مینی سالن پرورش بلدرچین + [ ذکر تمامی نکات مهم ]

مینی سالن پرورش بلدرچین

معمولاً کسانی که سراغ پرورش پرندگان می روند، بلدرچین را بیشتر از سایر گزینه ها انتخاب می کنند. پرورش بلدرچین به دلیل زود بازده بودن و رشد سریع این پرنده همیشه مورد توجه افراد مختلفی قرار می گیرد. با نگاهی به سود پرورش بلدرچین به خوبی می توانید به این امر پی ببرید که بلدرچین همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای پرورش و سوددهی زودبازده بوده است. اما برای پرورش این پرنده به تجهیزات نیاز دارید. در این مواقع ما به شما مینی سالن پرورش بلدرچین را پیشنهاد می کنیم. برای احداث مینی سالن پرورش بلدرچین باید به عوامل مختلفی توجه نمایید.

مینی سالن های پرورش بلدرچین معمولاً جزء بهترین گزینه ها برای پرورش این پرنده به شمار می روند. مینی سالن ها از ابعادهای کوچکی تشکیل می‌شوند که قابلیت استفاده در فضاهای کوچک مانند خانه، انباری، حیات و دیگر فضای کوچک را دارند. برای اطلاعات بیشتر می توانید در این مطلب از سایت پرآور صنعت با ما همراه باشید.

چرا مینی سالن را برای پرورش بلدرچین انتخاب کنیم؟

شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که چرا باید از مینی سالن را برای پرورش این پرنده انتخاب کنیم؟ در جواب این سوال باید گفت: مینی سالن های پرورش بلدرچین همیشه هزینه‌های کمتری نسبت به راه اندازی سالن های بزرگ دارد. از آنجایی که بلدرچین جزو پرنده های زودبازده به شمار می رود، باید توجه داشته باشید که چگونه می توانید در این بازی زمانی اندک بهترین محیط برای آنان را فراهم سازید. محیطی که در آن پرورش بلدرچین انجام می دهید باید با استانداردها مطابقت داشته باشد. مینی سالن به شما کمک می کند تا با هزینه‌های اندک بتوانید محیط مناسب برای پرورش این پرنده را به وجود آورید. با استفاده از مینی سالن پرورش بلدرچین می توانید پرورش بلدرچین در خانه را نیز تجربه کنید. با استفاده از این تکنیک می توانید هزینه های اندک و سود دهی بالاتری داشته باشید.

چرا مینی سالن را برای پرورش بلدرچین انتخاب کنیم؟
چرا مینی سالن را برای پرورش بلدرچین انتخاب کنیم؟

بیشتر بخوانید: سیر تا پیاز پرورش بلدرچین

مینی سالن پرورش بلدرچین چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

قطعاً کسی که پرورش بلدرچین در مینی سالن را انجام می دهد باید با شرایط این نوع تجهیزات آشنا باشد. معمولا این سالن ها باید کاملاً مجهز باشند تا شرایط عمومی پرورش بلدرچین را فراهم کنند. سیستم گرمایشی، سیستم سرمایشی مناسب، سینی کود، قفس، دانخوری اتوماتیک، آبخوری اتوماتیک، تهویه هوا، منبع آب و جای تخم از مهم‌ترین عواملی است که باید در آن ها برای پرورش بلدرچین فراهم شده باشد. هنگام فراهم ساختن شرایط به این نکات گفته شده بسیار توجه کنید، زیرا نبود هر یک از این عوامل می‌تواند مدیریت شما را چندین برابر سخت‌تر نماید.

مزایای استفاده از مینی سالن پرورش بلدرچین

 کسانی که مینی سالن پرورش بلدرچین را انتخاب می کنند، مزایای بسیار زیادی را وارد کسب و کار خود می نماید. علاوه بر هزینه‌های کمتر شما می توانید از مزایای بسیار زیادی استفاده کنید. این مزایا عبارتند از:

  1. بالا بودن طول عمر قفس ها
  2. جابجایی راحت و آسان مینی سالن ها
  3.  ایجاد تعامل دمایی بسیار مناسب برای پرورش
  4. دوری از هر گونه بوی نامطبوع در فضای پرورش
  5. استفاده چندین برابری از فضای مورد نیاز برای پرورش بلدرچین و بازدهی بالای آن
  6. مدیریت آسانتر
  7. جمع آوری راحت تخم ها و کود
مزایای استفاده از مینی سالن پرورش بلدرچین
مزایای استفاده از مینی سالن پرورش بلدرچین

بیشتر بخوانید:  تجهیزات مورد نیاز برای پرورش بلدرچین

تجهیزات مورد نیاز در مینی سالن پرورش بلدرچین

در تجهیزات مورد نیاز برای مینی سالن پرورش می توانید از کانکس برای ایجاد عایق صوتی و حرارتی تهیه قفس های استاندارد برای پرورش بلدرچین  (برای تهیه بهترین قفس بلدرچین می توانید به سایت برابر صنعت مراجعه کنید). سینی جهت جمع آوری کود دانخوری و آبخوری اتوماتیک، تهویه هوشمند،  سیستم سرمایشی و گرمایشی مانند کولر و هیتر، روشنایی برای تامین نور مینی سالن پرورش بلدرچین و مخزن نگهداری آب استفاده کنید. در یک سالن پرورش بلدرچین باید تمامی ابزار گفته شده را به درستی تهیه کنید. البته به یاد داشته باشید با استفاده از سایت پرآور صنعت به راحتی می توانید تمام این محصولات را به صورت یکجا در اختیار داشته باشد. معمولاً قفس بلدرچین سایت پرآور صنعت تمام تجهیزات را به صورت یکجا دارد.

مهمترین مقوله در مینی سالن پرورش بلدرچین

مهمترین مقوله در مینی سالن پرورش بلدرچین، قفس است. با استفاده از قفس بلدرچین به راحتی می توانید استانداردهایی که در پرورش بلدرچین احتیاج دارید را فراهم سازید.  قفس های بلدرچین باکیفیت مناسب می‌تواند پرورشی سودمند و مطمئن را به شما هدیه دهد. در هنگام راه‌اندازی آنها حتماً به نوع قفس بلدرچین و منبع خریداری شده توجه کنید.

مینی سالن پرورش بلدرچین
مینی سالن پرورش بلدرچین

بیشتر بخوانید: قفس بلدرچین ۳ طبقه

شما برای ما از مینی سالن پرورش بلدرچین بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت شما را با مینی سالن پرورش بلدرچین، تجهیزات آن مزایا و دلیل انتخاب مینی سالن برای پرورش این پرنده آشنا کردیم. چنانچه در مطالب گفته شده جای گزینه ای را در بین توضیحات خالی دید می توانید آن را از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید سوالات خود درباره پرورش بلدرچین را با ما در میان بگذارید تا پشتیبانی سایت پرآور صنعت به سوالات شما به صورت تخصصی پاسخ دهند.

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *