همکاری در فروش قفس مرغ، قفس بلدرچین و کبک

قفس بلدرچین 5 طبقه

علاقه مندان بسیار زیادی دوست دارند در زمینه پرورش طیور و یا فروش تجهیزات پرورش پرندگان مانند مرغ، بلدرچین و کبک فعالیت نمایند. اما در بسیاری از مواقع نیاز به هزینه بسیار بالا علاقه مندان به فعالیت در این زمینه را منصرف می کند. یکی از بهترین راه ها برای اینکه بتوانید بدون سرمایه گذاری در این زمینه فعالیت کنید همکاری در فروش است. شما می توانید از طریق سایت های مختلف نمایندگیهای تجهیزات پرورش طیور را در اختیار داشته باشید یا به عنوان یک واسط محصولات شرکت های مختلف را به فروش برسانید. یکی از شرکت هایی که می توانید با استفاده از آن همکاری در فروش قفس مرغ، قفس بلدرچین و کبک را تجربه کنید شرکت پرآور است.

شرکت پرآور برای شما شرایطی را فراهم آورده است که بتوانید به راحتی هرچه تمام تر درآمدزایی مورد نظر خود در ماه را به دست بیاورید و با سودآوری بالا درآمد بی نظیری را تجربه نمایید.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید توصیه می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب به نکاتی اشاره خواهیم کرد که شما بتوانید بدون دغدغه و در برخی از مواقع بدون سرمایه به درآمد مطلوب مورد نیاز خود در ماه دست پیدا کنید. مطالعه این مطلب به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

شرکت پراور بزرگترین تولید کننده قفس در پرورش طیور

شرکت پرآور بزرگترین تولید کننده قفس در پرورش طیور است. قفس هایی که شرکت پرآور تولید می کند طبق استانداردهای روز دنیا بوده و دارای گارانتی 2 و 10 ساله می باشد. با وجود این گارانتی ها متقاضیان با خیالی راحت از محصولات شرکت پرآور استفاده کرده و دغدغه ای بابت کیفیت محصولات نخواهند داشت. با وجود استانداردهای روز دنیا و متریال های مانند گالوانیزه گرم کششی، ضمانت 10 ساله جهت ضد زنگ بودن، مجهز به آبخوری تمام اتوماتیک با 2 سال گارانتی، صد در صد تولید کارخانه و تمام صنعتی بودن، اندک متقاضی می تواند محصولات بینظیر این شرکت را برای خرید نادیده بگیرد.

قفس بلدرچین 2 طبقه
قفس بلدرچین 2 طبقه

قفس های کبک، بلدرچین و مرغ شرکت پرآور ۱۰۰% قابل شستشو و ضد زنگ می باشد. وجود چنین مزیت هایی در شرکت پرآور باعث شده متقاضیان بسیار زیادی از تجهیزات این شرکت برای شروع پرورش خود استفاده کنند. با وجود کیفیت بسیار بالا روز به روز به متقاضیانی که از شرکت پراور تجهیزات خود جهت پرورش طیور را خریداری کرده اند افزوده می شود.

همین امر باعث شد تا این شرکت بتواند خود را به عنوان بزرگترین تولید کننده قفس در بین سایر کارخانجات و تولید کنندگان بشناساند. این شرکت با وجود رعایت استانداردها و وجه تمایزاتی که در محصولات خود ایجاد کرده امروزه انتخاب اکثر پرورش دهندگان طیور در سراسر کشور است.

اعطای نمایندگی فعال و عاملیت فروش

چنانچه شما جزء علاقمندانی هستید که دوست دارید در زمینه فروش تجهیزات طیور به صورت اینفلوئنسر، واسط، فروش فیزیکی در فروشگاه ها، مشاوران و غیره  فعالیت نمایید، شرکت پرآور آماده اعطای نمایندگی فعال و عاملیت فروش به شما می باشد. شما می توانید به صورت مجازی و غیرمجازی اعطای نمایندگی فعال و عاملیت فروش شرکت پرآور را در اختیار داشته و با استفاده از فروش تجهیزات این شرکت به درآمدزایی برسید. جهت هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با پشتیبان سایت پراور و پرآور صنعت در ارتباط باشید.

همکاری در فروش قفس مرغ قفس بلدرچین و کبک چه مزایایی را با خود به همراه دارد؟

همکاری در فروش قفس مرغ، قفس بلدرچین و کبک مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه خواهد داشت.

قفس مرغ و خروس تزئینی
قفس مرغ و خروس تزئینی

بدون سرمایه اولیه

یکی از مهمترین مزایا این است که شما بدون درگیر کردن سرمایه و وقت خود جهت تولید می توانید به درآمدزایی بالایی دست پیدا کنید. در این نوع فعالیت شما نیازی ندارید که حتماً یک مکان خاص برای تولید تجهیزات مورد نظر در نظر بگیرید یا سرمایه خود را جهت انجام فرایندهای مختلف درگیر کنید. شما میتوانید به عنوان واسط و یا همکاری در فروش محصولات مورد نظر شرکت پرآور را به فروش برسانید و به درآمدزایی دست پیدا نمایید.

کسب درآمد به صورت غیر حضوری و آنلاین

کسب درآمد به صورت غیر حضوری و آنلاین از دیگر مزایای همکاری در فروش است. در همکاری در فروش شما نیازی ندارد که به صورت فیزیکی فعالیت کنید، بلکه می توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری محصولات شرکت پراور را به فروش برسانید. در این نوع همکاری ممکن است شما در خواب هم نیز کسب درآمد داشته باشید درآمد پنهان خود را فعال نمایید.

بدون نیاز به مکان و زمان

همکاری در فروش این شرایط را برای شما  به وجود می‌آورد که شما بتوانید بدون در نظر گرفتن زمان و مکان به درآمدزایی برسید. شما می توانید ساعت کاری منعطفی داشته باشید و با توجه به نوع نیاز خود و میزان درآمد ماهانه ای که مورد رضایت شماست در هفته کار کنید.

قفس 4 طبقه کبک
قفس 4 طبقه کبک

مطالب مرتبط: پرورش بلدرچین به صورت ۱۰۰% کاربردی + [ تکنیک های سودآور ]

شما برای ما از همکاری در فروش قفس مرغ، قفس بلدرچین و کبک بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت سعی کردیم شما را با همکاری در فروش قفس مرغ، قفس بلدرچین و کبک به صورت کامل آشنا کنیم. به نظر شما همکاری در فروش قفس مرغ، قفس بلدرچین و کبک  سودآوری مناسبی را برای متقاضیان در بر خواهد داشت؟ اگر جزو افرادی هستید که در این زمینه فعالیت می کنید و یا تجربه ای دارید میتوانید از طریق قسمت نظرات و تجربیات خود را در اختیار ما با سایر مخاطبین سایت پرآور صنعت قرار دهیم. اطلاعات و تجربیات شما می تواند کمک بزرگی به فعالان و یا دوستانی که علاقمند به شروع این کسب و کار هستند انجام می دهد.

توصیه می‌کنیم چنانچه سوالی ذهن شما را به خود درگیر کرده و آن را از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهیم.

سوالات متداول

بزرگترین تولید کننده قفس بلدرچین و مرغ کدام شرکت است؟

شرکت پراور

همکاری در فروش قفس مرغ قفس بلدرچین و کبک چه مزایایی را با خود به همراه دارد؟

بدون سرمایه اولیه کسب درآمد به صورت غیر حضوری و آنلاین بدون نیاز به مکان و زمان

آیا همکاری در فروش قفس مرغ، قفس بلدرچین و کبک سایت پراور سودمند است؟

با توجه به سابقه شرکت پراور همکاری در فروش با این شرکت بسیار سودمند خواهد بود.

طاعتی
دیدگاه کاربران
۶ دیدگاه
  • امید 17 فروردین 1402 / 6:07 ق.ظ

    سلام من چطوری میتونم تو این زمینه فعالیت کنم راهنمایی کنید لطفا

  • یزدان پناه 17 فروردین 1402 / 1:54 ب.ظ

    درود بر شما لطفا جهت همکارز دز فروش راهنمایی بفرمایید
    باسپاس

    • مدیریت سایت 20 خرداد 1402 / 7:04 ب.ظ

      سلام دوست عزیز، در این خصوص لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید

  • مرتضی 25 فروردین 1402 / 2:13 ق.ظ

    سلام عرض ادب
    چند متر قغس استفاده نشده کبک تخم گذار دارم برای فروش

  • مهدی 6 خرداد 1402 / 9:56 ق.ظ

    با سلام
    من تمایل به دریافت نمایندگی فروش دارم.اگه امکان داره راهنمایی کنید

    • مدیریت سایت 20 خرداد 1402 / 6:38 ب.ظ

      سلام دوست عزیز، لطفا با کارشناسان ما در این خصوص در ارتباط باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *