اگر شما ۷ میلیون سرمایه در اختیار داشته باشید بعد از ۳۵ روز می توانید دو برابر این مبلغ را در اختیار داشته باشید. توجه داشت زمانی این مبلغ عاید  شما خواهد شد که بتوانید اطلاعات مناسب در زمینه پرورش قارچ را در اختیار داشته باشید. هر چقدر اطلاعات شما در زمینه پرورش قارچ بیشتر باشد سود آن نیز بیشتر خواهد شد.

سود پرورش بلدرچین

سود پرورش بلدرچین به میزان سرمایه‌گذاری شما بستگی دارد. هر چقدر میزان سرمایه گذاری و اطلاعات بیشتری در پرورش‌بلدرچین داشته باشید از سوددهی بالاتری نیز برخوردار خواهید بود. در پرورش بلدرچین تجهیزات حرف اول را می‌زند. توصیه می کنیم با استفاده از قفس بلدرچین سوددهی خود را چندین برابر کنید. برای اطلاعات بیشتر نسبت به این موضوع می توانید به مطلب سود پرورش بلدرچین مراجعه کنید.

سود پرورش بلدرچین
سود پرورش بلدرچین

بیشتر بخوانید: وام برای پرورش قرقاول

چرا قفس را در پرورش بلدرچین انتخاب کنیم؟

قفس بلدرچین تاثیر بسزایی می تواند در سوددهی شما داشته باشد. همچنین شرایط را فراهم می‌کند تا شما بتوانید پرورش ‌بلدرچین خود را به راحت ترین شکل انجام دهید. این وسیله کمک می کند تا مدیریت بهتر و آسان تری را تجربه نمایید. با استفاده از قفس خبری از تخم های شکسته، استفاده از نیروی انسانی به صورت شبانه روزی، پراکندگی بیماری و محیطی ناپاکیزه نخواهد بود. برای تهیه قفس بلدرچین می ‌توانید به سایت پرآور صنعت مراجعه کنید.

دوره پرورش بلدرچین و قارچ

برای آغاز پرورش بلدرچین یا قارچ حتماً آموزش ببینید. آموزش ها می تواند به شما کمک کند تا نسبت به کسب و کار خود اطلاعات بیشتری داشته باشید. همچنین مشورت با یک انسان زبده در زمینه پرورش بلدرچین یا قارچ می تواند کمک بسزایی به شما انجام دهد. توجه داشته باشید آموزش پرورش بلدرچین و قارچ نه تنها می‌تواند شما را به سوددهی برساند بلکه می‌تواند از ضررهای احتمالی آینده جلوگیری نماید.

دوره پرورش بلدرچین و قارچ
دوره پرورش بلدرچین و قارچ

شما برای ما از پرورش بلدرچین یا قارچ بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت سعی کردیم شما را با تجهیزات مورد نیاز برای پرورش قارچ، تجهیزات مورد نیاز برای پرورش بلدرچین، گرفتن وام برای کسب و کار و پرورش بلدرچین یا قارچ از لحاظ زمانبندی سوددهی آشنا کردیم. چنانچه شما پیشنهاد دیگری دارید می توانید از طریق قسمت نظرات آن را با ما در میان بگذارید. و همچنین از طریق قسمت نظرات می‌توانید تجربیات خود در این باره را با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم از این مطلب سایت پرآور صنعت به بهترین شکل استفاده کرده باشید.

سوالات متداول

تجهیزات مورد نیاز برای پرورش قارچ را نام ببرید؟

دستگاه مرطوب کننده، دستگاه گرم کننده؛ گونی های مخصوص قارچ؛ داربست، قفسه بندی و مکان مورد نیاز برای پرورش

پرورش بلدرچین و قارچ در چه بازه زمانی انجام میش ود؟

پرورش قارچ 35 و پرورش بلدرچین 50 روز

سود بلدرچین یا قارچ چقدر است؟

سود بلدرچین و قارچ کاملا به نوع کارکرد بستکی دارد

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *