پرورش بلدرچین گوشتی بهتر است یا تخمگذار ؟

پرورش بلدرچین گوشتی بهتر است یا تخمگذار ؟

پرورش بلدرچین گوشتی بهتر است یا تخمگذار ؟ این سوال یکی از سوالاتی است که ذهن مخاطبین را درگیر کرده است. اگر برای شما هم جای سوال است که پرورش بلدرچین گوشتی بهتر است یا تخم گذار این مطلب از سایت پرآور صنعت بهترین گزینه برای شماست. پرآور صنعت در این مطلب شما را با درآمد پرورش بلدرچین، نحوه درآمدزایی و با سوال درآمد پرورش بلدرچین تخمگذار بیشتر است یا گوشتی آشنا می کند. ما به شما خواهیم گفت که کدام گزینه برای شما سوددهی بالاتری خواهد داشت. چنانچه جز افرادی هستید که دوست دارید پرورش‌ بلدرچین را انجام دهید و مردد هستید که بلدرچین تخمگذار یا بلدرچین گوشتی را انتخاب کنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب به ۶ دقیقه زمان نیاز دارد.

چرا پرورش بلدرچین را انتخاب کنیم؟

بر کسی پوشیده نیست که پرورش بلدرچین یکی از مهمترین کسب و کارهایی است که می‌تواند سرمایه اولیه را در بازه زمانی ۴۰ تا ۵۰ روز به سرمایه گذاران برگرداند. معمولا کسانی که دوست دارند در کمترین زمان ممکن به سود دهی برسند سراغ پرورش بلدرچین می روند. پرورش بلدرچین نسبت به سایر پرندگان مانند قرقاول ، کبک، مرغ و بوقلمون از بازه زمانی کمتری برای رسیدن به سوددهی برخوردار است. با یک مقایسه کوچک می توانید به این امر پی ببرید که کسانی که پرورش بلدرچین را انجام می دهند، معمولاً هزینه کمتر و زمان کمتری را صرف می‌کنند.

نکته جالب درباره این کسب و کار سوالی است که در ذهن همه نقش می بندد. همیشه در ذهن افرادی که این کسب و کار را انجام می دهند قبل از شروع کار یک سوال نقش می بندد، این سوال هم این است که پرورش بلدرچین گوشتی بهتر است یا تخمگذار؟ برای اینکه بتوان به این سوال پاسخ داد ابتدا باید به نحوه درآمد زایی با پرورش بلدرچین آشنا شد و سپس درآمد پرورش بلدرچین تخمگذار و گوشتی را با یکدیگر به قیاس گذاشت. در ادامه مطلب ابتدا شما را با نحوه درآمد زایی با پرورش بلدرچین آشنا خواهیم کرد و سپس بهترین گزینه از بین بلدرچین گوشتی و تخمگذار را معرفی می کنیم.

چرا پرورش بلدرچین را انتخاب کنیم؟
چرا پرورش بلدرچین را انتخاب کنیم؟

درآمدزایی از طریق پرورش بلدرچین

درآمدزایی از طریق پرورش بلدرچین می تواند به دو صورت باشد. 1. فروش گوشت بلدرچین 2. فروش تخم بلدرچین. البته روش های دیگری مانند فروش تخم نطفه دار و فروش جوجه بلدرچین نیز وجود دارد که می‌تواند افراد را به سوددهی رساند اما معمولاً کسانی که با پرورش بلدرچین دوست دارند به درآمدزایی برسند به سراغ این دو گزینه می روند. فروش گوشت بلدرچین و فروش تخم بلدرچین جزء اصلی ترین روش های درامد زایی با پرورش این پرنده زودبازده است.

برای این که بتوانید از طریق پرورش بلدرچین به درآمدزایی برسید کافی است یک اتاق ۱۲ متری داشته باشید و در این اتاق قفس های بلدرچین را بچینید. معمولاً با استفاده از قفس بلدرچین به راحتی هرچه تمام تر می توانید پرورش بلدرچین را مدیریت نمایید. برای خرید قفس پرورش بلدرچین  می توانید از طریق پرآور صنعت اقدام کنید.

چنانچه دوست داشتید درآمدزایی بیشتری داشته باشید می توانید بازاریابی را چاشنی این کسب و کار کنید هر چقدر بتوانید بازار هدف خود را بهتر شناسایی کنید راحتتر می توانید فروش محصولات بلدرچین را داشته باشید.

پرورش بلدرچین گوشتی یا تخمگذار

حال نوبت این است که به این سوال پاسخ دهیم که پرورش بلدرچین گوشتی بهتر است یا تخمگذار؟ در قسمت های بالا از این مطلب سایت پرآور صنعت شما را با پرورش بلدرچین و نحوه درآمدزایی آشنا کردیم. در قسمت های قبل به خوبی آگاه شدید که دو رکن اصلی سوددهی در پرورش بلدرچین فروش گوشت و تخم آن است. ابتدا برای اینکه بتوانید به این سوال دست بیابید باید به بازار و فروش شهر خود توجه کنید.

 دومین مورد محاسبات اقتصادی و به صرفه بودن آن است که باید به آن توجه ویژه ای شود. هزینه های اولیه کدام گزینه کمتر است؟ بازاریابی کدام گزینه بهتر انجام می شود؟ این سوالاتی است که باید به آنها در انتخاب پرورش بلدرچین گوشتی و تخمگذار پاسخ دهید.

 اما نظر کارشناسان سایت پرآور صنعت انتخاب بلدرچین تخمگذار برای پرورش است. پرورش بلدرچین تخمگذار همواره برای شما سودآوری خواهد داشت. زیرا می توانید از این بلدرچین ها تا ۹ ماهگی برای تخم گذار بودن استفاده کنید و بعد از به اتمام رسیدن دوره تخمگذاری می توانید آن ها را به سن گوشتی برسانید و آنها را به بازار عرضه کنید. به طور کلی بلدرچین های تخمگذار می توانند سود بیشتری را در بازار به شما برساند.

پرورش بلدرچین گوشتی یا تخمگذار
پرورش بلدرچین گوشتی یا تخمگذار

شما برای ما از پرورش بلدرچین گوشتی و تخمگذار بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت شما را با پاسخ سوال پرورش بلدرچین گوشتی بهتر است یا تخمگذار آشنا کردیم. چنانچه شما نظری در این باره دارید می توانید از طریق قسمت نظرات آن را با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید گزینه مدنظر خود را همراه با ذکر دلیل با ما به بگذارید. به نظر شما پرورش بلدرچین گوشتی بهتر است یا تخمگذار؟ آماده شنیدن نظرات شما هستیم. امیدواریم این مطلب از سایت پرآور صنعت مورد رضایت شما قرار گرفته باشد و بتوانید با استفاده از آن کسب و کار خود را هر چه زودتر شروع کنید و به درآمد زایی های کلان برسید.

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *