سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰

سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰

سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ به  عوامل مختلفی بستگی دارد. از آن جایی که گوشت مرغ مهمترین انتخاب هموطنان عزیز برای وعده های مختلف غذایی است پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ بیشتر از گذشته رونق پیدا کرده است.  پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۱ نیز می تواند بیشتر از سال ۱۴۰۰ رونق پیدا کند، زیرا رفته رفته گوشت مرغ جای گوشت گوسفند و گوساله را خواهد گرفت. در این مطلب از سایت پرآور صنعت قصد داریم شما را با سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ آشنا کنیم تا در هنگام شروع این کسب و دچار تردید نشوید. توصیه می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب به 7 دقیقه نیاز دارد.

عوامل مهمی که در سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ تاثیر گذار است!!؟؟

کسانی که پرورش مرغ را انجام میدهند به خوبی باید با عواملی که بر سوددهی آنها تاثیر می گذارد، آشنا باشند. چنانچه با عواملی که می‌تواند بر سود و زیان کسب و کار  شما تاثیر گذار باشد آشنا نباشید قطعاً به موفقیت نخواهید رسید. در ادامه مطلب به عوامل مهمی که در سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ می‌تواند تاثیرگذار باشد خواهیم پرداخت. شما با بررسی هر یک از این عوامل با سوددهی خود در این کسب و کار به طور کامل آشنا شوید.

دوره پرورش مرغ گوشتی

اولین و مهمترین عاملی که می تواند بر سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ تاثیرگذار باشد، دوره پرورش است. توجه داشته باشید که دوره به بلوغ رسیدن مرغ گوشتی یک دوره ۴۲ روزه است. مرغ گوشتی در این دوره از ۵۰ گرم به ۲ کیلو ۵۰۰ گرم خواهد رسید. چنانچه نتوانیم استانداردهای درستی را برای این دوره فراهم کنید مرغ گوشتی مورد نظر با کمبود وزن مواجه خواهد شد.

به این مثال توجه کنید فرض کنید شما هزار قطعه مرغ گوشتی را پرورش داده اید تا بتوانید با فروش آن به سوددهی برسید. اگر استانداردهای دوره پرورش را  رعایت نکنید مرغ های مورد نظر به جای ۲ کیلو ۵۰۰ گرم ۲ کیلو ۱۰۰ گرم وزن خواهند گرفت. در هر مورد ۴۰۰ گرم ضرر خواهید کرد. ۴۰۰ گرم را در عدد ۱۰۰۰ ضرب کنید و شما چیزی حدود ۴۰۰ هزار گرم معادل ۴۰۰ کیلوگرم ضرر خواهید کرد .حال ۴۰۰ کیلوگرم را به قیمت مرغ روز ضرب کنید و ببینید کسب و کار شما با چه ضرر هنگفتی همراه بوده است.

دوره پرورش مرغ گوشتی
دوره پرورش مرغ گوشتی

بیشتر بخوانید: سود پرورش مرغ تخمگذار بومی

چگونه سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ را افزایش دهیم؟

برای اینکه بتوانید سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ را افزایش دهید باید استانداردهای موجود در پرورش مرغ را فراهم کنید یکی از مهمترین استانداردهایی که باید آن را تهیه نمایید محیط پرورش است. محیط پرورش باید از لحاظ راحتی، بهداشت، آب و دان، دما و رطوبت به استانداردهای روز دنیا نزدیک باشد. برای آشنایی با این استانداردها می‌توانید به مطلب پرورش مرغ گوشتی مراجعه کنید. پرآور صنعت در این مطلب به تمامی استانداردها پرداخته است.

قفس مرغ

با استفاده از قفس مرغ به راحتی هرچه تمام تر می توانید استانداردهایی که برای پرورش مرغ گوشتی در نظر گرفته شده است را فراهم کنید. قفس مرغ به شما این مزیت را می دهد تا بتوانید به راحتی هرچه تمام تر این کسب و کار را مدیریت کنید و به سوددهی برسانید. برای تهیه قفس مرغ می توانید به سایت پرآور صنعت مراجعه کنید.

استفاده از تمامی اجزای مرغ

همانطور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره شد گوشت مرغ جایگاه ثابتی را بر سر سفره خانوار ایرانی پیدا کرده است. تمام اجزای مرغ مورد مصرف قرار می گیرد. به طور مثال کسانی که مرغ را تهیه می‌کنند با سینه ران، کتف، بال و گردن آن می توانند غذاهای مختلفی را طبخ نمایند. کسانی که پرورش مرغ گوشتی را انجام می‌دهند به خوبی می‌دانند از فضولات مرغ نیز می توانند در جاهای مختلف استفاده کنند.

استفاده از تمامی اجزای مرغ
استفاده از تمامی اجزای مرغ

بیشتر بخوانید: پرورش بلدرچین گوشتی بهتر است یا تخمگذار ؟

پی بردن به سالم تر بودن گوشت مرغ نسبت به گوشت قرمز

 با توجه به اینکه گوشت مرغ سالم تر از گوشت قرمز است اکثر افراد در سال ۱۴۰۰ از گوشت مرغ به جای گوشت قرمز استفاده نمایند. همین امر می تواند سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ را بالا ببرد. بالطبع هرچقدر خرید گوشت مرغ بیشتر شود تقاضا نیز برای آن بالا است.

زود بازده بودن

عامل سومی که می‌تواند سود این کسب و کار را ثابت کند، زودبازده بودن آن است. معمولاً کسانی که سرمایه اولیه ای را به این کار اختصاص می دهند در بازه زمانی ۵۰ روزه به سوددهی خواهند رسید. چه کاری می تواند در ۵۰ روز سرمایه اولیه شما را به شما برگرداند و شما را با سود دهی همراه کند؟!!علاوه بر پرورش مرغ گوشتی پرورش بلدرچین نیز می‌تواند در ۵۰ روز برای شما مثمر ثمر باشد اما به این نکته توجه کنید که آیا می توانید گوشت و تخم بلدرچین را به ‌راحتی گوشت مرغ بفروشید؟

نحوه محاسبه سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰

برای محاسبه سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ ابتدا باید عواملی که می‌تواند بر این سوددهی تاثیرگذار باشد را مورد بررسی قرار دهید که آن را در قسمت بالا مورد بررسی قرار دادیم. برای اینکه بتوانید بهتر با این قسمت آشنا شوید قسمت مربوط به عوامل موثر را دوباره مطالعه کنید.

ساخت یک مزرعه مرغ نیاز به ۳۰۰ میلیون تومان هزینه دارید. این ۳۰۰ میلیون تومان مربوط به سیستم روشنایی، دانخوری و آبخوری، سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی خواهد بود. البته با استفاده از قفس می توانید هزینه‌های خود را به طور چشمگیری کاهش دهید. به طور مثال اگر در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ هکتار پرورش مرغ گوشتی را آغاز می‌کنید با استفاده از قفس است این متراژ را می توانید به ۷۰۰۰ متر کاهش دهید. از طرفی سیستم گرمایشی و سرمایشی دانخوری و آبخوری سیستم روشنایی و سیستم تهویه کمتری نیاز دارید! از این رو هزینه‌ ها به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت.

در نظر بگیرید شما در زمینی به مساحت ۵ هزار هکتار مرغداری خود را افتتاح کرده اید. در این زمین سالانه 60 هزار تن گوشت مرغ تولید می کنید. این عدد به صورت ماهانه ۵۰۰۰ تن می باشد. حال ۵۰۰۰ تن را ضربدر قیمت مرغ روز کنید. حای می توانید سود خود را محاسبه نمایید.

نحوه محاسبه سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰
نحوه محاسبه سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰

بیشتر بخوانید: سود پرورش کبک

سود مرغ فروشی در سال ۱۴۰۰

با توجه به اینکه مرغ جایگاه ویژه ای را در بین غذاهای ایرانی پیدا کرده است سود مرغ فروشی در سال ۱۴۰۰ می تواند بسیار بالا باشد. توجه داشته باشید سود مرغ فروشی در سال می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. به طور مثال موقعیت جغرافیایی مغازه مورد نظر، نوع تامین کردن مرغ ، اخلاق و بسیاری از عوامل دیگر می تواند بر سود شما تاثیر گذار باشد.

هر کیلو مرغ چقدر سود دارد؟

به نظر شما هر کیلو مرغ چقدر سود دارد؟ اگر پرورش دهنده مرغ گوشتی هستید با استفاده از محاسباتی که در قسمت نحوه محاسبه سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ انجام دادیم می توانید سود هر کیلو مرغ را به صورت کامل برای خود محاسبه کنید. اما اگر مغازه دار هستید و دوست دارید با فروش مرغ گوشتی به سوددهی برسید باید عوامل مختلفی را بررسی کنید. یکی از این عوامل که می‌تواند به صورت مستقیم بر سود هر کیلو مرغ تاثیرگذار باشد تامین کننده شماست. قیمت توافقی با تامین کننده می ‌تواند میزان سوددهی شما به ازای هر کیلو مرغ را افزایش و یا کاهش دهد.

سود هر کیلو مرغ برای فروشنده

برای اینکه سود هر کیلو مرغ برای فروشنده را به صورت دقیق ماسه محاسبه کنید می توانید به یکی از فروشی های نزدیک محل خود مراجعه کنید. سود هر کیلو مرغ برای فروشنده متفاوت خواهد بود که در قسمت بالا نیز به برخی از عوامل آن اشاره کردیم.

شما برای ما از سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور صنعت شما را با سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ به طور کامل آشنا کردیم. چنانچه جای نکته ای را در  بخش‌هایی از این مطلب خالی است از طریق قسمت نظرات آن را با ما در میان بگذارید. و همچنین از این طریق می توانید سوالاتی که ذهن شما را درگیر کرده است را از پشتیبانی سایت پرآور صنعت بپرسید تا آنها در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

سوالات متداول

سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ به چه عواملی بستگی دارد؟

دوره پرورش مرغ گوشتی استفاده از تمامی اجزای مرغ و بسیاری از عوامل دیگر کخ می توانید در متن بخوانید

زود بازده بودن جز عوامل مهم سود پرورش مرغ گوشتی در سال ۱۴۰۰ است؟

بله

هر کیلو مرغ چقدر سود دارد؟

از 5 هزارتومان به بالا. میزان سود با توجه به عوامل مختلف سنجیده می شود.

طاعتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *