وام برای پرورش بلدرچین

وام برای پرورش بلدرچین

وام برای پرورش بلدرچین یکی از بهترین گزینه برای کسانی است که دوست دارند پرورش بلدرچین را آغاز کنند و هزینه‌های اولیه این کسب و کار را در اختیار ندارند به شمار می رود. اگر شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که مایلید بلدرچین را پرورش دهید اما سرمایه اولیه این کار را در اختیار ندارید با ما در این مطلب همراه باشید. پرآور صنعت در این مطلب شما را با انواع وام برای پرورش بلدرچین، وام جهاد کشاورزی برای پرورش بلدرچین، وام سپاه برای پرورش بلدرچین و نحوه گرفتن وام پرورش بلدرچین به طور کامل آشنا می‌کند. با استفاده از این مطلب به راحتی هرچه تمام تر می توانید سرمایه اولیه خود برای پرورش بلدرچین را به دست آورید و کسب و کار خود را شروع کنید توصیه می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید مطالعه مطلب به ۶ دقیقه زمان نیاز دارد.

نحوه ی پرورش بلدرچین

کسانی پرورش بلدرچین را انجام می دهند به خوبی می دانند این پرنده بسیار پرسود و زودبازده است. بلدرچین ها معمولاً در ۵۰ روزگی به سن بلوغ می رسند و تخمگذار خود را آغاز می نماید. از این رو بهترین گزینه برای پرورش است. اما قبل از شروع باید با نحوه پرورش بلدرچین آشنا شد. برای آشنایی با نحوه پرورش بلدرچین می‌توانید به مطلب پرورش بلدرچین مراجعه کنید. پرآور صنعت در این مطلب شما را به طور به صورت کامل با پرورش این پرنده بی‌نظیر و زودبازده به طور کامل آشنا کرده است. چنانچه دوست دارید وام برای پرورش بلدرچین را دریافت کنید توصیه می کنیم ابتدا این مطلب را مورد مطالعه قرار دهید و سپس به ادامه مطلب مراجعه کنید.

روش های دریافت وام برای پرورش بلدرچین

روش های مختلفی جهت دریافت وام برای پرورش بلدرچین وجود دارد. وام جهاد برای پرورش بلدرچین و وام سپاه برای پرورش بلدرچین جز وام هایی هستند که می توان از آنها استفاده کرد. در این بین  وام جهاد کشاورزی برای پرورش بلدرچین راحت تر و سریع تر بدست می آید.

برای اینکه بتوانید وام جهاد کشاورزی برای پرورش بلدرچین یا وام سپاه برای پرورش بلدرچین را دریافت کنید ابتدا باید این پرنده را در فضای بسیار کوچک پرورش دهید و بعد از موفق شدن در این مرحله اقدام به دریافت وام پرورش بلدرچین کنید. وام پرورش بلدرچین از سوی جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی ۱۵ میلیون تومان تعیین شده است شما این وام را می‌توانید با سود ۱۰ درصد و بازپرداخت ۳6 ماهه دریافت کنید.

"روش

بیشتر بخوانید: پرورش بلدرچین در خانه

شرایط دریافت وام برای پرورش بلدرچین

چنانچه دوست داشته باشید وام جهاد کشاورزی برای پرورش بلدرچین یا وام سپاه برای پرورش بلدرچین را دریافت کنید باید از شرایط زیر برخوردار باشید. به تک تک این نکات در هنگام دریافت وام توجه داشته باشید تا با مشکلی روبه‌رو نشوید.

داشتن مهارت کافی

اولین و مهمترین مورد در دریافت وام برای پرورش بلدرچین داشتن مهارت کافی در این زمینه است. چنانچه برای دریافت وام برای پرورش بلدرچین اقدام می کنید باید تمام مهارت های کافی در پرورش بلدرچین را بلد باشید. بتوانید به راحتی هرچه تمام تر کسب و کار خود را به بهترین شکل به سوددهی برسانید و یا با روش‌های نوین از ضرر و زیان آن جلوگیری نمایید. در این مواقع مطالعه مقالات می تواند به شما کمک بسیار زیادی کند.

 داشتن مکان

دومین مورد برای دریافت وام برای پرورش بلدرچین داشتن مکان مناسب است. مکان مورد نظر شما باید آب، برق و گاز داشته باشد و دور از خانه های مسکونی قرار بگیرد.

گذراندن دوره های فنی و حرفه ای و ارائه گواهینامه رسمی

گزینه سوم گذراندن دوره های فنی و حرفه ای و ارائه گواهینامه رسمی است. چنانچه شما گواهینامه رسمی در زمینه پرورش بلدرچین نداشته باشید وام پرورش بلدرچین به شما تعلق نمیگیرد. برای دریافت مدرک می توانید به سازمان جهاد کشاورزی و اداره فنی حرفه ای شهر مورد نظر خود مراجعه نمایید.

مجوز لازم برای پرورش بلدرچین

یکی از کارهایی که برای گرفتن وام پرورش بلدرچین باید انجام دهید گرفتن مجوز از اداره جهاد کشاورزی است. گرفتن مجوزهای لازم جزء ملزومات گرفتن وام برای پرورش بلدرچین نیست.با داشتن آن می ‌تواند در ادامه راه به شما کمک های بسیار زیادی کند.

نحوه گرفتن وام پرورش بلدرچین (وام سپاه برای پرورش بلدرچین و وام جهاد برای پرورش بلدرچین)

بعد از تکمیل شرایطی که در قسمت بالا آنها را بیان کردیم می توانید اقدام به دریافت وام کنید. مراحل دریافت وام برای پرورش بلدرچین به شرح زیر می باشد:

  •  ابتدا به آدرس سایت ebsvam.ir مراجعه کرده و خود را ثبت نام می کنید. بعد از مراجعه به سایت ebsvam.ir مدارک لازم مانند شناسنامه، کارت ملی، عکس پرسنلی ۳ در ۴ ،سند مکان و پرورش یا اجاره نامه را در سایت بارگذاری نمایید.
  •  بعد از گذراندن این مراحل کارشناسان مربوطه به محل پرورش مراجعه می کنند و آنجا را مورد بررسی قرار می دهند بعد از تایید کارشناسان مبلغ مورد نظر وام به حساب شما واریز می شود.
  • علاوه بر وام پرورش بلدرچین شما می توانید از وام هایی نظیر پرورش مرغ بومی پرورش کبک و برف و بوقلمون استفاده کنید.

"نحوه

بیشتر بخوانید: پرورش بلدرچین تخمگذار

وام جهاد برای پرورش بلدرچین

وام جهاد برای پرورش بلدرچین تماما مثل مراحل باا انجام می شود و شرایطی کاملا صد درصدی مثل شرایط بالا را دارد. برای دریافت وام جهاد کشاورزی برای پرورش بلدرچین می توانید شرایط بالا را دوباره مطالعه نمایید.

وام سپاه برای پرورش بلدرچین

وام سپاه برای پرورش بلدرچین شرایط خاص خود را دارد. معمولاً با توجه به حجم کاری که شما آن را راه‌اندازی می‌کنید میزان وام متغیر خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر درباره وام سپاه برای پرورش بلدرچین می توانید به بخش کسب و کار سپاه شهر خود مراجعه کنید و نسبت به گرفتن این وام اقدام نمایید. معمولاً گرفتن این وام در هر شهر قوانین خاص خود را دارد و به همین دلیل ما نمی‌توانیم قوانین ثابتی را در این سایت بیان کنیم.

شما برای ما از دریافت وام برای پرورش بلدرچین بنویسید

 در این مطلب از سایت پرآور صنعت شما را با انواع وام برای پرورش بلدرچین، وام جهاد کشاورزی برای پرورش بلدرچین، وام سپاه برای پرورش بلدرچین و نحوه گرفتن وام پرورش بلدرچین آشنا کردیم.  چنانچه شما وام دیگری را میشناسید که با استفاده از آن می‌توان کسب و کاری مانند پرورش بلدرچین را آغاز نمود آن را از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین از طریق قسمت نظرات می‌توانید نظرهای خود درباره مطلب فوق را با ما در میان بگذارید و با استفاده از بهترین شکل مورد نظر را دریافت کرده و کسب و کار خود را هر چه سریعتر شروع نمایید.

سوالات متداول

میزان وام پرورش بلدرچین از سوی جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی چقدر است؟

15 میلیون تومان

درصد سود و تعداد اقساط وام پرورش بلدرچین از سوی جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی چقدر است.

به ترتیب 10 درصد در 36 ماه

مدارک لازم برای دریافت وام برای پرورش بلدرچین چیست؟

شناسنامه، کارت ملی، عکس پرسنلی ۳ در ۴ ،سند مکان و پرورش یا اجاره نامه

طاعتی
دیدگاه کاربران
۲۶ دیدگاه
  • عماد دوستی 26 آذر 1400 / 4:22 ب.ظ

    من میخام وام برای پرورش بلدرچین بگیرم اما بانک موافقت نمیکنه میگه باید اول پرورش رو شروع کنی چندتا؟پرورش بدم تا وام رو بهم بدن

    • طاعتی 27 آذر 1400 / 3:16 ب.ظ

      بستگی به نوع وام و میزان اون داره

  • سیاوش خیرابی 26 آذر 1400 / 5:57 ب.ظ

    سلام خیلی خوبه که وام جهاد و وام سپاه برای پرورش بلدرچین رو کامل و واضح توضیح دادید ممنونم که دغدغه ذهنی مخاطبینتون رو برطرف می کنید

    • طاعتی 27 آذر 1400 / 3:06 ب.ظ

      خوشحالیم که مطلب مورد پسند شما بوده

  • شیوا 26 آذر 1400 / 11:02 ب.ظ

    وام جهاد برای پرورش بلدرچین خیلی خوبه حتما بگیرین و استفاده کنید

    • طاعتی 27 آذر 1400 / 2:29 ب.ظ

      متشکرم بابت راهنماییتون

  • یکی بود و دیگر نیست 29 آذر 1400 / 2:42 ق.ظ

    چقدر خوب این خیلی خوبه که وام میدید.. فکر کنم می خواین اذوغه را گرون کنید..

    • طاعتی 29 آذر 1400 / 10:47 ق.ظ

      ما وام نمیدیم 😅جهاد و سپاه وام میدن برای پرورش بلدرچین

  • مجتبی شعبانی 1 دی 1400 / 11:06 ق.ظ

    سلام دوستان تجربه من اینه که بدون گرفتن وام با ۳۰ عدد بلدرچین ماده و ۱۰ تا هم نر شروع کنید،چون تا بتونید مشتری های خاص خانگی پیدا کنید چون سود آوره وگرنه درب مغازه گذاشتن سودی براتون نداره و بعد مدتی بخاطر قیمت بالای خوراک مجبور میشید تمام پرنده ها رو به قیمت مفت بفروشید. تو شهر ما سه نفر اصلی پرورش بلدرچین کلاً کم آوردن و بعد چند سال تغییر شغل دادند…بهتره بجای پرورش بلدرچین در مورد تولید نشاء گیاهان دارویی کم آب تحقیق کنید چون کشور نیاز به رشد این صنعت هم داره. مثلاً آویشن باغی.

  • سارا 1 دی 1400 / 10:06 ب.ظ

    وام جهادکشاورزی برای پرورش بلدرچین رو از کدوم بانک بگیرم

  • سارا 1 دی 1400 / 10:07 ب.ظ

    وام جهادکشاورزی برای پرورش بلدرچین رو از کدوم بانک بگیرم راهنماییم کنید لطفا

    • طاعتی 3 دی 1400 / 3:53 ب.ظ

      بانک رو جهادکشاورزی هر شهر تعیین می کنه

  • یاسر 12 بهمن 1400 / 4:19 ب.ظ

    با سلام
    بنده در مورد پرورش مرغ تخمگذار به مهارت بالایی رسیدم و میخام این کسب کار را ارتقائ بدم ولی هزینه اولیه رو توی توانم نیست ولی خیلی مشتاق این حرفه هستم

    • طاعتی 13 بهمن 1400 / 3:50 ب.ظ

      با وام گرفتن راحت میتونید این مسئله رو برطوف کنید

  • مهرزاد 1 اسفند 1400 / 6:46 ق.ظ

    استان ما و شهر ما زابل این وام هارو نمیدن اگرم بدن با هزار بدبختی پوست پا میکنن تا بدن. وگرنه پرورش بلدرچین عالیه، قبلا صدتا داشتم شدن پانصد تا، خوب درآمد داشت. یهو یکی آمد دید ماشاءالله نگفت همه مردند. به ذبح نرسیدن. بعدم جا کمی میخان. دوستانی که میتونند وام رو بگیرند برند سودش عالیه مخصوصا شهرستانهای بزرگ و مرکز استان، راحت میتونید تخم و گوشتش رو بفروشید

    • طاعتی 2 اسفند 1400 / 2:45 ب.ظ

      متشکرم بابت نظرت دوست من
      کسانی که می تونند وام پرورش بلدرچین رو بگیرند و پرورش بلدرچین رو شروع کنند، سودااوری بسیار بالایی داره
      کسی تجربه دیگه ای داره در این زمینه؟

  • اسی 14 خرداد 1401 / 4:34 ب.ظ

    مگه دیوانه هستم که به خاطر پانزده میلیون بیام از بانک التماس بکنم .اگه برم از این و اون هم قرض بکنم بدون بهره برام قرض میدن

    • طاعتی 15 خرداد 1401 / 3:44 ب.ظ

      التماسی درکار نیست
      شما میتونید با توجه به حجم کارتون مبلغ بیشتری رو وام بگیرید

  • حسین رمضانی 16 خرداد 1401 / 10:50 ق.ظ

    درود بر شما
    نگارنده مطلب بسیار خوبی بود بابت اطلاع رسانی ممنونم

    • طاعتی 22 خرداد 1401 / 3:46 ب.ظ

      سلام
      متشکرم نظر لطف شماست

  • رادین عمادی 25 شهریور 1401 / 12:38 ب.ظ

    مدارک وام چیست ؟وآیا ۱۴۰۱جهادکشاورزی وام میده ؟

    • طاعتی 29 شهریور 1401 / 3:33 ب.ظ

      مدارک مختلفه از جهاد بپرسید تا به طور کامل راهنماییتون کنه. بله ۱۴۰۱ هم وام میدن

  • رادین عمادی 25 شهریور 1401 / 12:40 ب.ظ

    مبلغ وام بلدرچین جهاد کشاورزی چقدراست ؟

    • طاعتی 29 شهریور 1401 / 3:32 ب.ظ

      بستگی به شهرتون داره باید از جهاد بپرسید

  • ایران 27 آذر 1401 / 10:45 ب.ظ

    سلام من۱٠٠٠متر زمین دور از شهر نزدیک روستا دارم ولی برای پرورش بلدرچین جهاد دانشگاهی اصلا مجوز ساخت نمیده حرف تخیلی زد گفت باید۵هزار متر داشته باشم خب۵هزارمتر سرمایه میخوام و زمین!!!!!!!!! چکار کنم

    • مدیریت سایت 26 دی 1401 / 12:01 ب.ظ

      سلام برای پرورش زیر ۱۰ هزار قطعه نیاز نیست به سمت مجوز گرفتن برید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *